بازدید 9081
۴

کرونا/ صندوق اوپک ۵۰۰ هزار دلار به ایران می‌دهد

صندوق اوپک با پیگیری های بعمل آمده از سوی وزارت اقتصاد، کمک ۵۰۰ هزار دلاری صندوق اوپک برای توسعه جهانی (OFID) به ایران برای خرید و توزیع تجهیزات بسیار ضروری بیمارستانی مورد نیاز جهت مقابله با ویروس کرونا از سوی این صندوق تصویب شد.
کد خبر: ۹۶۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 02 April 2020

 

به گزارش ایسنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با ویروس کرونای وزارت امور اقتصادی و دارایی با اعلام خبر بالا افزود: صندوق اوپک برای توسعه جهانی (OFID) این کمک ۵۰۰ هزار دلاری را در اختیار سازمان بهداشت جهانی قرار داده است تا خرید و توزیع تجهیزات بسیار ضروری بیمارستانی مورد نیاز جهت مقابله با ویروس کرونا در ایران عملیاتی شود.

بر اساس این گزارش، با توجه به گستردگی و شدت شیوع کرونا در سطح جهان، وزارت اقتصاد برای دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی از بانک های توسعه ای تلاش کرده است و این کمک ۵۰۰ هزار دلاری در پی اعلام آمادگی معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران برای دریافت کمک های بانک های توسعه ای انجام شد.

شایان ذکر است موضوع دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی از صندوق اوپک برای توسعه جهانی (OFID)، بانک جهانی (WB)، بانک توسعه اسلامی(IDB) و بانک سرمایه گذاری زیرساخت آسیا(AIIB) از سوی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران از ۱۴ اسفند ماه ۱۳۹۸ در دست پیگیری است.

این گزارش می افزاید: این کمک ۵۰۰ هزار دلاری در راستای حمایت از تلاش های ملی برای مقابله با ویروس کرونا انجام شه است و صندوق مذکور در مواجهه با سیل سال ۱۳۹۸ نیز کمک فوری مشابهی به کشورمان اعطا کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۴
ما را مسخره کردن یا خودشون را
این همه اموال ما تو دنیا غیر قابل انتقال شده
انوقت این بی شرم ها به ما اینجوری صدقه میدن
انهم پولی که به نسبت جمعیت ایران از هیچ کمتره
الان عده ای میگن سهمیه مرا ازین کمک های جهانی بدهید!
میشه هر نفر 8 سنت یا هر دوازده نفر یک ماسک !
چقدر بدبخت شدیم که برای ۵۰۰ هزار دلار ذوق می کنیم.
زحمت کشیدند واقعا, نیم میلیون دلار!!! میشه باهاش کش خرید و بست به دم ماسک ها,
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی