بازدید 9872

قیمت سکه و طلا امروز شنبه 24 اسفند 98/ افت قیمت همسو با نبض بازار ارز و اونس

بازار ارز طلا و سکه در هفته های اخیر با کاهش داد و ستد همراه بود و حالا با شیوع ویروس کرونا و کاهش حضور مردم در بازار، به کمترین سطح از تقاضا در سال های اخیر رسیده است. در این میان نوسان نرخ دلار و قیمت جهانی طلا، به عنوان دو عامل مهم در قیمت گذاری ها نقش دارند؛ اما فعلا خبری از خرید و فروش نیست.
کد خبر: ۹۶۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳ 14 March 2020

قیمت سکه و طلا امروز شنبه 24 اسفند 98/ افت قیمت همسو با نبض بازار ارز و اونس

تابناک اقتصادیبازار ارز طلا و سکه در هفته های اخیر با کاهش داد و ستد همراه بود و حالا با شیوع ویروس کرونا و کاهش حضور مردم در بازار، به کمترین سطح از تقاضا در سال های اخیر رسیده است. در این میان نوسان نرخ دلار و قیمت جهانی طلا، به عنوان دو عامل مهم در قیمت گذاری ها نقش دارند؛ اما فعلا خبری از خرید و فروش نیست.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (شنبه بیست و چهارم اسفندماه 98) بازار طلا و سکه تهران با کاهش قیمت ها مواجه شد. به گفته فعالان این بازار، افت نرخ ارز و ریزش بهای اونس، مهم ترین دلیل روند نزولی قیمت ها در بازار طلا و سکه بوده است.

حال بر اساس اعلام اتحادیه طلا و سکه؛ در پایان معاملات امروز، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم 5 میلیون و 750 هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) 5 میلیون و 950 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم 3 میلیون تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به رقم یک میلیون و 750 هزار تومان رسیده است.

هر سکه یک گرمی نیز امروز 970 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 580 هزار تومان، ارزشگذاری شد.

همچنین هر مثقال طلای 17 عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به رقم 2 میلیون و 515 هزار تومان رسید.

بر اساس این گزارش؛ در پایان معاملات دیروز هر اونس طلا در بازار آتی آمریکا ۷۳ دلار و ۶۰ سنت معادل ۴.۶ درصد کاهش پیدا کرد و در ۱۵۱۶ دلار و ۷۰ سنت بسته شد و برای کل هفته ۹.۳ درصد کاهش ثبت کرد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان