بازدید 8172

درخشش دانش‌آموزان ایرانی در جشنواره علوم اسپانیا

دبیر علمی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا با اشاره به درخشش دانش آموزان ایرانی در جشنواره جهانی علوم و اسپانیا ۲۰۲۰ گفت: دانش‌آموزان ایرانی در این جشنواره در حوزه‌های علوم اعصاب، علوم پزشکی و سلامت و انرژی‌های تجدید پذیر شرکت کردند.
کد خبر: ۹۶۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸ 02 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، مهدی رشیدی جهان دبیر علمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا درباره جشنواره جهانی علوم اسپانیا ۲۰۲۰ اظهارداشت: این جشنواره همانند کنفرانس‌های بین المللی با حضور بیش از ۱۶ کشور در روز‌های ۲۶ تا ۲۹ فوریه و با حمایت علمی دانشگاه ملی بارسلونا، پارک علم و فناوری بارسلونا، مرکز تحقیقات و آزمایشگاه علمی اسپانیا و حامیان علمی و تحقیقاتی معتبر دنیا برگزار شد.

وی درباره مقام‌ها و رتبه‌های دانش آموزان افزود: طرح‌ها و مقالات دانش آموزان سید مبین طباطبایی در گروه پزشکی و سلامت، هاجر ترابی در رشته علوم اعصاب و کیان میرآفتاب زاده، علی تکین کلهر، سیدرضا هاشمیان و مانا نوروزی در رشته انرژی‌های تجدیدپذیر پس از داوری حائز دریافت مدرک بین المللی این جشنواره جهانی شدند.

دبیر علمی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا ادامه داد: در این جشنواره نماینده مرکز به عنوان داور بین المللی حضور داشته و ۳ جایزه ویژه از جانب مرکز پژوهش‌های بین المللی ابن سینا به عنوان جوایز ویژه ایران به نمایندگانی از بلژیک، هلند و کانادا اهدا شد.

پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا با حضور بیش از پنج هزار نفر از دانش آموزان، مربیان و مدیران مدارس سراسر کشور در تاریخ ۲۱ و ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ در پژوهشگاه نیرو با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان‌های علمی دیگر برگزار می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر