بازدید 3561

فیفا به باشگاه‌ها حق داد به تیم‌های ملی بازیکن ندهند!

کد خبر: ۹۶۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ 14 March 2020

با شیوع ویروس کرونا، همه لیگ های مهم اروپایی تعطیل شده و برگزاری رقابت های ملی از جمله رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 و همچنین یورو 2020 در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، در چنین شرایطی، فیفا بیانیه ای به این شرح منتشر کرد:" با توجه به شرایط جاری و نگرانی ها در مورد ویروس کرونا، مجمع فیفا به این نتیجه رسید که الزام باشگاه ها برای آزاد کردن بازیکنان برای دیدارهای ملی، در پنجره بازی های ملی ماه های مارس و آوریل کاربرد ندارد.

شرایط در سراسر دنیا تغییر کرده و محدودیت های پروازی بین المللی در مناطق مختلف اعمال شده است.

فیفا متوجه شده است که برگزاری رقابت ها در چنین شرایطی، نه تنها ریسک زیادی برای سلامت بازیکنان و همین طور سلامت عمومی دارد. همین طور برگزاری این رقابت ها در چنین شرایطی، باعث می شود که بعضی از تیم ها، نتوانند از بهترین ترکیب شان استفاده کنند، در حالی که سایر تیم ها این مشکل را ندارند.

برای اجتناب از خطرات غیرضروری مربوط به سلامتی و همین طور شرایط ورزشی غیرعادلانه، ما توصیه می کنیم که همه دیدارهایی که از پیش برای ماه های مارس و آوریل برنامه ریزی شده بود، اکنون برای زمان دیگری موکول و در شرایطی امن و سالم برگزار شود. تصمیم نهایی در این مورد برعهده برگزار کنندگان رقابت ها و در مورد بازی های دوستانه، فدراسیون های مربوط است."

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی