بازدید 8973

مقررات سخت انتظامی در روز طبیعت در همدان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: اعمال جریمه از ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان برای افرادی که روز طبیعت از منزل خارج می شوند.
کد خبر: ۹۶۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴ 01 April 2020

به گزارش «تابناک»، حسین بشری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به محدودیت های اعلام شده برای مناطق مختلف استان همدان و در جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خودروهایی که در این مناطق حضور یا توقف داشته باشند، جریمه خواهند شد.

وی افزود: نیروی انتظامی برای ورود به محل هایی که ورود ممنوع هستند، در شهرهای بزرگ مثل همدان ۹۰ هزار تومان و سایر شهرها ۵۰ هزار تومان اما برای توقف در محل های مطلقا ممنوع برای شهرهای بزرگ ۴۰ هزار تومان و سایر شهرها ۳۰ هزار تومان در نظر گرفته است.

بشری تاکید کرد: از مردم درخواست داریم برای جلوگیری از انتشار کروناویروس در روز سیزدهم فروردین ماه، از منازل خود خارج نشوند و با پیوستن به پویش در خانه بمانیم کمکی به کادر درمانی بیمارستان ها داشته باشند و با این کار قدردانی خود را از زحمات شبانه روزی آنها اعلام کنند.

وی بیان کرد: توقف در حاشیه تمامی پارک ها و تفرجگاه های استان همدان در روز طبیعت ممنوع بوده و در صورت توقف، توسط ماموران قبض جریمه صادر خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر