بازدید 19050
۹
بدون برگزاری لیگ و درحالی که آبی‌ها آخرین بازی را به گل گهر باختند!

سبقت عجیب استقلال از پرسپولیس در رنکینگ جهانی!

مشخص نیست که باتوجه به تعطیلی لیگ ایران در هفته‌های اخیر، بر چه اساسی این رتبه بندی اعلام شده؛ ماه گذشته استقلال رده ۱۸۴ را در اختیار داشت و حالا با باخت مقابل گل گهر و پیشرفتی فوق العاده در جدول بالاتر از رقیب سنتی جای دارد!
کد خبر: ۹۶۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ 01 April 2020

وبسایت ClubWorldRanking که اقدام به انتشار رده بندی‌های جالب از باشگاه‌ها و مربیان در سطح جهان می‌کند، در رتبه بندی جدید خود تیم استقلال را بالاتر از پرسپولیس در جایگاه ۱۴۳ جهانی قرار داده است. پرسپولیس ۷ رده پایین‌تر بدون تغییر نسبت به ماه گذشته ۱۵۰ اُم است.

به گزارش تابناک ورزشی، مشخص نیست که باتوجه به تعطیلی لیگ ایران در هفته‌های اخیر، بر چه اساسی این رتبه بندی اعلام شده، اما نکته جالب این است که پرسپولیس و استقلال از تیم‌های اروپایی مطرح رتبه بهتری دارند. از جمله این تیم‌ها می‌توان به نیوکاسل، شالکه، تورینو و ایبار اشاره کرد. ماه گذشته استقلال رده ۱۸۴ را در اختیار داشت و حالا با باخت مقابل گل گهر و پیشرفتی فوق العاده در جدول بالاتر از رقیب سنتی جای دارد!

در رده بندی مربیان، اما یحیی گل محمدی وضعیت بهتری نسبت به فرهاد مجیدی دارد. گل محمدی بر اساس آمار‌های این وبسایت در رده ۴۰۹ قرار گرفته و مجیدی پانصدمین مربی برتر دنیاست. یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول صدرنشین این رده بندی جهانی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
تا چشم حسودان استقلال و بدخواهان بهترین تیم ایران از کاسه در اید
آب رو بریز اونجات که بیشتر میسوزه، تابی پس پسی
خوب شما چرا ناراحت هستيد
خوب مقامات اي اف سي ازتعطيلي استفاده كردند ومدارك گذشته هر دوتيم را بررسي كردند ديدند افتخارات اسيايي استقلال كجاو ستاره تقلبي پرسپوليس كجا
این بغض تون تو نوشته کاملا مشهوده
اینا همش حرفه مهم جدول رده بندی لیگ برتره که ما ۵ ساله بدون رقیب اون بالا نشستیم (:
همچین میگید عجیب انگار کار خارق العاده اتفاق افتاده .... لنگیها بدانند که پرسپولیس سرورش استقلاله
این علامت تعجبه آخر جمله باحال بود
تو چرا سوختی تابناک!!! فکر کردی اونجا هم دولت میتونه هوای تیم پیروزی رو داشته باشه! تا زمانی که استقلال تاج نباشه پیروزی هم پرسپولیس نیست...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر