بازدید 9846
۶

درخواست ظریف از کشورهای جهان

وزیر خارجه ایران با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا، افراد بی‌گناه را در ایران به کام مرگ می‌کشاند، از کشورهای مختلف خواست به پویش نادیده گرفتن تحریم‌های آمریکا علیه ایران بپیوندند.
کد خبر: ۹۶۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ 17 March 2020

 

به گزارش تایناک به نقل از فارس: «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) بار دیگر به انتقاد از تحریم‌های ظالمانه آمریکا و تاثیر آن بر مبارزه با شیوع ویروس «کووید۱۹» پرداخت.

ظریف در صفحه توئیتر خود نوشت: «تحریم‌های غیرقانونی آمریکا باعث اتمام منابع اقتصادی ایران و مختل شدن توانایی مبارزه با کووید۱۹ شده است. آنها (آمریکا) به معنای واقعی کلمه، افراد بی‌گناه را به قتل می‌رسانند».

وی خطاب به کشورهای تبعیت‌کننده از تحریم‌های آمریکا و دیگر اعضای جامعه جهانی نوشت: «ایستادن و تماشا کردن آنها غیراخلاقی است. انجام چنین کاری، هرگز کسی را از خشم و غضب آتی ایالات متحده حفظ نکرده است».

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران سپس از کشورها دیگر خواست به جمع کمک‌کنندگان به ایران بپیوندند: «به پویش جهانی رو به رشد برای بی‌اعتنایی به تحریم‌های آمریکا علیه ایران بپیوندید».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۶
التماس هم بكنه كسي قبول نمي كنه. متاسفانه هنوز سياستمداران ما نمي دانند سيستم مالي دنيا چطوري كار مي كنه
حالا ما از شما سوال داریم جناب اقای ظریف اگر تحریم ها برداشته شوند میخواهید چیکار کنید یعنی یک ماهه کرونا را جمع میکنید ؟؟؟؟؟
کجاست پس این سازمان ملل متحددد و شوراییی امنیتتتت !!! چه کاربردی دارند ؟؟؟؟
به یمن سوریه لیبی رحم نکردند
متن بسیار واضحی میباشد و درخواست جناب ظریف برحق است . اما در متن گفته شده آنها ( امریکا ) ، باید گفت نه تنها امریکا بلکه همه کسانیکه ( اروپا و دیگران ) تحریم های امریکا را به اجرا گذاشته اند در کشتار مردم بیگناه مقصر هستند.
آقای ظریف شما چه نقشی در بی اثر کردن تحریم های آمریکا دارید؟!
شما که میفرمودین تحریم ها مشکلی نیست، تحریم ها باعث رشد کشور میشه! پس چی شد؟! به یکباره "مردم" مهم شده؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار