بازدید 3984

هشدار هواشناسی به پایتخت نشینان

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: آسمان تهران در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و در ارتفاعات و نیمه جنوبی استان گاهی افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود. از بعد از ظهر روز دوشنبه (۱۷ مهرماه) در بیشتر نواحی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید و در نیمه جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد خیلی شدید و تندباد لحظه‌ای مورد انتظار است.
کد خبر: ۱۱۹۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ 07 October 2023

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران امروز و فردا (۱۵ و ۱۶ مهرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و در ارتفاعات و نیمه جنوبی استان گاهی افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر روز دوشنبه (۱۷ مهرماه) با توجه به بروز ناپایداری در بیشتر نواحی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید در نیمه جنوبی و غربی استان، گاهی وزش باد خیلی شدید و تندباد لحظه‌ای در پاره‌ای نقاط با احتمال خیزش موقت گرد و خاک مورد انتظار است.

از بعد از ظهر روز سه شنبه (۱۸ مهرماه) به‌خصوص روز چهارشنبه (۱۹ مهرماه) با تقویت ناپایداری در بیشتر نواحی استان گاهی وزش باد شدید، افزایش ابر، بارش باران با احتمال رگبار و رعد و برق به‌ویژه در ارتفاعات شمالی و شمال شرقی استان، با احتمال مه در ارتفاعات بالادست پیش‌بینی می‌شود.

امروز تا روز سه شنبه روند افزایش دما و از روز چهارشنبه کاهش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای یک درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۶ مهرماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه ( ۱۷ مهرماه) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر، از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست