بازدید 64627

بهترین مارک و مدل اتو پرس ایرانی و خانگی و ژانومه و بایترون و فیلیپس و سامسونگ و بوش + قیمت

دراین مطلب یک راهنمای خرید بهترین مارک و مدل اتو پرس ایرانی و خانگی و ژانومه و بایترون و فیلیپس و سامسونگ و بوش با قیمت ارائه می کنیم
کد خبر: ۹۶۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 15 March 2020

بهترین مارک و مدل اتو پرس ایرانی و خانگی و ژانومه و بایترون و فیلیپس و سامسونگ و بوش + قیمت

دراین مطلب یک راهنمای خرید بهترین مارک و مدل اتو پرس ایرانی و خانگی و ژانومه و بایترون و فیلیپس و سامسونگ و بوش با قیمت ارائه می کنیم ؛

 

 

مشاهدۀ قیمت انواع اتو پرس

 

 

 

اگر تصمیم به خرید بهترین اتو پرس دارید برای جلوگیری از سردرگمی در زمان خرید ، اول راهنمای خرید آن را مطالعه کنید و طبق اطلاعات خود از دستگاه ، اتو پرس خوب و دلخواه خود را بخرید .

اگر می خواهید خشکشویی را به داخل خانه هایتان ببرید ، اگر می خواهید حجم زیادی از پارچه ها را اتو کنید و اگر از کار کردن با اتو های قدیمی خسته شده اید ، اتو پرس گزینه خوبی برای شما می باشد پیشرفت و گسترش علم و تکنولوژی تغییراتی را به وجود آورده و موجب شده بسیاری از لوازم از شکل و حالت قدیمی خود به شکل جدید تری تغییر یابند . اتو یکی از لوازمی است که با گذشت زمان تغییرات فراوانی کرده است . حتی نام این دستگاه برقی و پر کاربرد هم تغییر کرده و لقب اتو پرس گرفته است .

 

 

ویژگی های اتو پرس مناسب

برای خرید بهترین مارک و مدل اتو پرس ایرانی و خارجی شما را با خصوصیات این دستگاه که موجب برتری و سهولت در کار می شود ، آشنا می کنیم . این خصوصیات عبارتند از :

داشتن عرض کفی زیاد

 اگر فضای کافی برای قرار گیری اتو پرس دارید ، در زمان خرید دستگاهی با عرض کفی زیاد انتخاب کنید . زیرا با این دستگاه به آسانی می توانید سطح زیادی از پارچه را در زمان کم تری اتو کنید .

توانایی قدرت بخار بالا

 هر چه توان تولید بخار در اتو پرس بیشتر باشد ، آسان تر چروک های لباس را از بین می برد .

قابلیت تنظیم دما

 بهتر آن است در زمان خرید دستگاهی را انتخاب کنید که این قابلیت را داشته باشد تا به آسانی طبق نوع پارچه آن را تنظیم کنید .

خاموش شدن خودکار دستگاه

 اگر برایتان اتفاق افتاده که به طور پیاپی اتو پرس را روی لباس قرار داده و مشغول به انجام کار های دیگر شده و فراموش کردید آن را از روی پارچه بردارید ، دستگاهی را انتخاب کنید که به طور خودکار قطع شود . این قابلیت موجب می شود زمانی که دو صفحه بخارده و کفی بیش از مدت زمان مشخصی روی یکدیگر قرار بگیرند ، دستگاه به طور خودکار خاموش شود و مانع از گرم شدن بیش از حد لباس و سوختگی شود .

قابلیت کار کردن اتو پرس بدون تولید بخار

بعضی از اتو پرس ها این قابلیت را دارند که وقتی لباس هایتان مرطوب است ، بدون تولید بخار آن ها را اتو کنید تا رطوبت موجود بیشتر نشده و لباس ها خشک شوند .

قابلیت قفل کردن صفحه اتو پرس

برای جلوگیری از اتفاقات گوناگون در زمان خرید ، دستگاهی را انتخاب کنید که قفل صفحه داشته باشد . خصوصاً اگر بچه کوچک در منزل دارید !

قابلیت تمیز شدن اتو پرس به طور اتوماتیک

 در زمان خرید به این نکته دقت کنید که آیا داخل دستگاه قابلیت تمیز کردن خودکار دارد یا خیر ؟ اتو پرسی را خریداری کنید که در آن با فشردن یک کلید ، قطعات گوناگون موجود در آن تمیز شده و رسوبات موجود هم از بین بروند .

 بهترین مارک و مدل اتو پرس ایرانی و خانگی و ژانومه و بایترون و فیلیپس و سامسونگ و بوش + قیمت

قطعات جانبی اتو پرسی

به نقل از وبلاگ جایینو شرح قطعات جانبی موجود در دستگاه از موارد با اهمیت در راهنمای خرید اتو پرس می باشد . شما در زمان خرید باید با قطعات گوناگون و نحوه کار کردن آن ها آشنا شوید و با آگاهی کامل دستگاه را انتخاب کنید .

پایه اتو پرس

می بایست طبق قدتان ، اتو پرس با پایه مناسب را خریداری کنید . پیشنهاد ما به شما خرید اتو پرس با پایه ای است که قابلیت تنظیم دستی دارد .

مخزن درجه بندی شده در اتو پرس

برای قرار گیری آب در اتو پرس است .

بالشتک اتو پرس

نقش اندکی داشته و در زمان اتو کردن لباس ها به شما کمک می کند .

بطری برای اسپری آب

با استفاده از این بطری به آسانی روی لباس ها آب پاشیده و آن ها را اتو کنید .

دسته اتو پرس

اتو پرس مارک های گوناگون دسته های مختلفی دارد که شما باید دسته ای را انتخاب کنید تا بتوانید به آسانی از آن استفاده کنید .

 

 

نکات مهم در انتخاب بهترین اتو پرسی

جهت اطلاعات درباره نحوه استفاده از اتو پرس می توانید این مطلب را ببینید ، پیش از انتخاب اتو پرس ، باید این را بدانید که چه نوع لباس هایی را می خواهید اتو کنید . به طور معمول لباس هایی با الیاف طبیعی مانند کتان و ابریشم یا پارچه های ضخیم مانند جین به بخار زیادی برای اتو شدن احتیاج دارند و در این صورت باید اتو پرس هایی را انتخاب کنید که قابلیت اسپری بخار یا بخار پر فشار را داشته باشد .

صفحه اتو پرس تاثیر بسزایی در روش کار و همین طور قیمت دستگاه خواهد داشت . اتو پرس هایی که امروزه در بازار موجود می باشند دارای صفحه های 26 ، 28 و 32 اینچی هستند . شما برای انتخاب سایز صفحه باید به تعداد افراد خانواده خود دقت کنید .

موضوع بسیار مهم دیگر که باید به آن دقت کنید ، کنترل بخار می باشد . کنترل های بخار دو نوع پیچی و دیجیتالی هستند . نوع دیجیتالی کاربرد ساده تری دارد و معمولاً پر طرفدار است .

مقدار بخار خروجی از دستگاه موضوع بسیار با اهمیتی است که باید به آن دقت کنید . این مقدار که با واحد گرم بر دقیقه اندازه گیری می شود می تواند قدرت بخار دهی دستگاه را نشان دهد و بالا بودن آن موجب از بین رفتن چروک لباس ها می شود .

تعداد زیادی از اتو پرس های موجود در بازار دارای صفحه نمایش بوده و از این راه دما ، زمان و اطلاعات لازم دیگر را به شما نشان می دهد .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر