بازدید 3354
۲
بعد از چند حکم سنگین فیفا ؛

خرید بازیکن خارجی نیازمند تاییدیه وزارت ورزش شد

کد خبر: ۹۶۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 09 March 2020

وزارت ورزش و جوانان پس از احکام سنگین فیفا علیه چندین باشگاه فوتبال از جمله استقلال و پرسپولیس، از باشگاه‌ها خواست تا برای نوشتن قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی، تاییدیه گرفته تا تبعات حقوقی ایجاد نشود.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه پرسپولیس به دنبال شکایت برانکو به فیفا محوم شد. با اعلام کمیته انضباطی فیفا با صدور حکمی باشگاه پرسپولیس را در قبال شکایت برانکو ایوانکوویچ به پرداخت یک میلیون و ۵۵ هزار یورو و همچنین ۵ درصد سود و ۲۰ هزار فرانک سوئیس بابت هزینه دادرسی محکوم کرد. همچنین روز گذشته نیز فیفا باشگاه استقلال را در خصوص پرونده شفر مبلغ ۵۵۰ هزار دلار جریمه کرد.

به دنبال این اتفاقات وزارت ورزش و جوانان از باشگاه‌ها درخواست کرده تا در زمان قرارداد تاییدیه وزارت ورزش را بگیرند. مهدی علی‌نژاد معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در این خصوص اعلام کرد: حدود ۲ ماه پیش نامه‌ای به باشگاه‌ها نوشته‌ایم مبنی بر اینکه در قرارداد‌ها تاییدیه وزارت را بگیرند تا مشکلی در قرارداد‌ها نباشد و تبعات حقوقی ایجاد نشود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
باید مشخص شود بر چه مبنایی مکان اولیه شیوع وبروس قرنطینه نشد و چرا کشور دا به این روز انداختید هزینه ها زیاد مرگ و میر زیاد ارس و عدم شفافیت زیاد و همگی حتما بخاطر نظرات غبر کارشناسی فرد با افرادی بود باید مشخص شود اگر گسترش یابد فروپاشی کشور دا نهایتا خواهید دید . بهتره دولت یارانه ها را برای کل جمعیت چند برابر کند تا دو ماه فعلا در منازل بعلت خیانت عده ای وطن فروش جاهل داخلی مردم در منزل بمانند . امنیت کشور را از ترس مسخره یک تعداد به خطر انداختید و خیلی ها را عزادار !
در صنعت یکسال است اگر چیزی تولید ایرانی دارد ورودش ممنوع است.
حالا چطور این همه بازیکن جوان داخلی داریم میروند خارجی میاورند
باید ممنوع گردد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر