بازدید 23243
مردم همراهی کافی نمی‌کنند؛

گلایه شدید وزیر بهداشت از مردم

وزیر بهداشت ضمن گلایه از مردم به علت جدی نگرفتن کرونا، گفت: متاسفانه در چنین شرایط سختی، مردم همراهی کافی نمی‌کنند؛ مراکز خرید غلغله است و ترافیک و ایاب و ذهاب مردم را همانند قبل در سطح شهر شاهدیم؛ انگار نه انگار چنین اتفاقی رخ داده است.
کد خبر: ۹۶۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 12 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر سعید نمکی ضمن گلایه از مردم به علت جدی نگرفتن کرونا گفت: گله‌مندی بسیار شدیدی دارم؛ برخی نفس همکاران ما را گرفتند و خودشان را هم به زحمت انداختند. چقدر باید این حرف را به مردم زد و خواهش کرد؟ امسال یک سال استثنایی است و شاید یک بار در قرن این اتفاق برای دنیا افتد و سازمان جهانی بهداشت پاندمی اعلام کند.

وی ادامه داد: متاسفانه در چنین شرایط سختی، مردم همراهی کافی نمی‌کنند، در مراکز خرید غلغله است و ترافیک و ایاب و ذهاب مردم را همانند قبل در سطح شهر شاهدیم. انگار نه انگار چنین اتفاقی رخ داده است. مردم به صورت عادی در سطح شهر می‌گردند؛ در حالی که باید با امسال به عنوان یک سال استثنایی، طور دیگری برخورد کرد.

نمکی با اشاره به جنب و جوش و رفت‌وآمد شهری و بین شهری در ایران در مقایسه با کشورهایی که به لحاظ فرهنگی با ما فاصله دارند و از ما دورتر هستند ولی موارد را رعایت می‌کنند، گفت: آنها همه چیز را رعایت می‌کنند و مسافرت‌ها و رفت و آمدشان در حد صفر و ماندن در خانه در حد ۱۰۰ در صد است، مگر در موارد ضروری و با هماهنگی دولتی. اما اینجا همه سفر می‌روند، به هرکجا بخواهند رفت‌وآمد کرده و خرید می‌کنند.

تصویب محدودیت‌های جدید ترددی
وزیر بهداشت با اشاره به تصویب محدودیت‌های جدید ترددی در جلسه بعدی ستاد با رئیس جمهور گفت: باید در خروجی شهرها کیت بگذاریم و هر مورد مشکوکی را بلافاصله به محلی که تعیین کرده‌ایم و جریمه سنگینی را برای افرادی که می‌دانند آلوده‌اند و یا مشکوک به بیماری هستند تعیین کنیم تا جریمه این ندانم کاری و نافرمانی اجتماعی را بپردازند که آن را هم ان‌شاءاله تعیین می‌کنیم.

وی در پایان گفت: اگر مردم می‌خواهند سینی در سفره هفت سین اضافه کنند آن سین سلامتی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۶۸
مردم باید از شما شاکی باشن که قرنطینه اعلام نمی کنید. فرار روبه جلو تاکی؟! حیاهم خوب چیزیه
فقها میگند چیز مهمی نیست
بابا یکی به ایشون حالی کنه شما که سازمانهای مثل مجلس رو تعطیل کردید . خوب اعلام کنید شرکت ها و کارخونه ها نیز تعطیل بشه . تا وقتی شرکتها و کارخانه ها باز هستن مسلما در شهر تردد وجود خواهد داشت . جناب ایکیو !!!
این افراد باید بمیرند تا متوجه باشند چه خبره، هنوز عمق فاجعه را نفهمیدند. امروز تو شهری که ساکن هستم یعنی اصفهان بیش از ۱۰ خودرو پلاک تهران دیدم. مجبور بودم برم سرکار وگر نه از خونه بیرون نمی آمدم. چرا قرنطینه نمیکنید؟؟؟؟این قضیه توی عید به فاجعه تبدیل خواهد شد و مطمئنا درصد قابل توجهی از مردم را راهی ارامستانها و قبرستانها خواهد کرد
از اخوندا احیانا گله نداره
گله‌های مردم از این وزیر این است که چرا این اپیدمی را زودتر اعلام عمومی نکردند
وباعث مشکلات برای همکاران وکلیه کادر‌های درمانی را به خطر انداختند
چرا اقدامات لازم را به عمل نیاورند
دیواری کوتاه تر از مردم ویدا نکردند
شما نباید خواهش کنی باید به زور متوسل شی
چرا بازار، مراکز خرید و کارمندان را تعطیل نمی کنید؟
خیلی ببخشید با این مردم باید با زبان زور صحبت کرد.کار از خواهش وتمنا گذشته.صبح تا شب از فلان مسئول وبهمان مدیر انتقاد می کنیم ولی یه بار رو ی رفتارهای خودمون تجدید نظر نمی کنیم.
دیگه عادی شده توصیه های دکتر نمکی از بس گفتن و مردم و هم اهمیت ندادن
عده ای از مردم ما خیلی وقته باعث نومیدی اکثریت شدند. پیری و ناراحتی با این مردم اتفاق می افتد.
قربان اینطوری نمیشه که باید اساسی کار انجام بشه من در کادر درمان در ارتش آماده همکاری و کمک فکری با شما رو دارم
شما چطور قرنطینه کردن کانون شیوع رو از اون کشورها یاد نگرفتین که حالا مردم عدم رفت و آمد رو یاد بگیرن؟!
نمکی جان ، مگه نشنیدی که میگن :
نرود میخ آهنین در سنگ . . .
صدا و سیما داره تبلیغ فروشگاه رفاه میذاره
پیامک هایپراستار داره برامون میاد رو گوشیها
چه توقعاتی دارید به خدا ازین سیستم و این مردم
دست پیش گرفتید که پس نخورید؟ شما چیکار کردید ؟ شما جدی گرفتید؟ دولت چین رو دیدید؟ ایتالیا رو دیدید؟ همینطور دست رو دست گذاشتید فقط میگید مردم بیرون نیاید... پس مدیریت چی میشه این کار از ننه صمد هم بر میاد... خجالت بکشید بی کفایتی مدیریتی رو گردن مردم نیندازید حقوق نجومی میگیرید برا همین روزااا که منفعل عمل کنید؟؟؟ خجالت داره
مردم ایران به لطف این مسئولان ، دست به دهن شده اند و پس انداز ندارند و اگر یک روز کار نکنند گرسنه می مانند پس مجبورند بین مرگ با کرونا و مرگ با گرسنگی ، یکی را انتخاب کنند و در نتیجه کرونا را انتخاب می کنند که احتمال مردن در آن کمتر از احتمال مردن با گرسنگی و بی پولی است .. شما اگر پول مردم را خرج عراق و سوریه و لبنان و یمن و آقازاده های مفتخور نکرده بودید امروز اینقدر پس انداز داشتید که مردم را همانند چینی ها در خانه حبس کنید و دو سه ماهی خرج مردم را بدهید تا کرونا گورش را گم کند .....
ببخشید نتونستیم قم رو قرنطینه کنیم و جلوی پروازهای ماهان رو بگیریم و با پنهانکاری کنیم آقای نمکی .... واقعا ما مردم رو ببخشید.
جناب نمکی عزیز، فرمایش شما کاملا متین است و بخشی از هموطنان رعایت نمی کنند، ولی جسارتا طبق ارتباطات ما در سایر نقاط جهان و اروپا نیز شرایط همین است، در هشدار های خود مقایسه نفرمایید و بر سر مردم نزنید که بخشی از واکنش های افراد نیز مسئولیتش با مسئولان و ناشی از عدم اعتماد مردم است.
آقا دوهفته مثل ووهان قرنطینه کنید ادارات را تعطیل وازدرب منزل خروج را ممنوع کنید
ما فقط متوجه شدیم نهادهایی مثل مجلس،خبرگان،نمازهای جماعت وجمعه ،جلسات هرروزه رهبر،زیارت امام زاده ها وامثالهم نبودشان به ازبودنشان است چرا که خود راتعطیل کردند ولی سایر جاها رانمی توانند تعطیل کنند
مردم هم از شما بخاطر اهمال کاری در قرنطینه نکردن اولیه قم و سایر شهرها شدیدا گلایه مند هستند اگر برش کافی و یا علم روز دنیا رو نداری خودت کنار برو
گلایه شدید مردم از وزارت بهداشت.
گلایه کیلویی چنده؟ جون مردم دست شماست باید اقدام قاطع کنید
برادر من اگر قضیه جدی هست خوب بازارها و مراکز خرید و ادارات غیر ضرور را تعطیل کنید
والله ما خودمون را قرنطینه کردیم میگیم نکنه قضیه این قدرها هم جدی نیست و ما الکی خودمون را از کار و زندگی و‌تفریح انداختیم
این بیماری را مسئولین وارد مملکت کردند و خودشان قرنطینه نکردند
اولا مردم تا حدود زیادی رعایت می کنن بعدم او رئیستون گفت همه چی عادی میشه. همیشه مشکل از مردم بدبخته ‌‌؟ سود پرواز ماهان به چینم ما گرفتیم. ما گفتیم قرنطینه مال قرون وسطاس؟
مقصر صداوسیما است. به جای اینکه مردم را بترساند مسخره بازی درمی آورد. از ماست که بر ماست.
گلایه شدید مردم از وزیر بهداشت:
چرا آن موقع که مردم در شبکه های اجتماعی هشدار می دادند
و شما همه چیز را انکار میکردید.به فکر مردم نبودید و بی تدبیری را به سفره هفت سین اضافه کنید
اکثر مردم همدان که ریلکس در خیابان ها هستند...
مردم باید گوش کنند نمیکنند گله کاری از پیش نمیبرد با ید با زور این کار را کرد
برای ما هر روز استثناییه
اقای وزیر بهداشت ده ها کلیپ از چین و کره هست که نشون میده نیازهای اولیه ی مردمی که قرنطینه شدن به وسیله ی حکومت تامین شده.
میشه بپرسم مایی که درامدون به شکل روزانه درمیاد باید چیکار کنیم؟ من اگه دو روز نرم سر کار برای روز سوم نمیتونم برنج و خوراک بخرم. مام نمیخوایم مریض بشیم ولی گرسنم که نمیشه بمونیم
قم رو قرنطینه نکردی . حرم معصومین رو نبستی . انقدر نگفتی بخاطر 22 بهمن و انتخابات که همه گیر شد . الان هم معلوم نیست ماسک و مواد ضد عفونی رو کجا جا دادین . حالا مقصر شدن مردم ؟
«مردم» کلمه‌ای آماری است. بر خلاف اظهارات جناب وزیر بسیاری از مردم کرونا را جدی گرفته‌اند و موارد ایمنی را در حد توان‌شان رعایت می‌کنند. کاهش مسافران مترو و اتوبوس و تاکسی در داخل شهر و نیز کاهش سفرهای بین شهری این را کاملاً نشان می‌دهد. در مراکز خرید هم «غلغله» نیست و ترافیک و ایاب و ذهاب مردم را «همانند قبل» در سطح شهر شاهد نیستیم. کاش جناب وزیر به جای متهم کردن مردم کمی هم به فکر عمل کردن به مسئولیت‌های خودشان بودند.
خودشون هر روز میگن اصلا چیز خاصی نیس و مردم بدبخت هم حرفشونو باور میکنن، بعد اینکه دوباره خودشون هم از مردم گلایه میکنن خیلی خنده داره
حتی خود ملت هم می دونن که فقط زور جواب میده
خوب شما جدی نگرفتید که مردم هم جدی نمی گیرن
وقتی قم رو نبستید پس جدی نیستید

هرچند که اشتباه مردم قابل چشم پوشی نیست
برادر هنوز نمیدونی از مردم نباید درخواست کرد باید در قالب قانون ابلاغ کرد. چه ایران چه هر جای دنیا !
هیچوقت چراغ قرمز رو نمیان چشمک زن کنن بعد بگن مردم لطفا با فرهنگ باشید رعایت کنید میان دوربین میزارن هر کی رد بشه جریمه سنگین میکنن. اونایی هم که پشت چراغ وای میستن با فرهنگ نیستن از ترس جریمه هست. هنوز این چیزا رو نمیدونین ؟
البته مطمئنا میدونید اما بخاطر ترس از هزینه کردن خودتون رو زدین به کوچه علی چپ و فقط مردم و محکوم میکنین !!
مراکز خرید را ببندید . واینقدر در صدا وسیما تبلیغ حراج نکین. فروشهای اینترنتی راه اندازی شود.
«جریمه سنگینی را برای افرادی که می‌دانند آلوده‌اند و یا مشکوک به بیماری هستند تعیین کنیم...»

افرادی که می‌دانند آلوده‌اند و یا مشکوک به بیماری هستند خیلی که هنر کنند بتوانند در این وانفسای کمبود امکانات با بیماری خود مقابله کنند و به طور معمول در خروجی شهرها پیدا نمی‌شوند. شما لطف کنید و کیت‌هایتان را به جای گذاشتن در خروجی شهرها به مراکز درمانی کشور بدهید تا به افرادی را که آلوده‌اند و یا مشکوک به بیماری هستند و با پای خودشان به این مراکز درمانی مراجعه کرده اند به دلیل کمبود کیت جواب رد ندهند و آنها را از سر باز نکنند.
سلام
ّببخشید از این که ماسک از ساده ترین چیزها در داروخانه ها وجود ندارد!!!!!!!!!!
بعد از مردم گله دارید دست پیش رو بگیرید پس نیفتید
بهترین کار اطلاع رسانی از طریق صدا وسیما. بخاطر همین مردم جدی نمیگیرن
کدام مرکز خرید شلوغ است؟الان اکثر خیابانها خلوت شده
وقتی مملکت داری بلد نیستید مقصر میشه مردم؟
کی بود که گفت صدا و سیما بلندگو بگیره دستش بگه کرونا که ترس نداره مرگش ۲ درصده ؟؟؟
کی باعث شد قم قرنطینه نشه؟؟
کی گفت قرنطینه مال قرون وسطاست ؟؟

برید گیر به خودتون بدید نه عوام
جناب وزیر چرا گله میکنید مردم چطور شکم خودشون رو سیر کنند مگر مثل چین دولت غذا درب منزل و لوازم بهداشتی توضیع میکنه که مردم منزل بمانند ، چرا این نگرانی رو از روز اول اعلام نکردید که هواپیمایی ماهان پرواز از چین نداشته باشه ، چرا ابن نگرانی قبل از مراسم 22 بهمن و انتخابات بیان نمی شد ، آقای وزیر کمی با خودتون صادق باشید ،
دکتر عزیر ادارات رو هم تعطیل کنید همه میشینند تو خونه
از هموطنان فهیم و با شعور عزیزم که وظیفه ی خود را در رعایت اصول بهداشتی،جهت کنترل این ویروس لعنتی را به بهترین وجه ممکن انجام می دهند، تشکر میکنم،خطاب به عده ایی که با سهل انگاری و گاهی ندانم کاری و انجام رفتارهای پر خطر مثل سفر و خرید شب عید و...سلامت دیگر هموطنان را به خطر می اندازند،می گویم که خریت شاخ و دم ندارد.
شما یک شهر قم رو نتونستی قرنطینه کنی و بیماری توی کل کشور پخش شده بعد طلبکار مردم هستید؟!
هزینه ندانم کاری ها و ضعف مدیریتی شما رو مردم باید بده؟ اول با جونشون و حالا با جیبشون؟!
از روز اول قرنطینه شهری اعلام میکردید, اقلام مصرفی رو درب منزل تحویل میدادید, کسی از خونه بیرون نمیومد! اما الان با ماسک و دستکش باید بریم خرید مایحتاج بکنیم.
"الناس علی دین ملوکهم" داداش
تو خودت مقصر این فاجعه هستی. به جای معذرت خواهی از مردم گلایه هم می کنی....؟؟؟
خب خدا رو شکر فهمیدیم آنهایی که فکر میکردیم با ممانعت از قرنطینه قم و تهران باعث شیوع شدند گناهی ندارند از اول هم همین مردم مقصر بودند!! آخه آهو!!! مردم هم مقصرند درست ولی باید او خائنینی که باعث شیوع گسترده شدند رو هم محاکمه کرد اول اون غزالها رو مجازات کنید و بعد با این مردم بیفکر به شدیدترین وجهی برخورد کنید!!
مشخصه که با فرافکنی میخواهید خودتون و اون آهوان را بیتقصیر و مقصر اصلی رو مردم نشون بدید
۲۲ بهمن چطور وضعیت استثنایی نبود ؟
گویا وزیر بهداشت اطلاع ندارند که تمام ادارات بانکها نهادهاا تعطیل نشده ومردم مجبورند از منزل خارج شوند
چرا پروازهای ماهان رو متوقف نکردید؟ چرا قم رو قرنطینه نکردید؟ الان از مردم گلایه می کنه! خجالت هم خوب چیزیه که شما ندارید.
آخرش انداختند گردن مردم!!
مردم اگر به سخنان شما مسئولان اهمیت نمیدهند برای آن است که به شماها و در طول این چند سال اعتماد پیدا نکرده اند که آن هم نیازی به توضیح نیست و بر همگان مشخص
الان از خرید مایحتاج ضروری برگشتم. مثلا بالا شهر هم هست. مردم توی صف به هم میچسبند. یک بابایی جنسی که من خریدم را برداشته و نگاه میکنه. بهش میگم دست نزن. میگه کاری ندارم فقط دارم بسته بندی را میخونم.
ایشون بیخود از مردم گلایه دارن
هی میگن هیچی نیست و توقع دارن مردم رعایت کنن
از اویل بهمن خیلی ها هشدار دادن، متاسفانه جدی گرفته نشد توسط افرادی که مسئول هستن مثل ایشون
بحران سازی شده راه فرار از مشکلات.
شما مایحتاج هرخانواده رو براساس نیازش(نه مثل یارانتون۴۵هزارتومان!!!) از طریق اینترنت دریافت کنین و به دستش دم خونش بدین مطمئن باشین کسی ازخونه درنمیاد،۱۰۰درصد یعنی کمک دولت به ملت نه ملت به دولت!!!چی رو بصورت درست به مردم دادین که حالا مارو باهمه جای دنیا مقایسه میکنین!!!
گلایه شدید مردم ازوزیربهداشتم اینه که ماسک والکل وماده ضدعفونی پیدانمیشه پروازها به چین برقراره وماسک ها به عراق وکشورهای دیگه صادرمیشه
دکتر با نمکی هستی
قدرت کنترل دست شماست گلایه میکنی میگیم قرنطینه میگید زشته نگو
پرنده ای بود که سروشو میکرد داخل ... یادتونه
مسئول شمایی گلایه میکنی؟؟ من باید چیکار کنم اونوقت؟
دقیقا ایشان حقیقت را می گویند امروز در مغازه قصابی خان بابا شیخ صدوق اصفهان شلوغ بود هیچکس رعایت نمی کرد این یک فاجعه است .امروز وفادار ترین و زحمتکش ترین تیم تیم‌پزشگی و پرستاری است .مردم باید قدر دان و شنوا باشند.
اون موقع که حریرچی و دوستانتون با خنده استوری میگذاشتن ها ها ها ها ها ها ما هم کرونا گرفتیم چیز مهمی نیست گند رو زدین
وقتی دولت و بخصوص شما و مقامات بهداشتی با خنده و شوخی اعلام میکنید چیز مهمی نیست مردم باید آنرو جدی بگیرند
یکی به این آقا بگوید مردم گلایه شدیدی از شما دارند که چرا قم را همان روزهای اول قرنطینه نکردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایضا مردم هم از شما گلایه دارند که با تاخیر اقدام به اعلام و قرنطینه کردید و به بهانه واهی شهرهای درگیر را قرنطینه نکردید و تا الان نزدیک به 500 خانواده را عزادار کردرید
به آقای وزیر بگین به رییس جمهور سلام برسونن بگن قرنطینه رو اجرا کنن و هزینه ی در خانه ماندن مردم رو بدن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار