بازدید 9411
۲

آخرین آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۲ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۴۱۴ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا با افزایش ۲۵ هزار و ۳۵۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته کماکان رکوددار است.
کد خبر: ۹۷۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 20 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۲ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۴۱۴ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۱۶۵ هزار و ۷۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۶۲۵ هزار و ۱۹۹ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان، با افزایش ۲۵ هزار و ۳۵۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷۶۴ هزار و ۲۶۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۴۰ هزار و ۶۵۶ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۴ هزار و ۲۵۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۹۸ هزار و ۶۷۴ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۰ هزار و ۴۵۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۳ هزار و ۴۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۷۸ هزار و ۹۷۲ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۳ هزار و ۶۶۰ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های فرانسه، آلمان و انگلیس نیز به‌ترتیب با ۱۵۲ هزار و ۸۹۴، ۱۴۵ هزار و ۷۴۲ و ۱۲۰ هزار و ۶۷ مبتلا در رده‌های چهارم تا ششم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آلمان، اسپانیا و چین به ترتیب با ۸۸ هزار، ۷۷ هزار و ۳۵۷ و ۷۷ هزار و ۸۴ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تابناک جان این جدولی که از سایت www.worldometers.info گذاشتی یه ستون مهم دیگه هم داره با عنوان (( تعداد تست گرفته شده )) که اون ستون خیلی چیزا رو در مورد کشورها و نحوه ی مدیریت بیماری و همچنین آمار هاشون نشون می ده . . . . . . . .
همون ستون تست نشون میده سیستم بیماریابی توی امریکا بسیار قویتر از ما ودیگر کشورهابوده وبه همین دلیل نمیشه بزاری اینجا چون خیلی چیزها روشن میکنه
امریکا از بیش از سه میلیون تست بیش از هفتصد هزار نفر مبتلا داره درحالی که ما از بیش از سیصد هزار تست بیش از هشتاد هزار نفر واین نشون میده کشور ما لیشتر مبتلا شدن
وهمین طور به نسبت مرگ ومیر نیز در کشور مابیشتره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر