بازدید 13974
۴

مرخصی اجباری کارمندان با حقوق است

رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: مرخصی اجباری کارمندان با حقوق بوده و از مرخصی استحقاقی آنها کسر نمی شود.
کد خبر: ۹۷۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 08 April 2020

 

به گزارش تابناک، جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی در شبکه خبر در پاسخ به این سوال که مرخصی کارمندان اجباری است و استحقاقی نیست و پولش را نمی گیرند؟ اظهار داشت: پولش را می گیرند. یعنی این مرخصی ها جزء مرخصی ۳۰ روزه سالانه کارمند حساب نمی‌شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: کارمند ۳۰ روز مرخصی استحقاقی دارد و حق خودش است و بعد از غلبه کشور به کرونا مرخصی گرفته و با خانواده از آن استفاده می کند.

وی تاکید کرد: دستگاه تصمیم گرفته که او را معاف کند و البته حقوقش را میگیرد.

به گفته معاون رئیس‌جمهور، اولاً در دستورالعمل نحوه فاصله گذاری هوشمند نگفتیم همه مرخصی بروند بلکه یک سوم کارمندان از طریق دورکاری با بسترهای ارتباطی که دستگاه ها فراهم کردند بسته به نوع کار دستگاه یا توانمندی همکاران، به‌گونه‌ای باشد که یک سوم محیط اداری در طرح فاصله گذاری سبک سازی شود و این برای کارمندان نوبت بندی می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴
مرخص کجا بود آقا چرا الکی میگین . همین امروز به بچه من گفتن بخاطر وضعیت کنونی کشور حکم تعدیل بهش دادن با مدرک کارشناسی ارشد. آی ایهاالناس .
خلاصه داداش كسي به فكر اون سه ميليون خانواريكه نياز به كمك دارند نيست....
دولت مجبور است از هر جايي كه شده هزينه پرداخت اين كارمندان باوا را كه هميشه حامي دولت بوده اند را پرداخت نمايد. لكن كارمندان نگران حقوق خود نباشند . دبروزود داره ولي سوخت و سوز نداره.
کارمند جماعت در خانه می خوابد ولی حتی مرخصی هم حساب نمی شود و پولش را میگیرند ولی بازاری جماعت را که 90 درصدشان محتاج کار روزانه برای تامین نان شب اند بیکار کرده اند مشخص است خب کارمند جماعت در خانه مینشیند و خواستار تعطیلی کشور میشوند چون تعطیل که هستند پول هم که میگیرند حالا چرا کاری کنند که به سر کار بروند ولی ما چه ؟ 90 درصد بازار که اجاره نشین و کم درآمد و نیازمند کار روزانه برای نان شب هستیم چه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل