بازدید 7877
۱
قائم مقام وزیر صمت:

مردم نگران تامین کالاهای اساسی نباشند

فقط در بنادر جنوبی و شمالی کشور بیش از 5.4 میلیون تن کالاهای اساسی دپو شده است و همه دستگاه‌ها کمک کرده‌اند تا در این زمینه کشور مشکلی نداشته باشیم.
کد خبر: ۹۶۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ 02 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،  حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با تاکید بر اینکه؛ مردم نگران تامین کالاهای اساسی نباشند، گفت: فقط در بنادر جنوبی و شمالی کشور بیش از 5.4 میلیون تن کالاهای اساسی دپو شده است و همه دستگاه‌ها کمک کرده‌اند تا در این زمینه کشور مشکلی نداشته باشیم.

او با اعلام اینکه؛ بخش شوینده‌ها حدود 5.1 میلیون تن ظرفیت کشور است، ادامه داد: این در حالی است که تولید کشور ۵۰۰ هزار تن است که نشان دهنده کارکرد با ۳۰ درصد ظرفیت است.
قائم مقام وزیر صمت با اعلام اینکه؛ در ۱۱ ماه اخیر صادرات کشور ۴۰ میلیارد دلار بوده است، گفت: ۴۰ میلیارد دلار نیز واردات در کشور داشته‌ایم که نشان دهنده حجم ۸۰ میلیارد دلاری صادرات و واردات کشور است و بخش عمده‌ای از کالاهای کشور قابلیت صادراتی پیدا کرده است.

مدرس خیابانی در پایان با اشاره به اینکه؛ ما به لحاظ حمایت از تولید کشور، واردات دو گروه کالا را ممنوع کردیم، گفت: امروز ایران، اقتصادی با حجم ۴۵۰ میلیارد دلار دارد که ۱۰ درصد آن را نیز واردات تشکیل می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱
یا پیغمبر خودت برای ما دعا کن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار