بازدید 4809

دزدی از پشت بام برای تامین هزینه های اعتیاد

کد خبر: ۹۶۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ 09 March 2020

دزدانی که از پشت بام، به منازل مردم دستبرد می زدند با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی ماهان کرمان در چنگ قانون گرفتار شدند.

به گزارش خراسان، درپی افزایش سرقت منزل در مناطق مختلف خوش آب و هوای بخش ماهان، تلاش ماموران انتظامی برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها آغاز شد و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع ، عوامل زبده پلیس با دستور فرمانده انتظامی کرمان وارد عمل شدند تا به بررسی دقیق موضوع و رصدهای اطلاعاتی بپردازند. براساس این گزارش، ماموران ضمن ادامه تحقیقات میدانی به بررسی اظهارات مال باختگان پرداختند و به این نتیجه رسیدند که سرقت های منازل مورد دستبرد قرار گرفته از در ودیوار صورت نگرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: سرانجام ماموران بخش انتظامی ماهان با تحقیقات گسترده ،باند سارقانی را که از راه های قابل نفوذ پشت بام به منازل وارد می شدند و اقدام به سرقت می کردند، شناسایی کردند.

سرهنگ فداء با اشاره به دستگیری سه سارق که یکی از آن ها زن است ، افزود: این باند تاکنون به پنج فقره سرقت اشیای قیمتی منزل از پشت بام های قابل نفوذ به دلیل تأمین هزینه های اعتیاد اعتراف کردند و در ادامه یک مالخر مرتبط با آنان نیز دستگیر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست