بازدید 4984

مرد جنایتکار صحنه قتل همسرش را بازسازی کرد

کد خبر: ۹۶۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ 18 March 2020

مرد تحصیلکرده که به‌خاطر اختلاف با همسرش او را به قتل رسانده بود صحنه این جنایت را در حضور بازپرس و تیم جنایی پلیس بازسازی کرد.

به ‌گزارش ایران، این مرد جوان که مدرک دکترای «آی‌تی» دارد ظهر روز جمعه 15 بهمن با نقشه‌ای از قبل طراحی شده دختر جوان را کشت و خانه را به آتش کشید.

وی در حالی که صحنه قتل را بازسازی می‌کرد به بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران گفت: من و همسرم در سال 85 در یک دانشگاه درس می‌خواندیم. 4 سال قبل او را عقد کردم اما چون خانواده‌ام در شهرستان زندگی می‌کردند من در خانه پدری همسرم زندگی می‌کردم. قرار بود بعد‌ از عروسی به خانه خودمان برویم. من شرکتی داشتم که همسرم در آنجا نیز کار می‌کرد. اما بیشتر اوقات به من می‌گفت چرا با خانم‌های همکارت حرف می‌زنی و شوخی می‌کنی. به من مشکوک بود. از دستش خسته شده بودم و به فکر قتل افتادم روز حادثه خانواده‌اش به شهرستان رفته بودند و ما تنها بودیم روی تخت خوابیده بود که کابل برق را به او وصل کردم و او را کشتم بعد از کشتن المیرا می‌خواستم خودکشی کنم اما ترسیدم و پشیمان شدم. خانه را هم آتش زدم تا سرنخ‌ها را از بین ببرم. بعد خودم به پارکینگ رفتم تا کسی به من شک نکند.

به دستور بازپرس واحدی از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران، مرد جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان