بازدید 8221
۳

جهانگیری: کرونا حتما تبعات اقتصادی برای کشور دارد

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به پیش بینی برخی صاحب نظران درباره رکود اقتصاد کشور‌های مختلف به دلیل شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: ما در حال مبارزه با تحریم‌های ظالمانه‌ای از سوی آمریکایی‌ها بودیم که هدف از اعمال آن‌ها از بین بردن کل اقتصاد ما بود؛ الان با موضوع جدید به نام کرونا مواجه شده این که باید با آن نیز مبارزه کنیم.
کد خبر: ۹۷۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 11 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری صبح شنبه در جلسه‌ای با معاونین و مدیران وزارت امور اقتصاد و دارائی با اشاره به وضعیت اقتصاد کشور در سال گذشته، خاطر نشان کرد: سال ۹۸ با وجود اینکه سال سختی بود و ابتدای سال نگرانی‌هایی داشتیم و بر همین اساس بودجه را نیز تعدیل کردیم، اما با عملکردی که در ۳ ماهه سوم سال اتفاق افتاد، اقتصاد کشور سال رو به رشدی را گذراند و سمت تورم کاهنده شد و رشد اقتصادی در این دوره هم با نفت و هم بدون نفت مثبت شد؛ طبق گزارش بانک مرکزی رشد اقتصادی بدون نفت ۳.۳ مثبت شد و رشد بدون نفت نیز ۱.۳ مثبت شد.

 

وی افزود: اقتصاد کشور در سال ۹۸ در جهت خوبی درحال پیش رفتن بود و می‌شد امیدوارد باشیم که تورم، رشد اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری روند بهتری داشته باشد، اما با ظهور پدیده کرونا دغدغه‌ی مهمی در دنیا ایجاد شد.

معاون اول رئیس جمهوری اظهار کرد: تبعات و آثار بیماری ویروس کرونا غیر از سلامت مردم که مهمترین مساله است؛ روی مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ما اثر می‌گذارد و برخی می‌گویند که دنیای بعد از کرونا با دنیای قبل کرونا دنیایی کاملا متفاوت خواهد بود.

جهانگیری گفت: همچنین بسیاری از صاحب نظران پیش بینی‌هایی درباره رکود اقتصاد کشور‌های مختلف مطرح کرده‌اند؛ در کشور ما نیز حتما تبعاتی خواهد داشت؛ چراکه ما در حال مبارزه با تحریم‌های ظالمانه آمریکایی‌ها بودیم که هدف از اعمال آن‌ها از بین بردن کل اقتصاد ما بود؛ الان با موضوع جدید به نام کرونا مواجه شده‌ایم که باید با آن نیز مبارزه کنیم.

در این جلسه وزیر و مدیران وزارت اقتصاد به ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته و همچنین برنامه‌های این وزارت خانه طی سال ۹۹ پرداختند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
شم بسته غیب گفتید برادر ، اینو که همه میدونند ، دولت چکار میکنه برای این مسئله ؟؟؟؟؟ وام یک میلیونی به مردم میده . را اینجا ها مردم خودشون میدونند و باید تحمل کنند و تاوان بدهند ، اما توی تصمیم گیریها و تقسیم غنایم هیچ نقشی ندارند . این همه دعوای سیاسی ولج و لجبازی در دنیا و منطقه که تبعات آوار شده سرمردم رو ملت خواستند ؟؟؟؟؟ تابناک تو هم غیر قابل انتشار بزن خودت رو راحت کن . اگرمطبوعات وظیفه خودشون رو در داخل کشور به درستی انجام نمیدادند این مسئولین میفهمیدند که کارشون میلنگه و مردم هم دنبال صدای اونور مرز نمیرفتن . مگرمملکت ارث پدرشون شده هر کاری که میخواهند با این مملکت میکنند . مردم به فنا رفتن .کی زندگیو معاش اینقدر در دنیا سخته که ملت روگرفتار کاسه گدایی وه کنم کردن .
هوررررااااا
بورس نورچشمی یکباردیگه هم رکورد زد و ابنبار قله ۶۰۰ هزارواحدی رافتح کرد
پیش بسوی قله ۱ میلیون واحدی و بعد ۱۰ میلیون واحدی کی به کیه !!!!ً
تا این همتی سر کار است همین بورس بازی و نابودی تولید کارگاهها و و گردش کار هزاران شغل از طریق ساخت ساز و بعدش بی خانمانی و عدم ازدواج
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی