بازدید 9837

تقویم 99 و زمان دقیق تحویل سال

نابرو - بدون شک در روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به فصل بهار، بسیاری از ما کنجکاو هستیم که بدانیم، مناسبت‌های مهم از نظر ما در کدام روز هفته و چه تاریخی قرار گرفته‌اند. همچنین آگاهی از زمان دقیق لحظه تحویل سال 99، یکی از کنجکاوی‌های جذاب ایرانیان پیش از رسیدن به آغاز بهار است. در این مطلب نگاهی به تقویم 99 و مناسبت‌های آن می‌اندازیم و لحظه دقیق تحویل سال 99 را به شما می‌گوییم. همچنین نگاهی به آمار دقیق جمعیت تهران در سال 98 می‌اندازیم. در این مطلب از دانستنی‌های مجله گردشگری نابرو برای دسترسی به اطلاعات استفاده کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۶۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ 02 March 2020

تقویم 99 و زمان دقیق تحویل سال

بدون شک در روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به فصل بهار، بسیاری از ما کنجکاو هستیم که بدانیم، مناسبت‌های مهم از نظر ما در کدام روز هفته و چه تاریخی قرار گرفته‌اند. همچنین آگاهی از زمان دقیق لحظه تحویل سال 99، یکی از کنجکاوی‌های جذاب ایرانیان پیش از رسیدن به آغاز بهار است. در این مطلب نگاهی به تقویم 99 و مناسبت‌های آن می‌اندازیم و لحظه دقیق تحویل سال 99 را به شما می‌گوییم. همچنین نگاهی به آمار دقیق جمعیت تهران در سال 98 می‌اندازیم. در این مطلب از دانستنی‌های مجله گردشگری نابرو برای دسترسی به اطلاعات استفاده کرده‌ایم.

لحظه تحویل سال 99

در مجله گردشگری نابرو می‌توانید تقویم 99 را دانلود کنید و از جزئیات آن و لحظه تحویل سال 99 با خبر شوید. طبق تقویمی که در مجله گردشگری نابرو قرار داده شده است، ساعت 7 و 19 دقیقه و 37 ثانیه روز جمعه، اول فروردین، زمان دقیق لحظه تحویل سال 99 است. لحظه تحویل سال 99 و اولین روز بهار برابر با روز 25 ماه رجب در سال 1441 هجری قمری و 20 مارس سال 2020 میلادی است. برای بررسی تقارن تقویم 99 با تقویم‌های دیگر همچون رزتشتی، آشوری، هخامنشی، عبری، اهورایی و میترایی، در مجله گردشگری نابرو عبارت تقویم 99 را جست‌وجو کنید.

مناسبت‌های تقویم 99 را در نابرو بخوانید

در تقویم 99 علاوه بر روزهای جمعه، 23 روز دیگر تعطیل هستند. فروردین، خرداد، مهر، اسفند و آبان، به ترتیب بیشترین روزهای تعطیل را در تقویم 99 دارند. طبق مجله گردشگری نابرو، شهادت امام کاظم(ع)، عید مبعث، ولادت امام حسین(ع)، ولادت حضرت ابولفضل، ولادت امام سجاد(ع)، ولادت حضرت علی اکبر(ع) و نیمه شعبان از مناسبت‌های مذهبی مهم در ماه فروردین در تقویم 99 است. همچنین روز جمهوری اسلامی ایران، روز بزرگداشت عطار نیشابوری و روز ارتش از دیگر مناسبت‌های ماه فروردین در تقویم 99 است.

همچنین روز بزرگداشت سعدی، روز جهانی روانشناس و مشاور، روز ملی خلیج فارس، روز بزرگداشت حکیم عمر خیام، روز معلم، روز جهانی کارگر، روز بزرگداشت فردوسی و روز جهان موزه و میراث فرهنگی از مناسبت‌های ماه اردیبهشت در تقویم 99 است. طبق مجله گردشگری نابرو، ولادت امام حسن مجتبی(ع)، ضربت خوردن امام علی(ع) در ماه رمضان، شب‌های قدر و شهادت حضرت علی(ع) در 21 رمضان، در ماه اردیبهشت تقویم 99 دیده می‌شود. برای بررسی مناسبت‌های دیگر ماه‌های سال و همجواری آن‌ها با ماه‌های قمری، از راهنمایی مجله گردشگری نابرو استفاده کنید.

جمعیت تهران در سالی که گذشت

تقویم 99 و زمان دقیق تحویل سال

جمعیت تهران مدام در حال افزایش است و یکی از کلان‌شهرهای ایران با رشد بالای جمعیت محسوب می‌شود. نرخ رشد جمعیت تهران در سال 98 نسبت به سال 95 افزایش بسیاری داشته است. افزایش جمعیت تهران را به‌طور عینی می‌تواند در سیل رفت‌وآمد روزانه مردم در مکان‌های عمومی همچون مترو دید.

به گفته مجله گردشگری نابرو، جمعیت تهران شامل اقوام لر، ترک، عرب و... است و بیشتر مردم این کلان‌شهر مسلمان هستند و دیگر مذاهب در اقلیت قرار دارند. 13 میلیون و 267 هزار و 637 نفر، آخرین آمار جمعیت تهران در سال 98 است. برای بررسی جزیئات بیشتر این آمار راهنمایی سایت گردشگری نابرو استفاده کنید.

تقویم 99 و زمان دقیق تحویل سال

امیدواریم که حال خوبی در لحظه تحویل سال 99 داشته باشید و از نگرانی‌ها و غم‌های سال 98 جدا شده باشید. روزهای تقویم 99 برایتان طلایی و درخشان باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی