بازدید 13208
۵

آنجلینا‌جولی تا مادراژدها؛ نقش سلبریتی‌ها در بحران‌کرونا

بسیاری از افراد مشهور با شیوع کرونا و مرگ بیش از صد هزار نفر در سراسر جهان دست به کار شده‌اند و به شکل‌های گوناگون کمک‌های خود را به بیماران کرونایی و بیمارستان‌ها و خیریه‌ها بخشیده‌اند. در میان آنها سلبریتی‌هایی نیز هستند که برای ما بیشتر از دیگران مشهورند.
کد خبر: ۹۷۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ 12 April 2020
 

به گزارش تایناک، همشهری آنلاین به نقل از HarpersBazaarUK نوشت: آنجلینا جولی بازیگر ۴۴ ساله آمریکایی یک میلیون دلار به خیریه No Kid Hungry بخشیده است. این سازمان به بچه‌های فقیر غذارسانی می کند.

کایلی جنر مدل، هنرپیشه، کارآفرین و شخصیت شبکه‌های اجتماعی ۲۲ ساله اهل ایالات متحده آمریکا مبلغ یک میلیون دلار به بیمارستان های لس آنجلس داده برای خرید ماسک، دستگاه تهویه و سایر ابزارهای پزشکی.

امیلی کلارک بازیگر ۳۳ ساله انگلیسی به دلیل نقش مادر اژدها در سریال گیم آف ترونز بسیار مشهور است، ۲۵۰ هزار پوند برای خیریه خودش به نام Same You، که به بیمارانی که دچار ضربه و جراحت مغزی شده اند کمک می کند.


ریحانا خواننده، ترانه سرا، بازیگر، مدل و طراح مد ۳۲ ساله اهل باربادوس ، ۵ میلیون دلار به سازمان هایی در باربادوس، آمریکا و دیگر کشورها برای تجهیزات دارویی، غذا و سایر نیازمندی ها اهدا کرد.

تیلور سوئیفت خواننده، ترانه سرا، تهسه کننده موسیقی و هنرپیشه ۳۰ ساله آمریکایی مبالغی به طرفدارانش آنهایی که نیازمند بودند اهدا کرد؛ از جمله ۳۰۰۰ دلار به یک عکاس موسیقی مستقل.

لیدی گاگا خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و بازیگر ۳۴ ساله آمریکایی درصدی از سود برند لوازم آرایشی خود را به انبارهای غذا در نیویورک و لس آنجلس بخشید.

شان مندس خواننده، ترانه سرا و مدل کانادایی ۲۱ ساله ۱۷۵ هزار دلار به مؤسسه SickKids اهدا کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
الله اکبر از سلبریتی های ما یاد گرفتند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
سلبریتی های ما قشنگ بلدند توئیت بزنند
سلبریتی های ما هم دارن می گردن و ژست ماشین ها و سفرهاشون و حیوانات خانگی شون رو می گیرن
چند تن از سلبریتی های وطنی هم اظهار تاسف کردند...!
سلبریتی های ما فقط بلدن غرغر کنند. مالیات ندهند و هر از چندی با رفتار دون و سخیف خود را عرضه کنند. این حضرات دریغ از یک عدد ماسک هدیه داده باشند.
حالا اگر کرونا برود دوباره سر و کله آنها پیدا می شود و به طرف باد خیز بر می دارند. روزی احمدی نژاد، روزی خاتمی و روزی روحانی و یا موضوعاتی همچون زنان و هواپیمای اکراینی و سگهای ولگرد.
ای کاش از هنرمندان واقعی جهان اندکی حداقل اخلاق می آموختند هنر بماند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان