بازدید 59201
هزار و نهصد و هشتاد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

اعلام جرم دادستان برای چالش «پاباز» / مجلس یازدهم به دنبال براندازی دولت روحانی است؟ / صحنه چینی برای آمدن دوباره احمدی نژاد / ۵ هزار قرص ضدکرونا در ایران گم شده است؟!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ روایتی از یک گفت‌وگوی جنجالی با تتلو: همین که یک ساعت فحش نداد خوب بود! / رهبری می‌توانند حکم حکومتی بدهند که کسی به جرم توهین به ایشان، زندانی نشود و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۷۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷ 15 April 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
روایتی از یک گفت‌وگوی جنجالی با تتلو: همین که یک ساعت فحش نداد خوب بود!

وحید شمسایی درباره گفت‌وگوی لایوش با تتلو گفت: او چند وقت پیش ارتباطی از طریق اینستاگرام با ادمین من برقرار کرد و می‌خواست بداند چه تمریناتی انجام بدهد و در نهایت پیشنهاد لایو مطرح شد.
 
اعلام جرم دادستان برای چالش «پاباز»

مالک «تارا مارکت» در اقدامی غیرقابل تصور از مشتریان و دختران جوانی که برای خرید به این فروشگاه مراجعه می‌کردند درخواست کرده بود که به ازای حرکت «پاباز» می‌توانند اقلام بهداشتی و ماسک را مجانی دریافت نمایند. صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از ورود مدعی العموم به موضوع هنجارشکنی در فروشگاه زنجیره‌ای تارا مارکت بندرعباس و اعلام جرم علیه مالک این مجموعه خبر داد.
 
صحنه چینی برای آمدن دوباره احمدی نژاد

صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران: با توجه به روندی که در انتخابات اسفندماه طی شد، می‌توان پیش‌بینی کرد که یک فرد تندرو نیز در سال آینده می‌تواند به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود. اصول‌گرایان تندرو، به همراه جبهه پایداری و حلقه احمدی‌نژاد با هم متحد خواهند شد و یک نامزد را برای ریاست جمهوری معرفی خواهند کرد و ۱۰۰ درصد گزینه اول آن‌ها خود احمدی‌نژاد خواهد بود، چون او در حال حاضر حداقل از رای ۱۵ میلیونی برخوردار است و این برای جریان تندرو مهم‌ترین فاکتور است.با توجه به حضور حامیان وی در مجلس، آن‌ها مذاکراتی را با شورای نگهبان انجام خواهند داد و اگر بتوانند تائید صلاحیت او را بگیرند، احمدی‌نژاد به طور قطع نامزد خواهد شد.در صورتی که احمدی‌نژاد نتواند نامزد شود، یک فرد تندروی دیگر به مانند سعید جلیلی را این جریان به صحنه خواهد آورد که دیگر مشکل تائید صلاحیت را نیز نداشته باشد.انتخابات مجلس نشان داد که دیگر افراد تحصیلکرده و طبقه متوسط از صندوق رای قطع امید کرده‌اند؛ بنابراین طیف وسعی از حامیان حسن روحانی رای نخواهد داد.از سوی دیگر اکثریت طرفداران اصول‌گرایان نیز به کسانی مانند لاریجانی و قالیباف نگاهی ندارند، بلکه رای اکثریت آن‌ها نامزد جریان تندرو و رادیکال خواهد بود. /فرارو
 
عصبانیت احمدرضا عابدزاده از سارقان خانه و مغازه‌اش

احمدرضا عابدزاده گفت: ملک من چهار قفل دارد، چهارتا! اما با دستگاه فلزبری نرده و قفل را بریده‌اند و کلی وسیله و جعبه‌هایی که لباس‌ها، گرمکن، کفش‌ها، عکس‌ها و... زمان بازیگری‌ام داخل‌شان بوده و همه خاطرات زندگیم محسوب می‌شود را به سرقت برده‌اند. یک روز بعد هم لوستر‌های مغازه‌ام را دزدیده‌اند. می‌دانید که لوستر‌ها در ارتفاع بالایی نصب می‌شود و سارقین از خدا بی‌خبر با نردبان یا نمی‌دانم چه چیز، لوستر‌ها را باز کردند؛ آن هم از مغازه‌ای که بر بلوار متل قو و در نقطه‌ای پررفت‌وآمد است. /خبرورزشی
 
رهبری می‌توانند حکم حکومتی بدهند کسی به جرم توهین به ایشان، زندانی نشود

محسن رهامی، حقوقدان: توهین به افراد عادی محکومیت جزای نقدی تا صد هزار تومان دارد. توهین به مقامات و مسئولان و کارمندان دولت در حین انجام وظیفه تا ۷۴ ضربه شلاق یا جزای نقدی یا زندان از سه تا شش ماه. توهین به رهبری ۶ ماه تا ۲ سال زندان را شامل می‌شود. قانون ما می‌تواند توسط مجلس اصلاح شود و مورد زندان، حذف یا تعدیل شود. همچنین مقام معظم رهبری می‌توانند با یک حکم حکومتی به قوه قضاییه نامه بنویسند که راضی نیستند کسی به جرم توهین به ایشان حکم زندان بخورد و این حکم حکومتی از طرف قوه قضاییه به دادگاه‌ها ابلاغ شود. /ایرنا

انتقاد تند عضو شورای شهر تهران از روحانی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران معتقد است وعده رئیس جمهور برای کمک به خرید ۵۰۰ اتوبوس در یک ماه برای تهران یا ناشی از بی اطلاعی یا شوخی با افکار عمومی است.محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در خصوص اینکه اگر مدیران شهری بتوانند اتوبوس داخلی یا خارجی را ظرف ماه اردیبهشت به خدمت بگیرند، آن وقت ما حاضریم قسط اول را پرداخت کنیم، گفت: اگر آقای رئیس جمهور تا پایان اردیبهشت بتوانند یک فروند هواپیما خریداری و به کشور وارد کنند، من تعهد می‌دهم کل هزینه آن را پرداخت کنم.او در ادامه گفت: رئیس جمهور در بخش‌های دیگر اظهارنظر خود گفته‌اند: «مردم به جای استفاده از حمل و نقل عمومی، از وسایل شخصی، تاکسی و اسنپ استفاده کنند و این‌ها بهتر از وسیله نقلیه عمومی است!» این سخنان یکسری توصیه به مردم است. وظیفه رئیس جمهور، توصیه نیست بلکه ایشان باید به وظایفشان عمل کنند. رئیس جمهور، رئیس جمهور نیستند بلکه در برابر جمهور مسئول هستند و وضعیت موجود، نیاز به مدیریت و عمل دارد. واقعیت آن است که به دلیل بی‌تدبیری‌ها، کرونا به آن شکل گسترده وارد کشور شد، شیوع پیدا کرد و مردم گرفتار شدند؛ پس دولت باید هزینه‌های آن را بپردازد و بر گردن دولت است که به مردم، به‌ خاطر این بی‌تدبیری غرامت پرداخت کند. همچنین بر اساس مصوبه هیأت وزیران در خصوص دستورالعمل طرح خرید اضطراری ناشی از شیوع ویروس کرونا رانندگان حمل و نقل عمومی نیز قشر آسیب پذیر بوده و مشمول این بسته کمک معیشتی می‌شوند و عدم اجرای این قانون برای رانندگان اعتراض‌هایی را به دنبال داشته است.
 
نادران: امان از بی‌تدبیری!
 
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم از طرح دعوای مالی میان دولت و دیوان محاسبات در جامعه انتقاد کرد. الیاس نادران در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏کشاندن دعوای مالی دولت و دیوان به افکار عمومی در این شرایط بازی با روان مردم است.طبق مواد ۵۱ و ۲۱۹ آئین‌نامه داخلی مجلس، رسیدگی به گزارش دیوان محاسبات در تفریغ بودجه از وظایف ذاتی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است. امان از بی‌تدبیری! مجلس یازدهم بر حسب وظیفه رسیدگی و گزارش خواهد کرد.»
 
محمود شهریاری بازداشت شد

محمود شهریاری مجری سابق تلویزیون که این روز‌ها در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده بود بازداشت شد. وی در فضای مجازی با انتشار اخبار کذب درباره قرنطینه و بسته شدن مغازه‌ها و نانوایی ها، اقدام به تحریک مردم برای حضور در خیابان‌ها و خرید اجناس کرده بود. /سایت الف
 
روحانی: گزارش دیوان محاسبات درمورد بخش ارز، ۱۰۰ درصد غلط بود

رییس‌جمهور روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت: من بخش ارز را که شنیدم، ۱۰۰ درصد غلط بود و براساس بی‌اطلاعی محض از مقررات و قوانین کشور بود. این بسیار بد است که یک مقام حرفی را بزند، اما با قوانین کشور منطبق نباشد. خواهش می‌کنم همه عزیزان پاسخ لازم را بدهند. این پاسخ به خاطر دفاع از دولت نباشد، بلکه به خاطر دفاع از حقیقت است تا همه دستگاه‌ها مراقبت کرده و بدانند بدون توجه به مقررات نمی‌توان مسئله‌ای را بیان کرد.

رونمایی سردار سلامی از دستاورد سپاه در شناسایی نقاط آلوده به کرونا

فرمانده کل سپاه پاسداران از دستاورد جدیدی در زمینه مقابله با کرونا رونمایی کرد که می‌تواند در زمان پنج ثانیه نقاط آلوده را کشف و شناسایی کند. سردار سرلشکر حسین سلامی روز چهارشنبه در حاشیه رونمایی از دستگاه جدید تشخیص ویروس کرونا توسط بسیجیان دانشمند گفت: این دستاورد یک پدیده علمی و فناوری نوظهور و منحصر به فردی است که بعد از شیوع کرونا در کشور توسط بسیجیان دانشمند و با اخلاص این پدیده توسعه پیدا کرد. وی افزود: اساس آن این است که با استفاده از ایجاد میدان مغناطیسی یعنی استفاده از ویروس دوقطبی که داخل این دستگاه تعبیه می‌شود، هر نقطه‌ای از محیط تا شعاع صدمتر که آلوده باشد آنتن این دستگاه در مقابل آن قرار می‌گیرد و در عرض ۵ ثانیه موفق می‌شود که نقطه آلوده را کشف کند. فرمانده کل سپاه گفت: این دستگاه نیاز به خون‌گیری ندارد و از راه دور انجام و هوشمندانه عمل می‌کند یعنی برای غربالگیری انبوه استفاده می‌شود و سطوح آلوده و افرادی را که آلوده هستند را کاملا تشخیص می‌دهد و در عین حال برای ضدعفونی‌های هوشمند هم پاسخ می‌دهد که بی‌جهت نقاط غیرآلوده ضدعفونی نشود. سلامی یادآور شد: این یک پدیده علمی شگفت انگیز است و در بیمارستان‌های مختلف تست شده و بیش از ۸۰ درصد دقت و صحت آن جواب داده است و مبنای خیلی خوبی برای هر نوع ویروسی خواهد بود.

ربیعی: به مردم اطمینان می‌دهم حتی یک دلار هم گم نشده است

علی ربیعی با اشاره به برخی از موارد مطرح در گزارش تفریغ بودجه ۹۷ از سوی رئیس دیوان محاسبات کشور که روز گذشته در صحن علنی مجلس ارائه شد، گفت: از جمله مواردی که در این گزارش به صورت کلی پرداخت شده و به جزئیات آن اشاره نشده، موضوع ارز است. سخنگوی دولت همچنین گفت: وقتی عدد کلی در این زمینه اعلام می‌شود در جامعه ابهامی را ایجاد می‌کند. ربیعی در ادامه گفت: همه نیز مطلع هستند بخش‌هایی که ارز دریافت کرده اند، اما وارداتی نداشته اند نیز تحت کنترل هستند و حتی یک دلار آن نیز حساب و کتاب دارد. وی با اشاره به اینکه ما در حال حاضر یک و نیم میلیارد دلار پرونده رسیدگی به این موضوع داریم، افزود: بخشی از این رسیدگی‌ها حتی به قوه قضاییه ارسال شده است که شاید حدود ۷۰ یا ۸۰ میلیون دلار شود. ربیعی افزود: ضمن احترام به گزارش دیوان محاسبات در مورد تفریغ بودجه سال ۹۷، به ملت ایران اطمینان می‌دهم چیزی نیست که ما بگوییم حتی یک دلار از این مبلغ چیز ناپیدایی است و یا گم شده است و همه این‌ها به طور مشخص محاسبه خواهد شد.

بیرانوند، بهترین آسیایی تاریخ جام‌های جهانی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا سیزدهم فروردین در نظرسنجی خود از مخاطبان و کاربران خود خواست تا بهترین آسیایی تاریخ جام‌های جهانی را انتخاب کنند و در نهایت با گذشت حدود دو هفته این نظرسنجی پایان یافت تا دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با کسب ۶٨درصد آرا، به عنوان بهترین آسیایی تاریخ جام‌های جهانی لقب بگیرد. در کنار او، سامی الجابر از عربستان، تیم کیهیل از استرالیا، پارک جی سونگ از کره جنوبی و کیسوکه هوندا از ژاپن حضور داشتند. در این نظرسنجی ۶٩٧ هزار و ١٠٨ نفر شرکت کردند.

وقت آن است که بخشی از پول مردم به آنان بازگردانده شود

فاضل میبدی: «من فکر می‌کنم که اگر دولت کمک بلاعوض کند هم در واقع کمک بلاعوض نکرده است. دلیلش این است که اساسا به خاطر سوءمدیریت اقتصادی در کشور پول از جیب مردم کشیده شده و به جا‌های دیگر رفته است؛ به این معنا که فرضا اگر پنج میلیون تومان ارث به کسی برسد و در بانک یا هرجا بگذارد سال بعد ارزش چهار میلیون تومان را خواهد داشت. این یک میلیون تومان را که دزد نبرده است! این کاهش ارزش به خاطر سوءعملکرد دولت و کشور است لذا دولت ضامن است و خودش باعث کاهش ارزش پول ما شده است پس باید جواب دهد. حالا اگر در این شرایط یک میلیون به مردم کمک کند در واقع دارد پول خودشان را پس‌می‌دهد. این قشر آسیب پذیر است از بس در این کشور تورم را تحمل کرده که اکنون دیگر توان ندارد. افزایش چند برابری نرخ دلار و قیمت‌ها به پولدار‌ها که صدمه نمی‌زند، این قشر آسیب‌پذیر است که خسارات را متحمل می‌شود. باعث این خسارت‌ها نیز حاکمیت کشور - حاکمیت به طور کلی نه فقط وزیر اقتصاد – است لذا اکنون باید دولت بلاعوض و بدون هیچ منتی به مردم کمک کند». وی با تاکید بر اینکه «وضعیت اقتصادی کشور نباید اینطور باشد» گفت: «دلیل این وضعیت تحریم باشد یا هر چیز دیگری فرق ندارد. بالاخره یک سر تقصیر ما بوده‌ایم که اقتصاد کشور را به اینجا کشانده‌ایم؛ بنابراین کمک به مردم در این وضعیت حتما باید بلاعوض باشد و منتی هم بر سر مردم نیست، زیرا سوءمدیرتی اقتصادی موجب کاهش ارزش پول مردم و افزایش تورم بوده است و الان وقت آن است که بخشی از پول مردم به آنان برگردانده شود».

کنایه تاجزاده به میرسلیم

سید مصطفی تاجزاده با انتقاد از اظهارات اخیر میرسلیم نوشت: هر وقت آقای میرسلیم از کمک‌رسانی به محرومان امریکا آسوده شدند، چه خوب است که سری هم به ایلام بزند تا دختر ۱۱ ساله هلیلانی دیگری به‌خاطر فقر مطلق دست به خودکشی نزند. خودکشی نوجوانی ۱۱ ساله به‌دلیل فقر واقعا باورکردنی است؟ وای بر ما و وای بر نظام اسلامی ما!
 
واکنش ظریف به اقدام واشنگتن علیه WHO
 
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشور در تویتر خود نوشت: جهان اکنون در حال آموختن چیزی است که ایران در این مدت درک و تجربه کرده است: قلدری، تهدید و گزافه‌گویی‌های خودستایانه رژیم آمریکا فقط یک اعتیاد نیست، مردم را به کشتن می‌دهد. مانند فشار حداکثری علیه ایران، کاهش شرم‌آور بودجه سازمان بهداشت جهانی در بحبوحه پاندمی (کرونا) یک رسوایی ماندگار خواهد شد.

نمایندگان از ترس کرونا به مجلس نمی‌روند!

ترس از کرونا باعث شده برخی نمایندگان در ماه‌های پایانی مجلس به دنبال استفاده کامل از مرخصی استحقاقی شان باشند، هیأت رئیسه دیروز همه مرخصی‌ها را لغو کرد. غیبت سریالی جمعی از نمایندگان در نشست‌های علنی مجلس از ۵ اسفندماه تا‌کنون سبب شده است، نصاب مجلس کمتر از ۲۰۰ نماینده باشد؛ هرچند بنا به اعلام هیأت رئیسه مجلس ۴۰ تن از نمایندگان مبتلا به کرونا هستند و غیبت آن‌ها در صحن علنی مجاز و موجه شمرده می‌شود، اما در شش نشست گذشته بهارستان که بعد از شیوع کرونا برگزار شده است به‌ طور متوسط ۲۵ نماینده غایب بوده‌اند. همین امر سبب شده اغلب نشست‌های بهارستان با ۱۹۰ تا ۱۹۹ نماینده برگزار شود، یعنی علاوه بر ۴۰ نماینده مبتلا به کرونای مجلس، ۵۰ تا ۶۰ نماینده در جلسات مجلس حاضر نمی‌شوند. از این جمعیت به‌ صورت میانگین ۲۷ نماینده غیبت غیرموجه دارند و بقیه در ماه پایانی عمر مجلس دهم از باقیمانده مرخصی استحقاقی‌شان استفاده می‌کنند. /همشهری

مجلس یازدهم به دنبال براندازی دولت روحانی است

غلامرضا حیدری، نماینده تهران و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در مورد رابطه میان مجلس یازدهم و دولت روحانی گفت: با توجه به تبلیغات نمایندگان مجلس یازدهم در زمان انتخابات، به نظر نمی‌رسد رابطه خوبی میان مجلس آینده و دولت برقرار شود. حتی یکی از کاندیدا‌ها کلیپی پخش کرد که، مردم وقتی می‌خواهید به فلان کاندیدا رأی بدهید سوال کنید که می‌خواهد استیضاح رئیس‌جمهور را امضا کند؟ این بدان معناست که این‌ها می‌خواهند به سمت براندازی دولت بروند. اما در این میان چیزی گیر مردم و منافع ملی نمی‌آید. البته امیدواریم بلای کرونا در برخی ذهنیت‌ها تحول ایجاد کند. او ادامه داد: برخی افراد تصاحب صندلی قدرت را فقط در تخریب می‌بینند و تنها چیزی که برایشان موضوعیت ندارد منافع ملی است. با توجه به آنچه تاکنون از مجلس یازدهمی‌ها دیده‌ایم، آن‌ها به دنبال بهبود روابط خارجی نیستند. در حالی که بهبود روابط خارجی یکی از شاه‌کلید‌ها برای بهبود شرایط کشور است. مجلس یازدهمی‌ها به دنبال حل FATF نیستند؛ بنابراین قطعاً از نظر روابط بانکی در تگنای شدیدتر قرار می‌گیریم.

درخواست نمایندگان از دولت برای رایگان کردن هزینه آب و برق

برخی از نمایندگان مجل شورای اسلامی در حال تنظیم نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور درباره حمایت از قشرهای ضعیف صدمه دیده از وضعیت کرونا هستند. در این نامه، نمایندگان مجلس پیشنهاد کرده‌اند که هزینه آب، برق و گاز اقشار ضعیف تا سه ماه رایگان شود. /تسنیم

خودپرداز‌هایی که به جای پول، برنج می‌دهد!

در ابتکاری جالب پس از شیوع کرونا، در برخی شهر‌های بزرگ ویتنام دستگاه‌های خودپردازی نصب شده است که به جای پول، برنج می‌دهند. این دستگاه برای کسانی ابداع شده است که به سبب محدودیت‌های اعمال شده در کشور برای مقابله با شیوع کرونا، شغل و منبع درآمد خود را از دست دادند.

۵ هزار قرص ضدکرونا در ایران گم شده است!

همایون هاشمی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: گفت: تاکنون تعداد ۲۰ هزار قرص فاویپیراویر وارد ایران شد و تعداد ۱۵ هزار تا از این قرص‌ها در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته و بین برخی بیمارستان‌ها توزیع شد. اثربخشی قرص فاویپیراویر در درمان بیماری کرونا مورد تایید بسیاری از پزشکان و مراکز درمانی است و همین امر باعث نایاب شدن این دارو ایجاد بازار سیاه برای آن شد.

وکیل الحکومه هستیم یا وکیل‌المله؟

بهارستان‌نشینان در جلسه امروز دو فریت طرحی را تصویب کردند که براساس آن کاندیدا‌ها بتوانند درمقابل ردصلاحیت‌های شورای نگهبان از خود دفاع کنند. کوهکن از طراحان این دوفوریت گفت: براساس این اصلاحیه فرد می‌تواند در صورت غلط بودن گزارش به محاکم صالحه اقامه دعوا کند و اگر گزارش کذب بود با فرد گزارش‌دهنده چه مامور دولت باشد و چه غیر از آن برخورد می‌شود. ما طرفدار نماینده‌ای متخلف و مفسد نیستیم، اما باید با افرادی که گزارش‌های غلط می‌دهند برخورد شود. برخی نمایندگان عضو پایداری در مقام مخالفت معتقد بودند اینکه دائما قانون انتخابات را تغییر دادن درست نیست و فوریتی برای بررسی قانون انتخابات نیست. احمد همتی نماینده سمنان هم در موافقت گفت: طبق قانون چهار منبع برای استناد درباره صلاحیت داوطلبین پیش‌بینی شده است اگر این منابع چهارگانه که حاکمیتی هستند اعتماد ندارید پس به چه چیزی اطمینان دارید؟! آیا ما به دنبال وکیل‌الحکومه هستیم یا وکیل مردم؟

نگذاریم بازار جاعلان احادیث کرونایی شلوغ شود

محسن غرویان در یادداشتی در خبرآنلاین نوشت: همیشه زمانی که بحرانی در کشور رخ می‌دهد، بازار شایعات و خرافات رونق پیدا می‌کند. به طور مثال برخی شیوع این بیماری را به ظهور منجی بشریت، حضرت امام زمان (عج)، نسبت می‌دهند و برخی دیگر با جعل احادیث از پیش‌بینی شدن کرونا ویروس در گذشته سخن می‌گویند. در همین میان، فضلای اهل علم و تحقیق باید این شبهات را برطرف کنند و عالمانه به مروم پاسخ بدهند و همچنین با جاعلان، عقلایی بحث کنند. روحانیون وظیفه دارند در زمانی که منبرها، حوزه‌ها و مساجد تعطیل است، در فضای مجازی، گروه‌هایی تشکیل بدهند و ضمن تبلیغات مذهبی، پیام‌های دینی را هم به مردم ابلاغ کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۶۴
همین که تتلو یک ساعت فحش نداد خوب بود

به تمام اهداف فرهنگی رسیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
آقای ربیعی همین که شما
اطمینان خاطر دادید یک دلار هم گم نشده
ما خاطرمان مطمعن شد
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
احمدی نژاد بیا و ما را نجاد بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
وقتی که ایشان از آقای رئیسی حمایت کرد خیلی ها به ایشان فحش دادند و الان سینه چاکش شدند عجب روزگاریست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
اگرمجلس بعدی روحانی رابرکنارکند من به مجلس میروم ودست تک تک نمایندگان امضاکننده استیضاح رامیبوسم
هر گردی گردو نیست
نه هر که چهره برافروخت دلبری داند

نه هر که آینه سازد سکندری داند

نه هر که طرف کله کج نهاد و تند نشست

کلاه داری و آیین سروری داند

تو بندگی چو گدایان به شرط مزد مکن

که دوست خود روش بنده پروری داند

غلام همت آن رند عافیت سوزم

که در گداصفتی کیمیاگری داند

وفا و عهد نکو باشد ار بیاموزی

وگرنه هر که تو بینی ستمگری داند

بباختم دل دیوانه و ندانستم

که آدمی بچه‌ای شیوه پری داند

هزار نکته باریکتر ز مو این جاست

نه هر که سر بتراشد قلندری داند

مدار نقطه بینش ز خال توست مرا

که قدر گوهر یک دانه جوهری داند

به قد و چهره هر آن کس که شاه خوبان شد

جهان بگیرد اگر دادگستری داند

ز شعر دلکش حافظ کسی بود آگاه

که لطف طبع و سخن گفتن دری داند
طرح های نمایندگان مجلس عموما برای منافع خودشان هست تا مردم، خوب بجای این طرح من درآوردی رد صلاحیت، بهتر بود طرحی می دادند که هر گزارش دروغی در هر زمینه ای علیه هر کسی، را فرد بتواند در دادگاه پیگیری کند و حق خود را بستاند
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
حالا این دروغ رو شما تشخیص می دهید
کاش علیه گم شدن میلیارد دلار از جیب مردم مظلوم ایران هم اعلام جرم کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
کاش بسیجیان دانشمند برای کشف قرص‌ها و غذاهای
گمشده مردم هم یک دستگاه شگفت‌انگیز بسازند

راه موثر شکست کرونا خورد و خوراک مناسب و دوری از استرس است ولی کو غذا.... کو آسایش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
از این وسیله در اردیبهشت سال ۹۸ در ارومیه رونماییشده بود برای پیدا کردن مواد مایع و جامد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
تو بساز تا یکبار هم در طول عمرت مفید بودن برای جامعه را تجربه کرده باشی
بعید ست نشر دهید
بنده 3 هفته قبل نوشتم همین مقدار قرص گم شده
همان وقت نوشتم مافیای بدنه ای وزارت بووووووووو دستشون الوده ست
همون وقت نوشتم این دارو موثر بوده دارند از ش تولید می کنند به شکل خاص و....
والان امار مرگ ومیر کم شده برای مصرف همین دارو ست ولی چون می خواهند تعللشون در دادن دارو به بیماران رو نشود وپاشون به محاکم باز نشود اینجوری هاست که اینجوری هستیم.
زنده باد سیستانی با مرام علی وارش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
بابا تو دیگه کی هستی ایول
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
زنده باد آیت الله سیستانی مرجع تقلید شیعیان جهان.
وقتی تمرکز دادستان رو پابازه دکل رو میخورن یه ابم روش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
کلا حدیث داریم پا نباید بیشتر از 90 درجه باز بشه مگر اینکه سرباز باشن بخوان رژه برن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
این چکار به اون داره .مخالفی برو ی پا باز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
هر موقع بنفشا صحبت از دکل میکنن معلومه یه حرکت کوچکی زدن
آقای جلیلی هم اگر بخواد در این قحط الرجال و نیز عدم مشارکت مردم منصوب بشه حتما" باید طعم های جدید ساندیس را مطرح کنه چون جماعت ساندیس خور هم از خط مشی ایشان آسیب دیده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
امیدواریم شورای نگهبان و منسوبین دوباره بر گزینه های منسوخ اصرار نکنند . گزینه های مردم پسند هم هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
شما سخنگوی ساندیس خورهایی یا پابازها؟
حالا چرا دختران جوان؟ چرا مثلا آقایان این چالش رو نداشته باشن؟ مشخصه یک دلیلی داره که مالک این مجموعه مشکوک باید پاسخگو باشه. خودش رو دچار چالش پاباز کنید به حرف میاد
من هر موقع اسم زیبا کلام رو می خوانم یا می شنوم باید سیتریزن بخورم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
حال یکنفر هم که چهار تا کلمه درست بیان می کند باعث دل درد میشه!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
بخور عزیزم نوش جانت.
هرمز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
اونقدر بخور تا سیتربزن دونت پر شه
واقعا تکنولوژی پزشکی را در دنیا حیران کرده ایم
چند سال قبل میخواندم در آلمان روشی برای درمان سرطان است به نام پروتون درمانی. بمباران تومورهای سرطانی با پروتون های اتم. در تاسیساتی عظیم بیمار را درون محفظه ای قرار میدهند و از هر سو به او پروتون شلیک میکنند. دستگاه هایی که به دور او می چرخند. هیچ سلول سرطانی قادر نیست از این بمباران جان سالم به در ببرد. سه جلسه 45 دقیقه ای و بعد حتی یک سلول سرطانی در بدن بافی نمیماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
عزیزم اینطوری که سلول های سالم هم نابود میشن!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
بقیه سلول های سالم چطور؟ آنها هم با سلول های سرطانی می روند پی کارشان! بالاخره پرتو باید از سلول های سالم رد شود تا به سلول سرطانی برسد
شفق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
مثل جت جنگنده دوره احمد نژاد نباشه که دکور بود و فیک ...انشالله
بورس به سه دلیل بالا رفت:
1- تا دولت با فروش شرکتهای خود با قیمتهای بسیار بالا جبران کسری بودجه کند.
2-نقدینگی زیادی از جامعه جمع بشه تا موجب بالا رفتن دوباره ارز و طلا و مسکن نشه.
3- احتمالا با ریزش سنگین بورس در فاز سوم نقدینگی بسیار زیادی سوزانده میشه و خطرات آن برای همیشه در اقتصاد کشور خنثی میشه. (افرادی که در بورس وارد میشوند اکثرا از قشر ثروتمند هستند).
فعلا که برخی ها روزی 5 درصد سرمایه شون تو بورس بیشتر میشه و سود دو روزشون تو بورس برابر هست با یک سال سود بانکی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
کنترل تراکنشها و محدودیتها در برداشت مهمترین عامل است شک نکید دلار ۳۵هزار تومانی با این اوضاع نرخی است که بورس پبش خور کرده
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
با چوب حراج به ثروت ملی!
ناشناس
| Czechia |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
كاملا مخالف هستم. بورس براي اقشار متوسط با سرمايه هاي كوچك جذاب هست. چون ثروتمندان همين قدر اطلاعاتي كه حضرتعالي داريد و داديد رو بخوبي مي دونند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
بورس جدای از پول و ثروت هوش و صبر هم لازم دارد و بهترین روش برای مباره با تورم و حباب ناشی از نقدینگی و مایحتاج مردم از قبیل مسکن و دلار و سکه است و البته بانک ها هم از استقبال مردم از بورس چندان خشنود نیستند
ناشناس
| Sweden |
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
این کشفیلت رو به تنهایی انجام دادی یا یک گروه و اکیپ هستین؟
آیا دختری هست که این حقارت چالش فلان را بپذیره ؟؟؟ خاااااااک بر سرتون اگه برای یک ماسک خودتون رو اینقدر خوار و ذلیل کنید. خاااااااااک

ضمنا امیدوارم دادگستری برخورد جدی با مدیر این مارکت داشته باشه که نشون داد حتی شایسته مدیریت یک بقالی هم نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
مگه اصلا مي دوني چالشش چيه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
بله، به دختران مردم گفته پات رو 180 درجه باز کن تا بتونی یک ماسک رایگان برداری، خجالت آور نیست؟؟؟؟ تحقیر آمیز نیست؟؟؟ واقعا که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
فقط اعدام مدیر فروشگاه
فقط اعدام
ناشناس
| Canada |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
دقیقا این در خواست هم سفیر چین از وزارت خارجه کرد که ماسک به ایران بده ...
ناشناس
| Sweden |
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
شما هنوز حالیتون نیست که خود چالش برا جوانان جالبه نه جایزه اش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
بالاخره هر کس یه جوره
یکی برا ساندیس فریاد میکشه یکی برا ماسک 180 میزنه
اونا 180 میزنن شما بهت فشار اومده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
خوب آنهایی که منفی دادند حتما مایاند خانواده شون پا باز بره برای یک ماسک.هه
تاج زاده اصلاح طلب برای دختر ایلامی اشک تمساح ریخت
مطمئنم فردا یک اصولگرا برای دختر اشک تمساح میریزد
خدایا یه زمانی اینها نبودند نه دختری خود را از فقر میسوزاند نه تمساحی بود که اشک دروغین بریزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
بنده خدا این حرف حساب را گفته شما چرا خودتون و ناراحت میکنین ؟شاید نمیدانم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
ظاهرا ایشان اصلا در این مملکت مسئولیتی نداشته و به همین دلیل روش میشه انتقاد کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
از این جهت باهات موافقم که اصلاح طلب و اصولگرا رو تو یه ظرف قرار دادی و خواستی بگی همشون یکین
من تعجب میکنم اینقد منفی برای چی دادن احتمالا متوجه حرفت نشدن
دو سال پیش شاخص بورس 30 هزار واحد بود و الان 650 هزار واحد شده یعنی بیست و یک برابر. درحالیکه دو سال پیش دلار 4 هزار تومن بود و الان 16 هزار تومن شده یعنی چهار برابر. یعنی بورس رشدی بسیار بیشتر از دلار داشته است آن هم در شرایط رشد اقتصادی منفی و تحریم ها و کرونا و ریزش سنگین بورس های بزرگ دنیا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
فعلا منافع اقازاده ها در پدیده سازی بورس هست ؟ چند وقت پیش رییس بورس تذکر و هشدار داد ولی سریع کله پاش کردن مثل رییس قبل سازمان مالیاتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
حاجی جون.دروغ حتی اگر به اندازه یک دریا هم بزرگ باشه آخرش دروغ هست
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
دلال بورس عزیز شاخص دو سال پیش این موقع حدود 90000بود نه 30000. یعنی شاخص 7 برابر شده.در این بازار بورس خیلی ازسهم ها هست که در دو سال اخیر حتی دوبرابر هم نشده است. بعضی از سهم ها حباب دارد. ولی خیلی هنوز حتی به قیمت اصلی وارزش خود نرسیده اند. اگر شما بورس باز قهاری باشی از همین جا تا پایان سال میتوانی 500 تا 800 درصد سود کنی به شرطی که قایده بازی رابلد باشی.
ناشناس
| Sweden |
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
تو که دلال دلار و ماشینی چرا اسمتو گذاشتی دلال بورس؟
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
استاد دلال وقتی دلار 4000 تومن بود شاخص بورش حدود 100هزار بود آن هم تقریبا 6 سال پیش . برو یه کم مطالعه کن . یا سال تو با ما فرق داره یا رقمهات با ما زمینیا متفاوته . یا اساسا تو چیزی از بورس و ارقامش نمیدونی
آقای تاجزاده وقتی مسئولیت داشت چه گلی به سر محرومان زده جز سیاسی کاری، حالاهم داره همون مسیر رو میره ، که دیگه خیلی دیره .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
ایشان حد اقل از اشتباهات و یا کم کاری هایش درس گرفت !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
حد اقل این حرفش درسته
فکر میکردم اگر انقلاب نمیشد هر کدام از این آقایان چه کاره بودند. البته این نظر شخصی است دوست داشتید منتشر کنید
مثلا محمود احمدی نژاد نهایتا مسئول خرید یک شرکت بود
محمد خاتمی میتوانست استاد حوزه علمیه قم باشد
میرحسین موسوی معاون یک شعبه بانک
حسین شریعتمداری معلم شرعیات دبستان که گاهی هم جرات میکرد کنایه ای به آمریکا بزند
صادق زیباکلام معلم دبیرستان رشته فیزیک یا تربیت بدنی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
در مورد موسوی در آنزمان انطور که من اطلاع دهرم مهندس ساختمان می کرد،بعضی از خانه های زرین شهر را ساخت اگر این خبر اشتباه نباشد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
منو نگفتی چرا
الان رئیس جمهور امریکا شده بودم
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
جاناسخن اززبان مامی گویی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
خیلی دست بالا حساب کردی
هیچ کلمه ای بی معنی تر از رییس جمهور نیست
منظورم روحانی نیست. چند کشور رییس جمهور دارد؟ یکی ترامپ است. تازه آمریکا مهد دمدکراسی است ولی واقعا یک هرج و مرج سیاسی بیش نیست. در روسیه پوتین 25 سال است رییس جمهور است. ماکرون بود و نبودش فرقی نمیکند. در کشورهای آفریقایی یک مشت فقیر بیچاره همین رییس جمهور را دارند . بعد هم افغانستان و عراق که اصلا کشور نیستند. اما عربستان سعودی کویت امارات استرالیا انگلیس ژاپن کانادا آلمان سوئد هیچ کدام این مصیبت را ندارند.
روحانی که تمام شدست....ان شاالله کابوس احمدی نژاد هم تکرار نخواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
احمدی نژاد تمام شد و کابوس روحانی ادامه دارد!
آقای کوهکن ،دلیل رد صلاحیت خود را برای مردم می فرمایید؟
5000 هزار قرص کرونا گم شده ........ الله اکبر . مگه تو ایران چیزی هم گم میشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
تقصیر تحریمهای آمریکاست! تازه ۵ میلیارد وام هم میخوان.
۸۰ درصد صحت عملکرد خیلی خوبه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
و همه ویروسها از هر جنسی را شناسایی می کند
خوب ویروس همه جا هست،فایده این دستگاه چیه!؟!!!.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
دوست دارم بدونم این دستگاه را چندبار دیگر و برای کشف چه چیزهای دیگری پرده برداری خواهند کرد .به خبرهای یک سال گذشته نگاهی بیندازید
سلام اون پنج هزار قرص احتمالا گم نشده ! چون تیله نیست که قل بخوره بره برنگرده !! احتمال داره صرف انسانهای با کیفیت تر شده باشه تا روند خدمت رسانیشان به ملت قطع نشود!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
به بعضی دامنت ها کاش میشد هزارتا مثبت داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
مرتض داغون عیدت مبارک موتی
5000 قرص کورونا گم نشده. به مسئولان و آقازاده ها دادن. ژاپنی هاشو برداشتن و چینی هاشو‌دادن برای مردم
این چهره سیاه فقر است فقر فقط زباله گردی و تن فروشی نیست دختر و زنی که برای یک ماسک مجبور شود چنین کاری را برای صاحب یک مغازه انجام بدهد موجود بیچاره تحقیر شده و بدبختی است مردم مراقب ناموس خود باشید اینجا به هیچ کس اعمتاد نکنید
تواين کشورهمه چی گم ميشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
چون انسانیت گم شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
دکل نفت به اون بزرگی گم شده انتظار دارید قرص گم نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
بس که بزرگواران سرشون شلوغه هم یادشون میره چی رو کجا گذاشتن هم حرفهایی که زدن یادشون میره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
دکل نفتی احمدی نژاد 80 میلیون دلاری رو در فاصله هشت سال پیش دیدی اونوقت 5 میلیار د دلار پول نقد جیرینگی که مال هم امسال رو ندیدی این یعنی رنگ بنفش
بچه ها دیگه نگران نباشین!
ربیعی گفت دلارا گم نشده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
البته باید سه روز صبر کرد شاید بهش چیز دیگه ای بگن
ناشناس
| Canada |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
دلار که گم نمیشه. هاپولی میشه
فقط احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
شانس جدیدی نخواهد یافت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
هنوز هم خیلی ها از اسمش می ترسند
توهین به خانمهاست، این چه چالش زشتیه که پیشنهاد داده؟ باید مجازات بشه، به جرم اهانت به جایگاه زنان
فیلم دستاورد جدید سپاه در تشخیص کرونا رو دیدم. سوالی که ذهنم رو مشغول کرده اینه که چرا همه حضار ماسک زده بودند و با فاصله نشسته بودند؟ بهتر نبود ابتدا دستگاه را روی خودشان تست میکردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
زمان احمدی نژاد هم هر روز یه کشف جدید داشتیم..داروی ایذر.هپاتیت و...یادش بخیر تقریبا همه چی رو برادران میسازن
گم نشده رقابت بین بعضی هاست این مال من اون مال تو جریان اینه
دکتر ظریف از سخن تکراری خودش (( آمریکا به تحریم اعتیاد دارد )) خیلی خوشش اومده و معلومه سالیان سال میخواد از اون استفاده کنه!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
آقای ظریف چرا ناراحت شدید که امریکا کمک 400میلیونی سالانه به سازمان بهداشت جهانی را قطع کرده؟ ما که به کمکهای این سازمان نیازی نداریم پس چرا باید ناراحت بشیم؟ بقیه کشورها هم خودشون زبون دارند که اعتراض کنند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
از روش خود امریکائی ها استفاده می کند. ترامپ و معاونینش دائما به دنیا می گویند مردم ایران تروریست هستند. تکرار در این دنیا کارساز است
۱-یکی از کارهای مهم و اساسی کشور که تقریبا گره خیلی از مشکلات را (حتی بیشتر از تحریم ها) باز خواهد کرد همان ورود به چالش پا باز و یا امثال آن است!!!
۲- مجلس آینده به هیچوجه به دنبال برکناری روحانی نخواهد بود ولی از حاشیه سود چنین جوی هم نخواهد گذشت !!!
۳-حضور آقای میرسلیم باعث نشاط جامعه امروز و مجلس آینده خواهد بود !
۴- این خودپردازهای برنج در ویتنام پول هم میگیرند ؟اگر پول میگیرند که قبلا انواع مختلف آن اختراع شده ،ولی اگر پول نمیگیرد خب یک چیزیییی !
۷۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰تومان چی شد؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
007
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
هیییییییییییییییییییییییییییییییییی
بسيجيان دانشمند چكار كردند ؟
۲۰۰ میلیارد دلار طبق گفته رییس جمهور (دهم دیماه ۹۸) خسارت سالیانه دشمنی با آمریکاست! یعنی هر ایرانی سالی ۲۵۰۰ دلار معادل حدود ۴۰ میلیون تومان از دست میده، خیلی ها به این پول نیاز صددرصد دا ند، آیا وقتش نرسیده به این دشمنی بیهوده و پرهزینه از جیب ملت خاتمه بدیم؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
چرا فکر میکنی براشون مهمه
ما هزینه این راه هستیم
هرچی سرمون اومد اومد
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
یه جوری میگه دشمنی با امریکا که گویی ما اونا را تهدید، تحریم ‌، ترور و ... کردیم و پولای اونا بلوکه کردیم. از اشوب در امریکا حمایت کردیم. کشورهای همسایه اونا را ناامن کردیم. گروهای تروریستی درست کردیم.
دلیل نمیشه چون الفبای فارسی رو بلدی اراجیف بنویسی.
این همه سنگ امریکا رو به سینه میزنی هماهنگ کن سهمت از پولهای بلوکه به دستت برسونه
جناب نوبخت دست از بازی با کلمات برادر ، هر چه زودتر افزایش ۵۰ درصدی برای من فرهنگی حذف کن و اینقدر منت نگذار ؟؟ مرد حسابی من با ۲۷ سال خدمت و دکتری فیزیک دانشگاه دولتی ۴ ‌میلیون هفتصد میگیرم و با طرح کذایی سال قبل ۳۵ هزار تومان به من اضافه شد در صورتی که همکار اداری من نزدیک به ۸ میلیون تو اداره میگیره ، لطفا کمی واقع نگر باش و دست از سفسطه گری بردار ، کجای یک طرح عادلانه هست به نیروی تازه کار یک میلیون آضافه کنه که البته نوش جانش ولی به نیرویی که جوانی و عمرش رو تو مناطق و روستاها خدمت کرد ۵۰ هزار تومان ؟؟
هزار تا رئيس جمهور تندرو هم كه بيان هيچ اتفاقى نمى افته چون با اصلاح طلب هيچ فرقى ندارن .
هر که را شحنه رها کرد خدا می گیرد.
........
توی ایران هیچی گم نمی شود اینها یک دروغی بیش نیست تقسیم بندی است نوش جان لذت ببرید می گویند ایران بهشت است واقعا راست گفتند البته برای بعضی ها
به نظر من که از زمان بازتاب مخاطب سایت بوده ام تحولاتی منفی درتابناک رخ داده غیراز حرفهای صدا و سیما وکیهان یادرهمون محدوده چیزی نمیشود نوشت
جناب نوبخت شما که همیشه دنبال رسانه ای کردن حقوق معلمان هستی و میانگین میگیری ، اگه خجالت نمیکشی میانگین دریافتی کارمندان زیر مجموعه خودت رو رسانه ای کن ، بگو پایان هر سال حداقل ۵۰ میلیون پاداش میگیرن ، بگو هر ماه حداقل ۱۷۶ ساعت اضافه کار ساعت ۶۰ هزار تومان میگیرن ؟؟ بگو که کمترین حقوقشون چنده ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
ااحسن از حقوقهای ۵۳ میلیونی مدیران نورچشمی هم یه میانگین بگیر ؟؟ راستی اگه حقوق ما ۴ برابر شده خجالت نکش بگو حقوق شماها ۴۰ برابر شده ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
واقعا یک نهاد نظارتی نیست که بر دریافتی های سازمان مدیریت وزارت اقتصاد،شرکتهای دولتی نظیر ایدرو،ایمیدرو،شرکت شهرکهای صنعتی و ... نظارت کند؟اینها مگر کارمند دولت نیستند؟یک معلم با مدرک دکترا و کلی مسئولیت اجتماعی با بیست سال سابقه 4 میلیون تومان کل دریافتیش می شود و یک کارمند سازمان
8 مدیریت با مدرک لیسانس میانگین دریافتی ماهیانه
یک دست مریزاد بدهکاریم. یا باید تقدیم جناب روحانی بکنیم یا به بخش ارزی دیوان محاسبات!
شوخی نیست رییس جمهور میفرمایند گزارش. دیوان در بخش ارزی ۱۰۰٪ غلط است.
بزرگترین شرکت رانتی کشور شرکت ملی فراورده های نفتی هست
۱_ در تمام کشورها با کاهش قیمت نفت ، قیمت بنزین و روغن ماشین تقریبا نصف شده ولی در کشور حاضر نیستند یک ریال کاهش بدن ، دیروز ب ای تعویض روغن ماشین اقدام کردم نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان شد ؟؟ ایا واقعا سازمان بازرسی ، تعزیرات ، دیوان محاسبات ، قوه قضاییه ، رسیدگی نمیکنه ؟؟ یک نمایندگی فروش روغن ماشین تو یه شهر کوچک ۸۰۰ میلیارد گردش مالی داره ؟؟ اگه حداقل ۵ دصدش سود باشه ۴۰ میلیارد در سال ؟؟ حالا کارمند و کارگر بیچاره باید بخاطر یه حقدق ۲ میلیونی باید شب و روز چانه زنی کنه ؟؟ به خدا قسم تو کشور خطرات به مراتب بدتر از کرونا همه ما رو تهدید میکنه ولی افسوس که مثل کبک سرتون زیر برف است ؟؟
ایران یک دفعه با احمدی‌نژاد داخل باتلاق رفته و هنوز بیرون نیامده!!ایندفعه کلا ایران را غرق و نابود می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
کاش دلایل حرفتو بیشتر توضیح می دادی تا متوجه بشویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
احمدی نژاد همین امروز 18 میلیون رای داره اونی که مملکت روبه باتلاق که نه به منجلاب برد حسن جون جونی شما بود
جناب علم الهدی که خودش میگه کرونا نشانه ی آخر الزمانی و ظهوره!
جناب نوبخت میانگین حقوق ۵۳ میلیونی رو کی میگیره ؟؟ فاتحه مملکت رو خودندید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
هرگاه این ۵هزارقلم داروی گمشده را پیدا کردن مطمئن باش وضعیت این ۵۳ میلیون خیلی راحت حل میشه ا
چقدر سانسور میکنی تابناک ؟؟ شورش رو در آوردی
واقعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
نکنه انتظار داری منو شما بیاییم اینجا ناشناس هرچی بنویسیم تاوانش را تابناک بده؟
دعوای اصلاح طلب و اصولگرا یک دعوای کاذب است. وقتی بیس اقتصاد همان است قبلا بوده فرقی نمی کند اصلاح طلب در قدرت باشد یا اصولگرا. در واقع هر دو همیشه در قدرتند. این توهم جا به جایی قدرت است. به جای آن باید نوع دیگری از قدرت را تعریف کرد. این ساز و کار فعلی چیزی جز همین را به شما نمی دهد. ساز و کار درست از نظر این حقیر البته اگر سایت تابناک سانسور نکند ترکیب ناسیونالیسم و طبقه کارگر است. ملی گرایی مبتنی بر تاریخ کهن ایرانی و کارگرانی که سازندگان اصلی مملکت هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
آزادی احزاب
انتخابات آزاد و شفاف
یعنی همان که برایش انقلاب شد ،اگر انجام شود حزب کارگر و و حزب وطنی شما هم شانس دارند.
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
اینکه اصلاح طلب و اصول گرا هیچ فرقی با هم ندارند با شما موافق هستم. اما ناسیونالیسم و طبقه کارگر که به عبارتی اولی همان حکومت نژاد برستان و دومی حکومت سوسیالیستی می باشد در جهان بر افتاده است. اما به نظر من بهترین حکومت در جهان امروز حکومت بر اساس دمکراسی واقعی و طبق قوانین بزیرفته شده اعلامیه جهانی حقوق بشر با احترام به همه اقوام و دین ها و مذاهب و رای مردم می باشد.
تابناک هیچ فرقی نمیکند احمدی نژاد. روحانی . خاتمی . این یا اون یا هرکس دیگه ایی هم رییس جمهور شود .آش هین است .و کاسه هم همین. مردم روز به روز بیشتر به فلاکت می افتند. دلار800 تومانی را احمدی نژاد گرفت و دلار 4000 تومانی تحویل داد در مدت 8 سال رییس جمهوری ایشان ریال 500 درصد بی ارزش شد. روحانی دلار4000 تومانی را گرفت واحتمالا حدود 25000 تومان شاید هم بیشتر تحویل دهد. ریال 700 درصد بی ارزش شد. دولت بعد هم دلار را به مرز 200هزار تومان میرساند .و این قصه پرغصه ادامه دارد. همین. حالا توهم هی صغری و کبری بچین.
0در مورد این اختراع سال
۱. آیا ویروس مغناطیسی است؟
۲.اگر ویروس مغناطیس است چند کیلو باید در دستگاه باشد تا بتوان تاثیر مغناطیسی اش آشکار شود؟
۳.اگر این دستگاه هر ویروسی را شناسایی می کند به چه درد میخورد؟، همه جا مسلما ویروس مو جود است و همه آنها هم برای ما خطر ناک نیستند!
لطف کنید و چاپ کنید شاید مخترعان جواب بدهند و مرا و دیگران را هم خوشحال کنند.
به نظرتون کسی که ماشین پیش فروش می خره 60 میلیون بعد می خواد بفروشه 100 میلیون

-مشکل مدیریتی
در ایران اولین بار است چیزی گم می شود تا حالا هیچ چیز گم نشده
نماینده محترم فعلاٌ بلای کرونا در برخی ذهنیت‌ها همکاران شما تحول ایجاد کرده است واز بیم گرفتن این بیماری ،و ترس ووحشت از آن هرگز نمیخواهند پا در مجلس بگذارند و مجلس را به حد نصاب برسانند ومجلس را تعطیل اعلام وآن را تمام وکمال تحویل نمایندگان ومنتخبان جدید تحویل دهند .
دادستان برای این لیست محلولهای ضد عفونی تقلبی که لیستش اعلام شده کقت نداشته اعلام جرم کنه؟ حالا برای چالش پاباز اعلام جرم کرده
چرا بعضی ها هنوز مجلس تشکیل نشده ترش کرده اند مجلس بر اساس قانون میخواهد کارکند
چه خبر از پیام رسان سروش؟
البته ان دستگاه دوسال پیش در ارومیه بطور رسمی رونمایی شده بود با اندک تغیر جزئی به جای تشخیص وتفکیک جاند ومایع در سطح وعمق اب وزمین با همان مکانیزم معناطیسی بصورت افقی بعنوان کرونه یاب
مردم حرف ربیعی و روحانی را راجع به گزارش ارزی بهتر باور می کنند یا ادعای دیوان محاسبات را؟! به نظر می آید جامعه برای پذیرش ادعای دیوان محاسبات آمادگی خیلی بیشتری داره مگر اینکه روحانی دلایل خیلی محکم و قانع کننده ای بر رد این گزارش داشته باشه.
آقای تاجزاده
وای بر شما و دوستان با تدبیرتان در دولت که کاسه گدایی دست مردم داده وهنوز هم دستشان در جیب مردم است.
دعوای اصلاح طلب و اصولگرا یک دعوای کاذب است
ایران شده مثلث برمودا ........یا دکل گم میشه .....یا ارز و پول مملکت گم میشه .....یا داروی بیماران گم میشه .....
چه حالی می ده که مموتی دوباره برگرده، قشنگ بر می گردیم به دوره قاجار.
تابناک مگه پاباز یه حرکت ورزشی در ژیمناستیک نیست؟؟؟؟؟؟ یاد کتاب بادبادک باز افتادم به نقاش گعت لک لکی که کشیدی پاهاش دراز و لخته تحریک کننده اس نقاشیتو بردار... نقاش برای پای لک لک شلوار کشید تا اقایون تحریک نشن...
جناب تاج زاده سال ۹۶ فرمودند اگر روحانی رای نیاره جنگ میشه همه بدبخت میشن و بدتر از همه دلار میشه ۸هزار تومن خخخ و الان مثل ماهی لیز میخورن یادتون رفته که قرارمون تا۱۴۰۰ با روحانی هست؟ غش در معامله نکنید لطفا
این جانب بی سواد نیستم . مدرکم قلابی از گلاسکو نگرفتم. دارای مدرک دکترا از دانشگاه دولتی هم هستم. نویسنده و نخیبه هم هستم. کتاب و مقاله و اختراع هم دارم. دو دوره دانشجوی نمونه کشور ی هم بوده ام. در حال حار هم در دانشگاه مشغول فعالیت هستم
اینا را گفتم برای اونهایی که گرفتن دست و می گویند طرفداران احمدی نژاد بی سواد و عامی اند
و طرفداران ما خیلی نایس
به
ربیعی: به مردم اطمینان می‌دهم حتی یک دلار هم گم نشده است
دقیقا مثل استفاء دادن همکارش حریرچی
من فقط یک جمله به آقای تاج زاده می گویم که آقای تاج زاده ، لطفاً ادای مردم دوستی در نیاورید که کسی باور نمی کند . والسلام
اگرژاپن بودصاحب سوپرتشویق می‌شد !وتمام ماسکهای فروشگاه همون روز اول تمام میشدچون دخترای ژاپنی اکثرابخاطرورزش درمدرسه بدن نرمی دارن
چندسال پیش ژان کلودوندام اومداینجا توبرنامه پاباز زد اول تشویقش کردن ولی بعدش چندتادخترهمون حرکت رابراحتی کردن کلی خجالت زده شد!!
گرگ اگر به من شیر دهد میش من است / بیکانه اکر به من خوبی کند خویش من است احمدی نژاد نباشه یکی دیکه یاراانه را 5 برابر کنه بیاد
ما گه از مخالفهای سرسخت ایشان بودیم ولی حالا که دولت ناامیدی و پرحرف را دیدم اگر احمدنژاد کاتدید بشه خودم و اقوامم و دوستانم را مجاب به رای دادن فقط به ایشان میکنم خوب دولت ایشان در مقابل حیف و میل اقوامی حداقل یک لقمه هم به ضعفا میداد ولی این دولت ناامیدی فقط بدبختی و گرانی را به ارمغان اورد حتی بی انصاف وام یکمیلیونی هم داشت بالاترین سود را با منت میگرفت؟؟؟!!به دست این دولت حتی اداره یک روستای سه خانوار را هم نباید داد چون در اخر از ان روستا کسی نمیماند و همه در اثر نداری به فنا میروند.؟؟!!
من به شخصه اصولگرایان را تندرو نمیدانم بلکه اصولی و عاقل میدانم ....اگر افراد تندرو را برای ریاست جمهوری کاندید کنند از آنها هم مایوس خواهیم شد ...درضمن کار احمدی نژاد از تندروی گذشته بود .... از نظر من ضربه احمدی نژاد به کشور عظیم بود ...
سپاه بهتره اول همون دستگاه های سرطانزای پارازیت اندازش رو جمع کنه بعد دوباره یه دستگاه سرطان زای دیگه نصب کنه
دستگاه کرونا سنج ، قبلا توسط همین شخص به عنوان دستگاه معدن یاب تا عمق چهل و دو کیلومتری با صرف هشتصد میلیون تومان بودجه اختراع و معرفی شده بود
پاهاتون رو ببندين !!!
با رایگان کردن آب و برق و گاز برای سه ماه موافقم. چون واقعا مردم توان پرداخت قبوض و اقساط وام بانکی را در این شرایط کسادی کار و کسب ندارند.
این مدعی العموم کیه که فقط تو کار پاباز و بسته و رقص است
و گرانی و رانت و شرط بندی دزدی اپراتورها و .انحصار را ول کرده گیر داده به ادمهای معمولی
ویروس در حد نانومتر را چطوری با دستگاه مغناطیسی کشف میکنید. سردار سلامی کمی عجله کرد. بهتر است سپاه به اختراعات نظامی بیشتر کار کند تا چنین وسایل.
با سلام
استیضاح دولت فشل تخریب نیست، اصلاح است. تخریب مجلسی که هنوز شروع بکار نکرده تخریب است.
اعلام جرم دادستان برای چالش «پاباز» ..... باید با این هنجارشکنی ها برخورد قاطع و بازدارنده ای اعمال گردد ... از بین بردن حیا در جامعه آسیب های وحشتناکی در پی خواهد داشت .
آقای حقوقدان عزیز...اگه قراربودچنین حکم حکومتی صادربشه که تابحال خیلی اتفاقات خوبی افتاده بود...کارهای خیلی خوبی میشه کرد..
بنظر میاد کلا مملکت رفته رو هوا. واقعا از رهبری خواهش دارم در سیاست های کلان تغیر ات زیادی انجام بدهند وگرنه شرایط روز بروز بدتر خواهد شد
سلام اقای روحانی قبلا فرموده بودی ما قیمت بنزین را برابر با قیمت فوب بندر عباس کنیم حالا که قیمت بنزین به محدوده بیست دلار رسیده شما هم بقول خودت عمل کن دستور دهید قیمت فوب بنزین چقدر است با توجه نوسان قیمت نفت همچون کشورهای اروپایی این قیمت ثابت وسالیانه نیست بخش دوم شما فرمودی گزارش دیوان محاسبات صد درصد غلط است خواهشمندیم برای جلب اعتماد ملت سریعا دستور رسیدگی صادر واین مقوله مشابه گزارشات قبل مشمول فراموشی شود دیوان محاسبات نماینده مجلس ومجلس نمایده ملت بنابراین خواسته ملت جواب دهید
معلمان عزیز شما نان در خون ما کارگران میزنید و می‌خورید دولت از دستمزد ما کارگران کم میزاره،
قرضش به تامین اجتماعی را نمی‌دهد تا شما در خانه استراحت کنید و حقوق بگیرید
ایجاد اصلاح طلبی برای فریب مردم بوده است.
این آقای دکتر امیرکبیر زمان کار دیگری جز شعار دادن در تویتر ندارند؟؟؟
مگه سیاست های خارجی کشور را در تویتر تبین می کنند؟؟
تازه استفاده از فیلتر شکن هم جرم محسوب میشه ، مگه تویتر غیر قانونی و فیلتر نیست و مردم به آن دسترسی دارند.
دکتر طرف در آمریکا میاد تویت میزنه تویتر در کشورش فیلتر نیس
خدایا زودتر این یک سال هم بگذرد از دست این دولت تدبیر و امید خلاص شویم
تفاوت اصولگرا ساختن مسکن مهر و یارانه ها و زیرساخت روستاها و...
اصلاحطلب ساختن مسکن مهر مزخرف /تورم تاریخی و فساد بانک سرمایه و....
این ممدجوادیک مدت همش گروه بی گروه بی میکرد!حالاهم که ناله میکنه که چراآمریکافشارمیده!مگه نگفتی ماخودمون خواستیم اینجوری زندگی کنیم؟؟
جوری نوشیتن چالش پاباز فکرمون جای دیگه رفت
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست