بازدید 22458

سکه ارزان شد

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه ۲۴ اسفند نرخ دلار را ۵۰ تومان کاهش و دلار را ۱۴۸۰۰ تومان عرضه کردند اما در بازار آزاد قیمت دلار ۱۵ هزار و ۳۷۰ تومان فروخته شد. به دلیل کاهش نرخ اونس جهانی طلا قیمت سکه نیز مسیر نزولی طی کرد و هر سکه طرح جدید ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان عرضه شد.
کد خبر: ۹۶۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ 14 March 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل از همشهری ، صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کردند که نسبت به روز پنجشنبه ۵۰ تومان کاهش داشت. همچنین نرخ دلار در بازار آزاد ۱۵ هزار و ۳۷۰ تومان عرضه شد.

قیمت طلا در بازارهای جهانی با افت قابل توجهی همراه شد و هر اونس طلا با کاهش ۶۹ دلاری نسبت به روز پنج شنبه گذشته ۱۵۲۸ دلار و ۹۰ سنت داد و ستد شده و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازارهای داخلی ۵۶۸ هزار تومان معامله می شود.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز صبح بازار آزاد تهران با کاهش نسبت به روز پنجشنبه به نرخ ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، ۵ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه، ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز ۹۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

نرخ‌های اعلامی بر اساس آخرین قیمت بازار در زمان تهیه خبر بوده و نرخ‌ها در طی روز با نوسان همراه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر