بازدید 10183
۳

درخواست شورای اروپا از ترکیه

رئیس شورای اروپا از ترکیه خواست تا به توافق با اتحادیه اروپا درباره محدودسازی روند مهاجران به اروپا احترام بگذارد.
کد خبر: ۹۶۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶ 04 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از خبرگزاری رویترز از بروکسل، شارل میشل، رئیس شورای اروپا روز سه شنبه از ترکیه خواست تا به توافق سال ۲۰۱۶ با اتحادیه اروپا در زمینه محدودسازی روند مهاجران به اروپا در ازای کمک‌های میلیارد یورویی احترام بگذارد.

این مقام اروپایی اعلام کرد محافظت از مرز‌ها برای اروپا مهم است. وی در حالی این موضوع را مطرح کرد که در کنار اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا و دیوید ساسولی، رئیس پارلمان اروپا به یونان رفته اند تا از مرز‌های این کشور با ترکیه بازدید کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
ما سه ملیون افغانی و عراقی را در اوج جنگ پذیرا بودیم
30 کشور اروپایی نمی توانند روی هم رفته 3 ملیون مهاجر سوری را که خودشان مقدمات جنگ داخلی سوریه را فراهم کردند پذیرا باشند؟!
ترکیه سال هاست که میلیون ها پناهنده در کشورش جا داده حالا این همه کشورهای اروپایی نمیتونن ۱۰۰۰نفر را قبول کنند؟ ضمن اینکه اروپایی ها به هیچ کدام از تعهدات خود که داده بودند عمل نکردند. اردوغان از روزی که مرز را باز کرد اینا به یاد این افتادن که یه همچین توافق نامه هم با ترکیه داشتیم
پلیس یونان وحشیانه حمله میکنه به آوارگان بی پناه.حتی قابق هاشون را سوراخ میکنه. حقوق بشر که این اروپایی ها به بقیه میگن چرا در مورد خودشون نباید اجرا بشه
ترکیه کثیفترین بازی های سیاسی را دارد . فعلا که درامد خوب یداشته . در زمان داعش خرید نفت داعش. کمک به آمریکا و دریافت امتیاز با کمک به روند ضد سوری روسی ایرانی . عدم تعهد به مرزهای بین المللی . عدم رعایت حقآبه و مسبب اصلی ریزگردهای غرب و جنوب غرب ایرانو جنوب شرق عراق در منطقه به واسطه احداث سدهای بزرگ بر سرچشمهای دجله و فرات برخلاف تعهدات بین المللی.
این کشور کمترین مقاومتی در بحرانها نخواهد داشت کافی است یک دهم فشار تحریمی بر ایران اگر بر ترکیه وارد شود به تورمی به مراتب وحشتناکتر از ونزوئلا مبتلا خواهد شد. ولی فعلا با بازی کثیف سیاسی این ملخک جهیده ولی نوبت این ملخک هم خواهد رسید. اون روز شاهد جدائی کردها از ترکیه و انشالله با فعالیت رایزنی ایرانی نزدیکی هرچه بیشتر این قوم ایرانی به مام وطن خواهیم بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی