بازدید 11171
۹

امتناع مالکان از تحویل ۲۵۰۰ واحد مسکن مهر پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: دریافت دفترچه اقساط مشکل بزرگ تحویل ۲هزار و ۵۰۰ واحد مسکن آماده در شهر جدید پردیس است.
کد خبر: ۹۷۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ 18 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سیدمهدی هدایت اظهار کرد: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در فازهای مختلف این شهر آماده تحویل به متقاضیان داریم، ولی مالکان این واحدها را تحویل نمی‌گیرند.

وی ادامه داد: این واحدها در اختیار سه گروه است. بخش اول در اختیار افراد سرمایه‌گذار یا بنگاه‌داران است، اما با توجه به اینکه دریافت دفترچه اقساط هزینه‌ای را برای آن‌ها به همراه دارد و برای اینکه در خرید و فروش دچار مشکل نشوند به‌دنبال تحویل واحد و دریافت دفترچه قسط نیستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس تهران افزود: گروه دوم مالکان مسکن مهرهای آماده تحویل، افراد غیرسرمایه‌گذار هستند که حداکثر یک واحد را در اختیار دارند.
آنها به دلیل این که نیازی به واحدشان ندارند و در نقطه دیگری ساکن هستند واحد خود را تحویل نمی‌گیرند و دفترچه اقساط را نیز دریافت نمی‌کنند.

هدایت اضافه کرد: بخشی از این واحدها در اختیار افراد اندکی است که مشکل دریافت دفترچه قسط را دارند و این تعداد محدود در تأمین ۲ ضامن کارمند یا به‌طور کلی در زمینه ضمانت مشکل دارند. در خصوص این افراد با مدیران بانک مسکن جلساتی را برگزار کردیم تا حداکثر همراهی را در بخش تحویل دفترچه اقساط داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این همراهی را با بانک مسکن خواهیم داشت تا کسانی که می‌توانند دفترچه قسط را دریافت و ساکن شوند مشکلی در این رابطه نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس تصریح کرد: عده‌ای از ساکنان و متقاضیان نیز به‌دلیل نبود خدمات عمومی گلایه‌مند هستند که تلاش می‌کنیم امسال هدف ما تکمیل پروژه‌های روبنایی و خدماتی در مسکن مهر پردیس باشد.

هدایت عنوان کرد: امسال در زمینه ساخت مدارس، درمانگاه، پارک، فضای سبز جدید و سایر فضاهای مورد نیاز به صورت جدی ورود کرده‌ایم و امیدواریم با این اقدامات مشکلات ساکنان کمتر شود.

وی افزود: بخش دیگر مشکلات مسکن مهر پردیس به حمل و نقل مربوط می‌شود که در این حوزه نیار به ورود شهرداری و کمک ویژه آن‌ها داریم تا بتوانیم حمل و نقل درون شهری را از مساکن مهر به شهر پردیس تقویت کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس بیان کرد: شرکت عمران تا به امروز نتوانسته یک دستگاه خودپرداز را علی‌رغم مکاتبات فراوان در فازهای مسکن مهر نصب کند تا شهروندان برای استفاده از دستگاه‌های خودپرداز به شهر پردیس تردد نداشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
عجب سنگی محمودی انداخت تو چاه!!!
بی سواد ! دریافت نه تحویل
به افراد سرمایه گذار اوتیماتوم بدهید که اگر تحویل نگیرند ، واگذار خواهد شد. این طوری این مشکل حل شده و قیمت خانه هم کم می شود.
ضمنا شما که یک خودپرداز نتونستید در این شهر جدید نصب کنید، واقعا براتون متاسفم پس چه کاره هستید اونجا ؟
مسئولان و متولیان و دستگاه های نظارتی توضیح بدهند چرا مسکن مهر که برای اقشار ضعیف و فاقد مسکن طراحی شده بود اکنون یا دست سفته بازان و بنگاه داران است یا دست افرادی که نیازی به آن ندارند؟ این واحدها یا توسط کسانی که نیاز داشته اند خریداری و پس از آنکه از تحویل گرفتنش ناامید شده اند به دلالان فروخته شده یا از ابتدا دلالان مسلط بر همه چیز بوده اند!
دروغ محض!!! با توجه به اينكه اكثر واحدها آماده سكونت نيستند و در بسياري انشعابات نصب نشده تحويل دادن خانه ها تنها جهت دريافت قسط وام از افراد كمتر برخوردار جامعه مي باشد.
در واقع مردم دليلي براي تحويل گرفتن واحدها نا آماده نمي بينند.
خیلی جالب است که خانه های مسکن مهر یا در دست بنگاه داران است و یا کسانی که خود مالک خانه مسکونی هستند !!!
این مسکن مهر هم با وجود اینکه بسیار کار خوبی بود ولی با وجود نداشتن نظارت و عملکرد درست دولت خود تبدیل به عاملی برای گرانی مسکن شد
واسه چی قسط بدیم که بریم توبیابون زندگی کنیم تا محوطه سازی نشه کسی نمی تونه بره زندگی کنه اینهمه سال پول ما دستتون بود حالا نمیاییم دفترچه قسط بگیریم تابیابونهاتون تکمیل کنید
اسمش تحویل واحده! یکواحد بدون هیچ امکاناتی و با کلی ایراد تحویل می دن. بعدش هم میگن دو ماه وقت داری تمام ایرادهای ساختمان رو به ما اطلاع بدی ولی در عمل چون این واحد ها کلی هنوز باید روش هزینه بشه تا قابل استفاده بشه اینها میخوان با عجله واحد ها رو تحویل بدهند که پاسخگوی ایرادهای ساختمانها نباشند
بهترین کار اینه که واحد رو تا کامل نشده تحویل نگیرید.
واحدی که نه اسانسور داره نه اب داره نه برق داره برای چی میخوایی تحویل بگیری
دو سه ماه بعد تحویل اینها رو وصل میکنن که اون موقع هم مهلت پاسخوگیی به ایرادهای ساختمان گذشته!
خیلی راحت میتونن این واحدهارو با بقیه واحدهایی که هنوز آماده نشده و مالکین منتظر تحویل هستن جابه جا کنند
این واحدها دست خود عمرانه و دلال اصلی خود عمران هست
منی که سال 91 کل پولم کامل ریختم و 18 ماهه قراربوده واحد به من تحویل بدن هنوز که هنوز تحویا ندادن
بجز افزایشهای قیمتی که خوردیم 2 مرحله وام بانیکی افزایش دادن و هر روز که تحویل ندن بانک مسکن سود مشارکت بیشتری از من میگیره
این بود ثمره انتخاب روحانی وآخوندی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی