بازدید 8145

ورود سامانه بارشی به کشور از شنبه ۲۴ اسفند

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از افزایش سرعت باد از فردا (۲۲ اسفندماه) و ورود سامانه بارشی و بارش برف و باران در برخی استان‌های کشور از شنبه (۲۴ اسفند ماه) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 11 March 2020

 

به گزارش تابناک، براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی فردا (۲۲ اسفند ماه) براثر افزایش میزان سرعت باد، خیزش گرد و خاک در استان‌های سیستان و بلوچستان، نوار شرقی خراسان جنوبی، شرق کرمان و شرق یزد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی جمعه (۲۳ اسفند ماه) در استان خوزستان و نوار غربی ایلام و شنبه (۲۴ اسفند ماه) در استان‌های بوشهر، خوزستان، ایلام و نوار غربی کرمانشاه افزایش میزان سرعت باد همچنین یکشنبه (۲۵ اسفندماه) در استان‌های خوزستان و بوشهر خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. براثر حاکمیت این شرایط جوی کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی و در این شرایط توصیه می‌شود از حضور در فضا‌های باز اجتناب و اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که براثر ورود سامانه بارشی به کشور از شنبه (۲۴ اسند ماه) بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و در ارتفاعات مناطق سردسیر بارش برف در استان‌های جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و نوار غربی اصفهان، زنجان، مرکزی، همدان و ارتفاعات استان‌های تهران، البرز و قزوین پیش‌بینی می‌شود.

این سامانه بارشی روز یکشنبه (۲۵ اسفند ماه) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، شمال فارس، خوزستان و اصفهان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

براثر حاکمیت این سامانه بارشی، آبگرفتگی معابر شهری، اختلال تردد در جاده‌های مواصلاتی و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود. در چنین شرایطی احتیاط در تردد جاده‌ای و اجتناب از سفر‌های غیرضروری و انجام اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر