بازدید 29666

سندی ماندگار از فداکاری یک پزشک زن بیمارستان

بیمارستان کامکار اولین مرکز پذیرش بیماران کرونای کشور بود و هنوز در بدترین وضعیت ممکن است. خانم دکتر تصویر اسکن ریه خودش را دید، و برای خودش پرونده تشکیل داد و خودش را بستری کرد. درست تا اخرین لحظه ابتلا پای بیمارانش ایستاد. آخرین بیمارش خودش بود.
کد خبر: ۹۶۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 06 March 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۵
هشدار برای کسانی که هنوز ویروس جدی نگرفته اند !
خط مقدم در حال فروپاشی است !!
واقعا غم انگیز........!
چرا قم قرنطینه نشد...؟
خدا حفظ شان کند.
خودش به همه اینها دست زده که اینها هم آلوده اس
با با بس کنید از عوام فریبی
به داد مردم برسید
یکم از این جور ادما خجالت بکشید دیگه شورشا در اوردید با این وضع ماسک و دستکش پرسنل بیمارستان. چند روز دیگه اگه خدای نکرده همه کادر پزشکی الوده بشند بخاطر نبود امکانات پیشگیری لازم دیگه کی میخواد مردم را درمان کنه. ایا مسولا نمیخواند از خواب بیدار بشند هنوز. این همه کمک سازمان جهانی و کشورهای اروپایی و کشفیات ادعایی چی شد که این افتضاح نبود و کمبود ماسک و دستکش و گان در بیمارستانهای کشور بوجود امده.کی این وسط دست داره چرا قاطع و محکم کسی کاری نمیکنه. چرا با اجبار و قوه قهریه و نیروهای نظامی جلوی مردم را نمیگیرید و قرنطینه نمیکنید و هزینه زندگی یکماهشون را تامین نمیکنید تا هرچه زودتر شر این بیماری کم بشه. با چکنم نکنم و دست دست کردن کاری درست نمیشه . این باید با حکم از بالا و قاطع انجام بشه. مسولین از خواب پاشید دیگه بسه.
افسوس و صد وای، که این تصاویر رو می‌بینیم داغون میشیم:(
واقعا از صمیم قلب برای فریبا خانم آرزوی سلامتی میکنیم
فرشته های مهربان خدا نگهدارتان باشد آرزوی بهبودی و سلامت را برای همه شما عزیزان را دارم به شخصه به عنوان جانباز 70 درصد مدیون شما پزشکان و پرستاران بی ادعا هستم و حاضرم جانم را برای شماها بدهم . خداوندا آنها را برای خانواده اشان و برای همه ما بیماران سلامت بدار
هنوز هم انسان پیدا میشه اگه خوب بگردید کاملا" منقرض نشده
برای بازگشت سلامتی ایشان دعا می کنم
طلب شفای عاجل برای همه بیماران
حالا اینو بذار کنار اونایی که ماسک و مواد ضدعفونی رو احتکار میکنند یا بدتر تقلبی درست میکنند تا پول مفت دربیارن به قیمت بیماری و مرگ انسانهای دیگه...اگه اینا انسان هستند پس اسم اونا چیه؟؟؟؟؟
چرا توضیحات و گلایه هایش را نزدید؟
خدا خودش حفظش كنه .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار