بازدید 67692
۹

احمد سعادتمند کیست؟

تغییر و تحولات بسیار زیاد باشگاه استقلال تهران در طول سال ۱۳۹۸ را گویا پایانی نیست. این را می‌توان از انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه در سال جدید و استعفای رئیس هیأت مدیره باشگاه متوجه شد.
کد خبر: ۹۶۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 30 March 2020

احمد سعادتمند کیست؟

به گزارش «تابناک»، پس از آنکه احمد سعادتمند به عنوان عضو هیأت مدیره باشگاه انتخاب شد، امروز از سوی هیأت مدیره وی به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد و مورد تأیید مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان هم قرار گرفت.

این انتخاب در شرایطی صورت گرفته که برخی اخبار حکایت از کناره گیری اسماعیل خلیل زاده که اخیراً در غم از دست دادن همسرش به سوگ نشسته است، از مقام ریاست هیات مدیره این باشگاه دارد. از سوی دیگر عبدالرضا موسوی عضو هیات مدیره استقلال که قبلا استعفا کرده بود، با درخواست هایی برای بازگشت مواجه شد اما او هم حاضر به پاسخ مثبت دادن به این درخواست ها نشد. اما احمد سعادتمند کیست و در ورزش و به ویژه فوتبال دارای چه سوابقی است؟

در کارنامه حرفه ای سعادتمند در فوتبال، تنها چندماه حضور در مقام ریاست هیأت مدیره استقلال به چشم می خورد که پنجم شهریور ۹۸ بدلیل اختلاف علنی با برخی اعضای هیات مدیره استقلال به استعفا منجر شده بود.

البته احمد سعادتمند رکورددار سرپرستی فدراسیون های ورزشی ایران شناخته و نامزدی در انتخابات فدراسیون‌های تنیس روی میز، وزنه‌برداری، هندبال، اسکی و حتی نجات غریق در کارنامه او دیده می شود. نکته عجیب اینجاست که وی در هیچکدام از این انتخابات رای نیاورده است. 

جالب است بدانید سعادتمند مدیرعاملی باشگاه بانک سرمایه را نیز تجربه کرده است! تیم پرستاره والیبال بانک سرمایه که در کوتاه ترین زمان ممکن اوج گرفت و حتی قهرمان جام باشگاههای آسیا شد ، در زمان مدیریت سعادتمند منحل شد. هرچند انحلال این تیم به فساد سنگین مالی در این بانک خصوصی هم ربط داشت.

همچنین علاوه بر این، وی عناوینی از جمله مدیرکل اداره استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران، سرپرستی فدراسیون پینگ‌ پنگ، کاندیدای ریاست فدراسیون‌ های هندبال، وزنه‌ برداری و اسکی، کاندیدای ریاست فدراسیون والیبال و… را در کارنامه ی فعالیت های خود دارد.

گفته می شود، علت اصلی استعفای خلیل زاده از  مقام ریاست هیات مدیره استقلال نیز انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشد، چرا که خلیل زاده به دنبال بازگرداندن موسوی دیگر عضو هیات مدیره استقلال بوده است که با موفقیت همراه نشد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۹
همه کارۀ هیچ کاره .
احتمالا کسی هست که جیب های بزرگی دارد.
از جناب وزیر ورزش انتظار دیگری هم نداشتیم. دستمریزاد. احتمالا ماموریت ایشان انحلال استقلال هست.
تا زمانی که یک پرسپولیسی بر مسند وزارت باشد، استقلال روی خوش نخواهد دید. والسلام
اگرمازني است که انا لله...
تیم وزارت ورزش= دست درازی به بیت المال= فساد مالی= رانت سیاسی و سو استفاده، حالا هی واگذاری تیمهای دولتی را کش بدین
این هم یک کارمند که شد مدیر که بعد چند وقت باز چندتا قرداد میبند و کلی خرج رو دست مردم و میره و میشه عینه بقیه.
یاسلطانی فر کد کیدک واسع سعیک ناصب جهدک‌ فوالله لا تمحو ذکراستقلال آقای سلطانی فر هربلائی که سر استقلال بیاری ها نمیتونی 2 تا جام آسیائی ودوستاره اونو بگیری حالا باجم کردن ی مشت آفتابه لگن دنبال پوکر موکر تیم پسرت باش ازنظر نیمی ازمردم ایران نمره وزارتت صفر است
اینکه سابقه ای نداره تو فوتبال پس چرا تو برنامه ورزش و مردم گفت من از خانواده استقلالم سالهاست که هستم.. درغگو
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل