بازدید 22328
۵

فرونشست مرگبار زمین در قم

نشست زمین ناشی از بارندگی و ایجاد گودالی به عمق هفت متر در میدان کشاورز قم جان سه نفر را گرفت.پ بر اثر نشست زمین ناشی از بارندگی که بامداد امروز در حوالی میدان کشاورز قم رخ داد سه نفر جانباختند.
کد خبر: ۹۶۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 23 March 2020

به گزارش تابناک به نقل از فرارو، بامداد امروز نشست زمین ناشی از بارندگی و ایجاد گودالی به عمق هفت متر در میدان کشاورز قم دو خودرو در آن سقوط کرد که متاسفانه سه سرنشین آن جان خودرا از دست دادند.

کریمی روابط عمومی آتش نشانی قم گفت: با تلاش نیرو‌های اتشنشان دو سرنشین خودرو اول (پراید) نجات یافتند، ولی متاسفانه سه سرنشین خودرو دوم (پژو ۲۰۶) جان باختند.

فراهانی معاون اورژانس ۱۱۵ قم نیز گفت: سه دستگاه آمبولانس در سریعترین زمان به محل حادثه اعزام شد که مجروحان حادثه (۲ نفر سرنشینان پراید) به بیمارستان آیت الله گلپایگانی منتقل شدند.

وی گفت:: در این حادثه ۳ نفر عضو خانواده (یک آقا، یک خانم و فرزند خردسال) که از سرشینان خودرو پژو ۲۰۶ بودند در دم جان باختند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۵
همچین نشستی که یکی دو روزه ایجاد نشده. چندین ماه زمان لازم بوده تا همچین ریزشی شکل بگیره. چگونه است که در خیابان اگر یک آجر در کیفمان قایم کنیم ماموران تیزبین شهرداری ما را شناسایی میکنند ولی نسبت به سایر مشکلات شهری نابینا هستند؟!
بهتر است شهرداری ها بجای استخدام صدها زاغ زن و قلچماق برای کندن پول از مردم و دستفروش ها بودجه خود را صرف فراهم نمودن تجهیزات نگهداری و پایش سلامتی تاسیسات شهری بکنند.
لطفا در این زمینه هم دادستانی ورود کند و با خاطیان به شدت برخورد شود.
خبر تاسف باری بود، فقط یه نکته کلیدی: گمونم اطلاعات اشتباه شد، ظاهر پراید می خوره سرنشینانش فوت کرده باشن و 206 مصدوم. اینطوری که ماهیت پراید می ره زیر سوال. :)
واقعا" خدا قهرش گرفته
بندگان خدا
چرا نمی گید این فرونشست به خاطر تونل مترو بوده ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار