بازدید 37456
۲

خودرو‌هایی که امسال به معاینه فنی نیاز دارند

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: تمامی خودرو‌های تولید داخل از سال ۹۴ و پیش از آن مشمول انجام معاینه فنی در امسال هستند.
کد خبر: ۹۷۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 08 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در همه مراکز مورد توجه قرار گرفته و در قسمت صدور نتایج آزمون و دریافت گواهی معاینه فنی، فاصله‌های مناسب برای شهروندان نشانه‌گذاری شده است تا از این طریق پیشگیری از کرونا انجام گیرد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در پاسخ به این پرسش که کدام خودرو‌ها در سال جاری مشمول انجام معاینه فنی هستند، گفت: همه خودرو‌های تولید داخل سال ۹۴ و پیش از آن، همه خودرو‌های وارداتی سال ۲۰۱۵ و پیش از آن، همچنین وسایل حمل و نقل عمومی سال ۹۷ و قبل از آن مشمول انجام معاینه فنی در سال جدید هستند.

مقدم خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود یک میلیون و ۶۶۰ هزار دستگاه خودرو در تهران معاینه فنی آن‌ها انجام گرفته که این آمار نسبت به مدت مشابه سال ۹۷، حدود ۹ درصد کاهش داشت.

وی گفت:‌خودرو‌هایی که دارای معاینه فنی برتر هستند از تخفیف ۳۰ درصدی جهت تردد در محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا برخوردار خواهند شد و در سال ۹۸ حدود ۵۰ درصد از خودرو‌های مراجعه کننده به مراکز شهر تهران متقاضی دریافت معاینه فنی برتر بوده که تنها ۳۳ درصد موفق به اخذ این معاینه فنی شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
فقط فاصله گذاشین تو صف؟! چه اقدام قوی و خوبی. فرض کنید یک راننده مبتلا به کرونا میاد تو مرکز، اپراتور تست فنی هم میشینه پشت ماشین طرف که بره تست هارو انجام بده،نتیجه چی میشه؟ چند نفر مبتلا میشن ؟ یا اپراتور مبتلا به کرونا باشه و بره تو ماشین مراجعه کننده برای تست. چند نفر مبتلا میشن؟ یکم فکر کنید راهکار بدید نه اینکه فقط مردم رو بکشونید تو مراکز و خط کشی کنید. خط کشی هم نباشه مردم خودشون دور از هم می ایستند
نوبت معاینه فنی خودروی ما آخر اردی بهشت 99 است اما 3 ماه است به خاطر شیوع کرونا در تهران ؛ هر 3 روز یک بار ، چند دفعه عقب ؛ جلو می کنیم تا باطری خودرو شارژ شود!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر