بازدید 8638
۸

چهارشنبه‌سوری در خانه بمانید

فرمانده یگان حفاطت محیط زیست از مردم خواست که با توجه به شیوع کروناویروس چهارشنبه‌سوری را در خانه بمانند زیرا علاوه بر خسارات ریست محیطی برگزاری این مراسم و تجمع می‌تواند سبب گسترش این بیماری شود.
کد خبر: ۹۶۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸ 15 March 2020

به گزارش «تابناک»، سرهنگ جمشید محبت‌خانی در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا افراد نباید به دنبال برگزاری مراسم چهارشنبه اخر سال باشند، اظهار کرد: برگزاری این مراسم و تجمع می‌تواند سبب گسترش این بیماری شود.

وی در ادامه با بیان اینکه هر ساله طی مراسم چهارشنبه سوری خسارت‌هایی به مناطق محیط زیستی وارد می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر حریق، آلودگی هوا و آلودگی صوتی نیز از جمله مشکلات دیگر زیست محیطی این روز است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه استفاده از مواد محترقه و روشن کردن آتش می‌تواند آثار منفی بر سلامت سالمندان، کودکان و بیماران داشته باشد، گفت: روشن کردن آتش یا مواد محترقه در مناطق حفاظت شده محیط زیستی ممنوع است.

محبت‌خانی ادامه داد: یگان حفاظت محیط زیست با هرگونه آتش‌سوزی که منجر به آلودگی هوا شود برخورد خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: درحال حاضر توصیه به مردم این است که طی نوروز و روزهای پایانی سال در خانه بمانند و از تجمع، طبیعت گردی، دید و بازدید و... خودداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
یکی نیست به اینا بگه اگه تموم مردم بمیرن تعطیل نمیکنن ما کارمندیم چطور نیاییم
چرا چرت میگن بیشتر با اعصاب مردم بازی میکنن
چرا در خانه بمانیم
می خواهیم از روی اتش بپریم تا کرونا نابود بشه
این عالیه ان کسانی .ترقها وفش فشه هها راز چین وارد کردند تا اسیب بیشتر به این چشن ملی بزنند .از پا افتادند .ا خدا را شکر
کلا فقط با مردم مشکل دارین؟ چرا این برخورد قهری مشکل آلودگی هوا رو با کارخونه های تولید آلودگی ندارین؟ زورتون فقط به مردم دست بسته میرسه؟؟؟؟
الان فقط مشکل چهارشنبه سوری است دیگه . بقیه روزا اشکالی نداره بیرون باشند مردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سالهاست که "توحش" جایگزین جشن چهارشنبه سوری شده و فقط اسمش را یدک می کشه
متاسفانه در بازار با توجه به هشدارهاي جدي مشاهده مي شود ابزار ووسايل مربوطه چهارشنبه سوري توسط دست فروشها به فروش مي رسه در درجه اول بايستي بساط دست فروش توسط نيروي انتظامي جمع بشه ودرمورد چهارشنبه سوري وخطرات احتمال شيوع بيماري بدليل تجمع خانوادهها از طريق رسانه ها شديدا هشدار داده شود .
مخصوصا ديد وبازديد ها نوروز كلا كنسل بشه مردم بايد بدانند كه تعطيلات ايام نوروز اگر مراعات نشه كشوردروضعيت اسفناكي قرار خواهد گرفت واين بيماري خطرناك همه گيرخواهد شد
بهترین کار این است که حکومت نظامی اعلان بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها