بازدید 7532

دستگیری سارقان موسسه خیریه در دو عملیات پلیسی

خبرگزاری میزان- سرکلانتر پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۳ سارق اماکن در محله‌های جیحون و خلازیر خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ 02 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از میزان، سرهنگ "هوشنگ امیری" گفت: وکیل موسسه خیریه جمعیت امام علی ع با مراجعه به کلانتری ۱۰۸ نواب با اعلام تعطیل بودن چند روزه این موسسه، به ماموران کلانتری خبر از به سرقت رفتن اموال داخل آن را داد.

وی افزود: به گفته شاکی پرونده، ارزش اموال به سرقت رفته بالغ بر ۸ میلیارد ریال است.

سرهنگ امیری تصریح کرد: پس از بررسی دوربین‌های مدار بسته مشخص شد که ۳ سرنشین خودرو تیبای سفید رنگ، در سه مرحله اقدام به سرقت از داخل این موسسه کردند.

وی افزود: یکی از شاکیان پرونده چند روز پس از وقوع حادثه خودرو مورد نظر را که در خیابان جیحون مقابل منزل متهمان پارک شده بود، رویت کرد.

به گفته سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت، پس از این ماجرا درگیری بین شاکی و متهمان شکل گرفت و افراد با استفاده از سلاح قمه، به شاکی حمله ور شدند.

وی با بیان فرار دو متهم اصلی پرونده از محل حادثه درگیری، افزود: پس از حضور پلیس در صحنه و دریافت مجوز قضایی ورود به منزل متهمان، در بازرسی از مخفیگاه متهمان؛ اموال به سرقت رفته در این مکان کشف و راننده خودرو متهمان نیز به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ امیری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در اعترافات خود مخفیگاه دو همدستش را در محله خلازیر به ماموران پلیس اعلام کرد و در عملیاتی دو متهم دیگر پرونده دستگیر شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی