بازدید 2128

خودکفایی در تولید استارت و دینام، دستاورد ایسکرا در سال 98

کد خبر: ۹۶۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ 28 March 2020

شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران در سال 98 بیش از 90 درصد از اجزای تشکیل دهنده استارت و دینام خودروهای سواری را بومی سازی کرد.

 ایسکرا با کسب مجوزهای لازم از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، عنوان شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی استارت و دینام را به خود اختصاص داد.

 از جمله برنامه های آتی شرکت ایسکرا می توان به طراحی و ساخت انواع موتورهای DC، مجموعه های مونتاژی وابسته از قبیل شیشه بالابر، برف پاک کن و ... و مشارکت در تولید قطعات خودروی برقی در آینده اشاره کرد.
شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران از شرکت های زیر مجموعه ی کروز در زمینه تولید انواع دينام و استارت خودروهای سواری است که توانست در سال 98 بیش از 90 درصد از اجزای تشکیل دهنده این دو محصول را بومی سازی کند.
شرکت ایسکرا به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان استارت و دینام خطوط تولید خودروهای داخلی، در سال های فعالیت خود موفق به اخذ گواهینامه های متعددی از جمله استانـدارد مدیریت کیفیت IATF16949:2016، ISO9001:2015 و... شده است. علاوه بر آن ایسکرا دارای تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته مطابق تکنولوژی های نوین می باشد که دارای گواهینامه های استاندارد بین المللی 17025ISO/IEC، آزمایشگاه همکار اداره استاندارد ملی ایران در آزمون های استارت و دینام خودرو و سختی سنجی فلزات و صلاحیت کالیبراسیون ابعادی و فشار است و در بین 500 شرکت برتر کشور رتبه 302 را داراست.
ایسکرا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و دستگاه های پیشرفته و همچنین با کمک جوانان و مهندسان نخبه توانست در سال گذشته بیش از 90 درصد از اجزای استارت و دینام خودرو را داخلی سازی کند.
این شرکت با کسب مجوزهای لازم از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، عنوان شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی استارت و دینام را به خود اختصاص داد و بدین ترتیب تنها شرکت در حوزه تولید این محصول برای خودروهای داخلی شناخته شده که طراحی انواع استارت و دینام را بومی سازی کرده است.
ایسکرا در سال گذشته با تامین استارت و دینام مورد نیاز خودروسازان و تحویل به موقع تعهدات خود تلاش کرد تا خودرویی در کف کارخانه نماند و بدین منظور شرکت مگاموتور سایپا طی مراسمی از این شرکت تقدیر به عمل آورد.
در کنار این دستاوردها، از جمله برنامه های آتی شرکت ایسکرا می توان به طراحی و ساخت انواع موتورهای DC، مجموعه های مونتاژی وابسته از قبیل شیشه بالابر، برف پاک کن و ... و مشارکت در تولید قطعات خودروی برقی در آینده اشاره کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان