بازدید 4699

دستگیری قاتلان فراری در اراک

کد خبر: ۹۶۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ 12 March 2020

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری دو قاتل فراری در شهرستان اراک،چند روز پس از وقوع جرم در عملیات مأموران این پلیس خبر داد.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام پلیس، سرهنگ"سید نورالدین حسینی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی قتل جوانی 22 ساله با سلاح سرد چاقو در 16 اسفند ماه سال جاری در بازار شهرستان اراک و متواری شدن قاتلان از محل وقوع جرم، دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با تحقیقات و بررسی های انجام شده و اشراف اطلاعاتی، سرانجام کارآگاهان پلیس چند روز پس از وقوع این حادثه، در21 اسفندماه سال جاری، مخفیگاه قاتلان را که دو جوان 19 و 23 ساله بودند و پس از ارتکاب جرم به اطراف شهرستان اراک متواری و پنهان شده بودند، به صورت دقیق مورد شناسایی قرار داده و با انجام یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق به دستگیری آنان شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه علت این قتل، اختلاف بین قاتلان و مقتول برای تصاحب مکان مناسب تر به منظور دستفروشی بوده است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل