بازدید 86676
هزار و نهصد و سی و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نامه کروناییِ احمدی‌نژاد به دبیر کل سازمان ملل / ماجرای اقامه نماز سردار سلیمانی در کاخ کرملین / نماینده مجلس: یک هفته است نتوانسته ام ماسک و الکل گیر بیاورم!

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: تقدیر آیت‌الله جوادی آملی از زحمات جامعه پزشکی در مبارزه با کرونا / تکلیف نماینده‌ای که به واسطه کرونا فوت کرد، چه می‌شود؟ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ 01 March 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نامه کروناییِ احمدی‌نژاد به دبیر کل سازمان ملل

احمدی نژاد در نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل درباره ویروس کرونا نوشته است: سازمان بهداشت جهانی را موظف فرمایید تا قاطعانه آزمایشگاه‌های موصوف را شناسایی و همراه با عاملان به کارگیری ویروس‌هایی مانند کرونا به جامعه جهانی معرفی نماید. محمود احمدی نژاد در نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل نوشته است: امروز بر همگان آشکار شده که امثال ویروس جهش یافته و هوشمند کرونا ۲۰۱۹، ساخته و پرداخته آزمایشگاه‌ها و به تعبیر صحیح‌تر، زرادخانه‌های جنگ بیولوژیک برخی قدرت‌های سلطه‌گر جهانی است.

در نامه احمدی‌نژاد خطاب به دبیر کل سازمان ملل آمده است: اطلاع دارید که استفاده از ابزار بیولوژیک از جمله اخیرا و در مقیاس وسیع، کرونا ویروس (کووید ۲۰۱۹) به عنوان سلاحی جدید برای برقراری و یا حفظ برتری سیاسی و اقتصادی در عرصه بین الملل، توسط برخی قدرت‌های سلطه جو و گسترش سریع آن، موجب نگرانی عمومی ملت‌ها و ایجاد اختلال بیش از پیش در امنیت مردم جهان شده است. احساس مسئولیت در برابر گستردگی و عمق خسارات مادی و معنوی بی‌سابقه ناشی از این جنگ و تهاجم تحمیلی علیه بشریت، اینجانب را ملزم به طرح مساله با جناب عالی نمود. احمدی نژاد در ادامه نوشته است: امروز بر همگان آشکار شده که امثال ویروس جهش یافته و هوشمند کرونا ۲۰۱۹، ساخته و پرداخته آزمایشگاه‌ها و به تعبیر صحیح‌تر، زرادخانه‌های جنگ بیولوژیک برخی قدرت‌های سلطه‌گر جهانی و بسیار ضد‌انسانی‌تر، مخرب‌تر و وحشت‌آفرین‌تر از دیگر سلاح‌های ضد انسانی مانند هسته‌ای و شیمیایی و هارپ است.

از جناب عالی در جایگاه دبیرکلی سازمان ملل انتظار می‌رود؛

۱- اقدام ضدبشری قدرت‌های جنایتکار جهانی در تحمیل جنگ بیولوژیک بر ملت‌ها با هدف سلطه‌گری را قاطعانه محکوم کنید و اجازه ندهید عاملان این گونه جنایات، مقاصد شوم و پلید سیاسی و اقتصادی خود را با پنهان‌کاری محقق ساخته و خود را از پیگرد قضایی و جزایی سازمان ملل مصون بدانند.

۲- با حساسیت ویژه، عاملان تولید و به کارگیری سلاح‌های بیولوژیک، شناسایی و در سطح جهانی با آنان برخورد قاطع صورت پذیرد. بی‌تفاوتی و عدم مقابله جدی و موثر با آنان، می‌تواند مناسبات میان کشور‌ها و ملت‌ها را تخریب و موجودیت ملت‌ها را با تهدید جدی مواجه سازد.

۳- برنامه اصلاح و تقویت کنوانسیون منع ساخت و به کارگیری سلاح‌های بیولوژیک با هدف ممنوعیت هرگونه تحقیقات و پژوهش و برپایی آزمایشگاه و تولید و اقدام به ساخت و انباشت و استفاده از هر نوع سلاح بیولوژیک در هر سطحی از اثر، تنظیم و به مجمع عمومی سازمان ملل متحد ارائه شود. پیش‌بینی ساز و کار اجرایی روش‌های نظارتی و کنترلی موثر و قاطع برای جلوگیری و برخورد با هر نوع اقدام در این زمینه از طریق مشارکت شفاف و مسئولانه همه دولت‌ها و ملت‌ها در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

۴- سازمان بهداشت جهانی را موظف فرمایید تا قاطعانه آزمایشگاه‌های موصوف را شناسایی و همراه با عاملان به کارگیری ویروس‌هایی مانند کرونا به جامعه جهانی معرفی نماید.

امروز به لطف آگاهی روز افزون ملت‌ها و میل متزاید به وحدت و مشارکت برای نیل به آزادی، عدالت، کرامت، رفاه و پیشرفت، سیطره شیطانی قدرت‌های ضد انسانی در تنگنا قرار گرفته است و صد البته تکیه بر سلاح‌های کشتار جمعی و اقدام به جنایات ضد بشری نه تنها راهی برای نجات آنان نمی‌گشاید بلکه در پایان بخشیدن به ظلم سنگین شان بسیار تسریع می‌کند.

اطمینان می‌دهم به زودی و با پیوستن رودخانه‌های ملت‌ها به یکدیگر و در سایه ظهور انسان کامل که یار و راهنما و عاشق و دلسوز انسانهاست، قدرت حقیقی ملت‌ها به صحنه خواهد آمد و بساط سلطه‌گری از زمین برچیده شده و روز پر شکوه تولد و استقرار کامل انسانیت و دوران درخشان تجلی اکبر عظمت خدا و انسان آغاز خواهد شد.

از خداوند متعال موفقیت جناب عالی و همه آزاد اندیشان و کسانی که دل در گرو کرامت و امنیت و تعالی جامعه انسانی را دارند، مسالت می‌کنم.

ماجرای اقامه نماز سردار سلیمانی در کاخ کرملین قبل از دیدار با پوتین

ابراهیم شهریاری ماجرای نماز سپهبد شهید سلیمانی را که در کاخ کرملین اقامه کرد، نقل می‌کند. در بخشی از کتاب «سلیمانی عزیز» که روایتگر خاطراتی متفاوت و خوانده‌ نشده از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، ابراهیم شهریاری ماجرای نماز شهید سلیمانی را که در کاخ کرملین اقامه کرد، تعریف کرده است.

در این خاطره آمده است:
وقت نماز بود، زدیم بغل، گفتم: «حاجی قبول باشه.»
‌گفت: «خدا قبول کنه، ان‌شاءاللّه.»
نگاهم کرد و گفت: «ابراهیم!»
ــ نمازی خواندم که در طول عمرم در جبهه نخواندم.
به حاج قاسم گفتم: حاج آقا شما همه‌ی نمازهایتان قبول است.
قصه نماز خوانده شده حاج قاسم فرق می‌کرد. به کاخ کرملین رفته بود و با پوتین قرار داشت. تا رئیس‌جمهور روسیه برسد وقت اذان شد. حاجی هم بلند شد. اذان و اقامه‌اش را گفت. صدایش در سالن پیچید، بعد هم به نماز ایستاد. همه نگاهش می‌کردند. می‌گفت: در طول عمرش همچین لذتی از نماز نبرده بوده.
پایان نماز پیشانی‌اش را روی مهر گذاشت. به خدای خودش گفت: «خدایا این بود کرامت تو، یک روزی در کاخ کرملین برای نابودی اسلام نقشه می‌کشیدند، حالا منِ قاسم سلیمانی آمدم اینجا نماز خواندم.»

تقدیر آیت‌الله جوادی آملی از زحمات جامعه پزشکی در مبارزه با کرونا

یکی از مراجع تقلید در پیامی، از جامعه پزشکی، وزیر بهداشت، معاونان و همه عزیزان، برادران و خواهرانی که سعی بلیغ در درمان بیماری‌ها و در تامین بهداشت مردم در مقابل ویروس کرونا دارند، تشکر و قدردانی کرد. در پیام آیت الله جوادی آملی آمده است: خدای سبحان گاهی انسان را به نعمت امتحان می‌کند و گاهی به نقمت! در سوره مبارکه فجر آمده است: «فَأَمَّا الْإِنْسَانُ إِذَا مَا ابْتَلَاهُ رَبُّهُ فَأَکْرَمَهُ وَنَعَّمَهُ فَیَقُولُ رَبِّی أَکْرَمَنِ.»؛ آزمون الهی دو قسم است گاهی به رفاه است گاهی به رنج. در ادامه این پیام تصریح شده است: این بیماری خطرناک کرونا که عده‌ای را در جامعه گرانقدر و عزیز ما درگیر کرده، امیدواریم آن‌ها که مبتلا نشده اند، از باب دفع بیماری مبتلا نشوند و خدا عنایت کند و آن‌ها که مبتلا شده اند، از باب رفع بیماری، بر اساس «و نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَةٌ» شفا پیدا کنند. در پایان این پیام آمده است: از جامعه پزشکی، از وزیر محترم، از معاونانشان از همه عزیزان و برادران و خواهرانی که سعی بلیغ دارند در درمان بیماری‌ها و در تامین بهداشت مردم، متشکریم. هم به بیماران شفا عنایت کند، هم از این بزرگواران به احسن وجه بپذیرد.

تکلیف نماینده‌ای که به واسطه کرونا فوت کرد چه می‌شود؟

سخنگوی شورای نگهبان گفت: طبق قانون انتخاب نماینده مردم آستانه اشرفیه نیازمند انتخابات میان دوره‌ای در این حوزه انتخابیه است که در روز جمعه ۲۹ فرودین سال آینده برگزار می‌شود. عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به آخرین نتایج بررسی صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شورا، گفت: جلسات شورای نگهبان به منظور بررسی صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه یازدهمین دوره انتخابات مجلس مستمر در حال برگزاری است.

وی افزود: تاکنون صحت انتخابات در بیش از ۳۴ حوزه انتخابیه مجلس، از سوی شورای نگهبان تایید شده است. سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه در بعضی حوزه‌های انتخابیه با توجه به شکایاتی که وجود دارد، نیاز به اعزام بازرس هستیم، اظهار داشت: تکلیف وضعیت صحت انتخابات در این حوزه‌ها نیز پس از نظر بازرسان مشخص خواهد شد. کدخدایی با اشاره به درگذشت منتخب مردم آستانه اشرفیه در جریان انتخابات مجلس و نحوه انتخاب نماینده این شهر در مجلس یازدهم، خاطرنشان کرد: طبق قانون انتخاب نماینده مردم آستانه اشرفیه نیازمند انتخابات میان دوره‌ای در این حوزه انتخابیه است که در روز جمعه ۲۹ فرودین سال آینده و همزمان با مرحله دوم انتخابات در برخی حوزه‌های انتخابیه خواهد بود. سخنگوی شورای نگهبان یادآور شد: انتخابات در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه مانند روال تمامی انتخابات‌ها است و صلاحیت داوطلبان باید پس از ثبت نام، ابتدا به تأیید هیئت اجرایی و سپس هیات مرکزی انتخابات و در نهایت شورای نگهبان برسد.

عضو خبرگان رهبری: دلیل کاهش مشارکت در انتخابات، نارضایتی از دولت است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مثبت ارزیابی نکردن عملکرد مجلس از سوی مردم و همچنین نحوه عملکرد دولت در برآورده نکردن نیاز‌های اقتصادی و معیشتی آن‌ها منجر به کاهش نسبی مشارکت در انتخابات مجلس شد. حجت‌الاسلام جواد مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با مهر، در رابطه با ارزیابی خود از دلایل کاهش مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: این کاهش مشارکت می‌تواند عوامل مختلفی داشته باشد، البته در انتخابات ریاست جمهوری با توجه به شوری که در آن انتخابات وجود دارد، در برخی شهر‌ها مخصوصاً شهر‌های بزرگ شور و علاقه به حضور در پای صندوق‌های رأی در انتخابت دیگر مثل انتخابات مجلس وجود ندارد.

وی افزود: به نظر می‌رسد یکی از مهمترین عوامل کاهش نسبی مشارکت در انتخابات مجلس به عملکرد دو قوه مقننه و مجریه باز می‌گردد. احتمالاً مسئله خود مجلس است که آیا عملکرد مجلس در بعد تقنینی و نظارتی که دو وظیفه مهم مجلس است از نظر مردم مثبت تلقی شده است؟ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این الگوی مناسبی است که به واسطه آن متوجه می‌شویم مردم عملکرد مجلس را چندان مثبت ارزیابی نکردند، اظهار داشت: البته این به آن معنا نیست که آن‌هایی که رأی آوردند موفق‌تر هستند.

نماینده مجلس: حریرچی نمی‌خواست سلبریتی شود

سروش در واکنش به این که برخی مخصوصا در فضای مجازی نسبت به ابتلای مسئولان کشور به کرونا بی‌اعتمادند و باور ندارند که مسئولان به این بیماری دچار می‌شوند، گفت: کلا یک بی اعتمادی عمومی که در کشور وجود دارد، سر مسلائل مختلف که به این موضوع هم رسیده است که بعضا بی اعتمادند. عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: حقیقت این است که من حداقل با دکتر حریرچی که معاون وزیر بهداشت است، آشنا هستم، خالصانه می‌خواست به آن‌هایی که کرونا می‌گیرند بگوید من هم گرفتم و نگران نباشید. منظوری نداشت که بخواهد سلبریتی شود. می‌خواست اعتمادسازی کند. آن چند روز پیش که ایشان دچار این بیماری شده بود یک وحشت ایجاد شده بود؛ اما، چون از رفقای ماست و او را می‌شناسم و با او صحبت کردم بحثش این بود که نگران نباشید و من هم گرفته‌ام. نماینده مردم تهران ادامه داد: اینکه برخی‌ها دوباره ویدئو پخش کردند، نمی‌دانم به چه عنوانی پخش کردند و اینکه مردم چه انعکاس و برخوردی داشتند را نمی‌دانم، ولی حقیقت این است که کارِ آقای حریرچی به این خاطر که خودش هم پزشک و معاون وزیر بهداشت است به صرف آرام بخشی برای جامعه بود.

نماینده مجلس: یک هفته است نتوانسته ام ماسک و الکل گیر بیاورم

جلودارزاده در خصوص اقدامات خانه کارگر گفت: در خانه کارگر معمولاً برای اعضا یک سبد کالایی تعیین می‌کنیم باید شرایط را بررسی کنیم تا ببینیم احتمالاً می‌توانیم برای آن‌ها سبدی از مواد ضدعفونی‌کننده و پیشگیری از کرونا تهیه کنیم. وی درباره خودمراقبتی افراد گفت: شخصا یک هفته است از منزل بیرون نرفتم و در قرنطینه به سر می‌برم، چون علایمی شبیه بیماری آنفولانزا دارم و جالب است بدانید نتوانستم حتی ماسک و الکل صنعتی پیدا کنم با وایتکس و آب کار می‌کنم. جلودارزاده درخصوص گله مردم مبنی بر این که مسئولان با وجود اینکه علائمی از بیماری کرونا ندارند، اما زودتر از مردمی که حتی وضعیت حادی دارند تست می‌دهند، گفت: من برای تست دادن نرفتم آدم دلش نمی‌آید در شرایطی که می‌بیند فردی مشکوک به کرونا است، اما به دلیل مسائل اقتصادی و یا هر دلیل دیگری از او تست گرفته نمی‌شود تست بدهد. وی ادامه داد: هنگامی که مردم عادی در شرایطی قرار دارند که با بسیاری از مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و حتی امکانات اولیه را به سختی به دست می‌آورند چرا من نوعی که علامت و علایمی از بیماری ندارم باید بروم تست بدهم آیا بهتر نیست از فردی که مشکوک است تست گرفته شود؟

نظر مصباحی مقدم در مورد لیست سیاه FATF

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اینکه گفته می‌شود اگر ایران با تعبیر غلط مطبوعات به لیست سیاه FATF بپیوندد برای بازگشتش حتی بعد از تحریم‌های آمریکا نیز پروسه طولانی نیاز است، باید بگویم که چنین حرفی درست نیست. غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF اظهار کرد: در FATF اصطلاحی به نام لیست سیاه وجود ندارد. در این برهه ما مجددا وارد لیست کشور‌های غیرهمکار با FATF شدیم. وی در ارتباط با امکان همکاری مجدد با FATF گفت: آنچه تصویب شده مجددا فرجه‌ای برای ایران باقی گذاشته که هر وقت دو کنوانسیون پالرمو و CFT تصویب شد، امکان ورود ایران به لیست کشور‌های همکار هست. اینکه گفته می‌شود اگر ایران با تعبیر غلط مطبوعات به لیست سیاه FATF بپیوندد برای بازگشتش حتی بعد از تحریم‌های آمریکا نیز پروسه طولانی نیاز است، باید بگویم که چنین حرفی درست نیست. این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: تا به الان ۳۹ توصیه از ۴۱ توصیه FATF عمل شده، اما منفعتی برای ایران نداشته است. وی گفت: از اتفاق اخیر به عنوان «لیست سیاه» نام بردن به هیچ وجه صحیح نیست، چون شرایطی به نام لیست سیاه FATF وجود ندارد این در حالی است که متأسفانه مطبوعات ایران دائم از این اصطلاح استفاده می‌کنند.

اخلال در نظام سلامت در حد افساد فی الارض است

حجت الاسلام و المسلمین منتظری، دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت ضمن قدردانی از از تلاش همه پزشکان و پرستاران و سایر دست اندرکاران جبهه مبارزه با ویروس کرونا بر آمادگی دادستانی کل کشور در برخورد با اخلالگران نظام سلامت تاکید کرد. وی در این نامه اخلال در نظام سلامت مردم را اقدامی مجرمانه در حد مجازات افساد فی الارض عنوان کرده و خواستار اعلام موارد احتکار، عدم عرضه مواد شوینده و ماسک و اقلام مورد نیاز برای مبارزه با کرونا به دفتر دادستانی کل کشور شد تا با فوریت مورد پیگیری قرار گیرند. /مهر

سقف انتقال پول افزایش یافت

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور برای کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز، موقت سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپرداز‌ها از مبلغ سی میلیون ریال در هر شبانه روز از مبدا هر کارت به پنجاه میلیون ریال افزایش می‌یابد. امکان تمدید تاریخ انقضای کارت‌های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به مدت سه ماه از تاریخ انقضا بلامانع است. افزایش سقف برداشت نقدی درون بانکی از دو میلیون ریال به پنج میلیون ریال بلامانع است.

خودتان بنزین نزنید، پول زور هم ندهید!

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا روند سوختگیری باید توسط اپراتور‌ها انجام شود، اما هیچ یک از اپراتور‌ها اجازه دریافت پول بیشتر از مبلغ سوخت را از مشتریان ندارند. اگر فردی بخواهد به این افراد پولی تحت عنوان انعام بدهد ارتباطی به ما ندارد، اما اگر اپراتوری به زور درخواست مبلغی را داشته باشد افراد می توانند این مساله را به شماره ۰۹۶۲۷ گزارش دهند. /ایسنا

بیشترین و کمترین میزان مشارکت استانی در انتخابات مجلس

وزارت کشور میزان مشارکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به تفکیک استان‌ها اعلام کرد که براساس آن کهکیلویه و بویراحمد بیشترین میزان مشارکت را با ۷۰.۶۶ درصد به ثبت رسانده و تهران هم با ۲۶.۲۴ درصد، کمترین میزان مشارکت را داشته است. میزان مشارکت در ده استان بالای ۵۰ درصد بوده و ۱۶ استان هم مشارکت بین ۴۰ تا ۵۰ درصد داشته اند. کمترین میزان مشارکت نیز در استان‌های مرکزی، اصفهان، کردستان، البرز و تهران به ثبت رسیده است.

تا خرداد درگیر کرونا هستیم

جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت گفت: در بدبینانه‌ترین حالت تا خرداد درگیر کرونا هستیم. از وزارت ورزش خواسته بودیم تا جایی که می‌توانند مسابقات ورزشی را لغو کنند. در خوشبینانه‌ترین حالت تا شب عید و در بدبینانه‌ترین حالت تا خرداد درگیر کرونا هستیم. تمامی شرایطی که منجر به تجمع مردم است باید تعطیل شود. هرچه بتوانیم این دوره را کوتاه‌تر کنیم برای مردم بهتر است. هرچه مردم برنامه‌های غیر ضروری را عقب بیندازند دوره این بیماری کوتاه‌تر خواهد بود. /باشگاه خبرنگاران

آخرین خبر‌ها از تعطیلی جلسات علنی مجلس بخاطر کرونا

قاضی‌زاده هاشمی درباره برگزاری یا عدم برگزاری جلسات علنی پارلمان گفت: اعضای کمیسیون تلفیق هنوز در این باره تصمیم‌گیری نکرده‌اند و اگر هم تصمیمی اتخاذ کنند، مصوبه کمیسیون تلفیق در نهایت باید در جلسه هیات رئیسه مجلس مطرح و تصمیم نهایی با هیات رئیسه مجلس، خواهد بود. /تسنیم

افشاگری یکی از مسئولان سابق فدراسیون درباره قرارداد عجیب خارجی‌ها

روزبه وثوق احمدی رئیس سابق کمیته تعیین وضعیت فدراسیون و وکیل مورد تایید فیفا گفت: ۸۰ درصد از قرارداد‌هایی که با خارجی‌ها در فوتبال ایران امضا می‌شود شبیه به هم است. یعنی قرارداد‌هایی که اکثرا به شکایت رسیده، بعد از حضور بازیکن یا مربی جدید جلوی آن‌ها هم گذاشته می‌شود و همان را امضا می‌کنند! دوباره کار به شکایت می‌کشد و باز دوباره خارجی‌های بعدی هم همان قرارداد را می‌بندند.

یارانه ۷۲هزار تومانی چقدر به ضرر قشرهای کم درآمد است؟

حسین میرزایی سخنگوی ستاد اجرایی تبصره ۱۴ قانون بودجه گفت: در صورت تصویب طرح کمیسیون تلفیق پیرامون ادغام یارانه نقدی و کمک معیشتی، باید به ۷۸ میلیون یارانه‌بگیر کنونی همزمان، یارانه کمک معیشتی نیز پرداخت شود که خلاف قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در جهت حذف سه دهک ثروتمند و به‌ ضرر قشرهای مستضعف است، چون الان به یک خانوار ۵ نفره در ماه ۴۳۲ هزارتومان یارانه نقدی و حمایتی واریز می‌شود، اما با تصویب این طرح، دریافتی همین خانوار ۳۶۰ هزارتومان می‌شود. /مهر

وزیر احمدی‌نژاد در صف مدعیان ریاست بر پارلمان ایستاد

تاکنون در ده دوره مجالس شورای اسلامی، اکبر هاشمی رفسنجانی (سه دوره)، مهدی کروبی (دو دوره)، علی اکبر ناطق نوری (دو دوره)، غلامعلی حداد عادل (یک دوره) و علی لاریجانی (سه دوره) ریاست مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشته‌اند. قالیباف که با یک میلیون و ۲۶۵ هزار و ۲۸۷ رای به عنوان نفر اول انتخابات به نمایندگی رسیده مدعی ریاست مجلس است. از طرفی مرتضی آقاتهرانی و نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری که تعدادشان در مجلس یازدهم کم هم نیست، می‌خواهد برای ریاست مجلس حرف جبهه پایداری را به کرسی بنشاند. علیرضا زاکانی که با ۱۹۰ هزار و ۴۲۲ رای به عنوان نفر سوم قم راهی بهارستان شده هم سودای ریاست دارد. در این میان زاهدی می‌تواند شگفتی ساز کاندیداتوری ریاست مجلس یازدهم باشد. محمدمهدی زاهدی در دولت اول محمود احمدی‌نژاد وزیر علوم بود. /ایسنا

سپاه: تا غلبه کامل بر ویروس کرونا در صحنه خواهیم بود

در پی شیوع ویروس کرونا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به ملت ایران اعلام کرد: فرزندان شما در سپاه و بسیج تا غلبه کامل بر این بیماری و بازگشت شرایط عادی، در صحنه مشارکت و کمک، آماده و فعال خواهند بود. در بخشی از این بیانیه آمده است: سپاه در این راستا با تشکیل "قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونا" در ستاد فرماندهی‌کل و واگذاری مأموریت به سازمان بهداری رزمی، دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) و بسیج جامعه پزشکی متناسب با الزامات صحنه، در هماهنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سپس قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در کشور، آمادگی‌های همه‌جانبه خود برای هرگونه همکاری و نقش‌آفرینی را اعلام و عملیاتی کرده است و تاکنون دوشادوش مجاهدان حوزه سلامت، پزشکان و پرستاران فداکار و مسئولیت‌شناس، به ارائه خدماتی، چون فعال‌سازی بیمارستان‌های ثابت و سیار، مراکز درمانی، گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن و محیط، تأمین و توزیع اقلام بهداشتی ضروری پرداخته است.

کرونا کود الاغ را هم گران کرد

تجویز‌های غیرکارشناسی حسابی بازار اقلامی همچون سیر و زنجبیل، مرکبات و حتی کود الاغ ماده را داغ کرده است، به ‌گونه‌ای که اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار می‌گوید که این اقلام پرفروش‌ترین اقلام میوه و تره‌بار در هفته گذشته بوده‌اند. از آن سمت بازار فروش اسفند و عنبرنسارا در سایت‌هایی مانند دیوار گل کرده است. روزنامه شهروند در این‌باره نوشت: در این اوضاع بلبشو، مسئولان هم مدام از کنترل قیمت‌ها و برخورد با گران‌فروشان حرف زدند که البته تا امروز هنوز قیمت‌ها به روال سابق برنگشته‌اند. در سایت دیوار با آگهی‌های متعددی برای فروش عنبرنسارا مواجه می‌شوید. هرکیلوگرم کود الاغ در سایت دیوار بین ۷۵ تا ۱۵۰‌هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. در یکی از این آگهی‌ها گفته شده که کود‌ها متعلق به الاغ جوان و ماده است که خاصیت ضدعفونی قوی‌تری دارد و از طالقان برای مشتریان ارسال می‌شود. در آگهی دیگری کود الاغ در بسته‌های ۳۰۰ گرمی بسته بندی شده است و هر بسته ۳۰۰ گرمی ۵۰‌هزار تومان فروخته می‌شود. هرکیلوگرم اسفند هم که تا پیش از این در بازار تهران حدود ۱۰ تا ۱۲‌هزار تومان فروخته می‌شد، حالا به کیلویی ۲۵ تا ۳۰‌هزار تومان رسیده است.

پاپ فرانسیس شایعات مبتلا شدن خود به ویروس کرونا را رد کرد

به دنبال برگزار نشدن برنامه‌های مذهبی عمومی «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان روز یکشنبه اعلام شد که برخلاف شایعات در زمینه مبتلا شدن وی به ویروسکرونا، سرماخوردگی باعث عدم حضور او در مراسم عمومی بوده است. به نوشته «رویترز» پاپ فرانسیس یکشنبه گفت که تنها سرماخوردگی موجب لغو یک هفته‌ای مراسم او شد. پاپ فرانسیس چهارشنبه گذشته در میدان «پیتر» در جمع هزاران تن حاضر شد و مراسم عبادی را اجرا کرد. در آن مراسم نیز او عطسه و سرفه می‌کرد. پاپ فرانسیس در ادامه گفت: «متاسفانه سرماخوردگی موجب عدم مشارکت من در برنامه‌های مذهبی شد. مراقبت‌های لازم را از واتیکان دنبال خواهم کرد.» رهبرکاتولیک‌های جهان همچنین از لغو یک مراسم در «رم»، پایتخت ایتالیا به دلیل عرضه سرماخوردگی خبر داد.

فرد مرتکب اقدام غیر متعارف در حرم امام رضا (ع) بازداشت شد

در پی انتشار فیلمی از اقدام غیر متعارف یک فرد در حرم امام رضا (ع) که واکنش‌های زیادی به همراه داشت، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از بازداشت این فرد خبر داد. در پی انتشار ویدئویی مبنی بر اقدام غیر متعارف فردی نسبت به ضریح حرم علی ابن موسی الرضا (ع)، محمدحسین درودی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از بازداشت فرد مذکور خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر پرونده این فرد در شعبه ۳۰۱ بازپرسی مشهد در حال رسیدگی است و متهم بازداشت است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۶۶
ببخشید این قضیه ملاقات جاج قاسم را چرا روسیه هیچوقت تایید نکرده و فقط در خاطرات ایرانیهاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
به نظر من مشکل ایران و دیگر کشور های عقب افتاده در خاورمیانه و آفریقا و کشورهای عجیبی مثل هند، بنگلادش ، افغانستان و پاکستان حکومت های آنها نیستند لاکن مشکل اصلی مردم آنها هستند

تا زمانی که طرز فکر و ارزش های مردم این مناطق تغییر نکنه شرایط اونها همینی هست که میبینید


شما ببینید همین مناطق در دنیا بیشتر نرخ زاد و ولد را دارند و بیشترین میزان فقر، بیکاری، خودکشی و جرم و جنایت را همزمان دارا هستند.

فقر هیچ راه علاجی ندارد و شما هر چقدر به فقرا کمک کنید آنها سیر نخواهند شد. فقرا بیشتر از آنکه به کمک های مالی نیاز داشته باشند به آموزش روش های پیش گیری از بارداری و داروها و وسایل آن نیازمندند

فقر یک بیماری مادرزادی است که از والدین به فرزندان منتقل میشود. مغز فقرا از نظر تکاملی با مغز افرادی که در رفاه زندگی میکنند کاملن متفاوت هست و این را تحقیقات علمی که با استفاده از تصویر برداری از مغز صورت گرفته ثابت کرده است

اما

خبر خوب اینجاست این زنجیره با خودداری ا زاد و ولد به آسانی قابل پیشگیری و از بین رفتن هست

متاسفانه من برای ایران هیچ آینده خوبی را نمیتوانم تصور کنم. اگر توان مالی دارید مهاجرت کنید که حتی اگر یک روز از عمرتان رو در اروپای غربی یا آمریکای شمالی زندگی کنید به تمام سال هایی که در ایران زندگی کرده اید می ارزد و اگر توان مالی ندارید حداقل زاد و ولد نکنید

امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشید و سعی کنید هر روز نسبت به روزهای گذشته بهتر شوید و بر دانسته های خود بیافزایید
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
وزارت بهداشت صحبت از سیصد هزار اکیبپ برای مقابله با کرونا داده. در حالیکه خود وزیربهداشت میگه نتونستند حتی یک میلیون ماسک برای بیمارستانها تهیه کنند. هر اکیپ اگر دو نفر هم باشند می شود 600 هزار نیروه بهداشتی! اقای وزیر لازم نیست سیصد هزار اکیبپ بسیج کنید شما همان سیصد اکیپ اما مجهز به امبولانس و اموزش و ماسک و روپوش و وسایل کامل پزشکی را تجهیز کنید تا به خانه الوده شده ها بروند و انها را به قرنطینه ها انتقال دهند خیلی هنر کردید و ا سپاسگذاریم. همین اخبار است که مردم به هیچ چیز اعتماد نمی کنند. سنگ بزرگ فقط نشان نزدن است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
کدام کشور غیرمسلمان می آید افتخارات یک کشور مسلمان را در شیپور کند که این دومی اش باشد
کمی تعقل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
میدونم چرا می سوزی، بسوز، بسوز. خداوند هر کسی را با کسانی که دوست دارد در اخرت همنشین میکند.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
چرا بایستی به شرق متکی بود وقتی شعار مردم در انقلاب نه شرقی و نه غربی بود؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
نماینده گان مجلس که همگی کلیه وسایل بهداشتی مبارزه با کرونا را در داخل یک ساک زیبای قرمز تحویل گرفتند
و خانم جلودارزاده و همسرشان که دو عدد گرفتند
و تست کرونا هم که از تمام نمایندگان اخذ شد
چرا عادت کردیم که خلاف واقع بگوئیم؟
ناشناس
| Canada |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
عزیزم چه ربطی داره مگه باید روسیه همه چیز رو تایید کنه که باور شما بشه؟شما از یک سرباز قهرمان ملی داری یه ماجرای معمولی میشنوی.شک و شبهه چرا؟نگفتن که پوتین هم مجبور به خوندن نماز شد!! . در اینکه سردار هم نمازشو اول وقت میخوند مگر اینکه وسط معرکه جنگ باشه شکی نیست.کجای این قضیه برای شما مشکوکه اخه عزیز من؟
اینکه دولتهای استعماری خواهان ایجاد جنگ در منطقه خاورمیانه هستند بر کسی پوشیده نیست و البته اینکه ما یکطرف هر جنگی در منطقه از یمن گرفته تا سوریه و افغانستان و عراق هستیم نیز در نوع خود جالب است. حالا اینروزها پس از طرف عربستانی و اماراتی،داعش در عراق و سوریه،اسراییل و حتی درگیری با طرف امریکایی خبر از امکان درگیری بین ما و نیروهای ترکیه میرسد تا باقیمانده رمق کشور را خرج در ان منطقه جغرافیایی کنیم.حمایت و "شرطبندی روی اسب بازنده ای که سوریه را به قرن بیستم برگردانده تا کی قرار است ادامه پیدا کند؟". اینکه به مردم چه وعده هایی در گذشته داده اند مهم نیست ولی باید امروز اینرا به اقایان گفت که در کنار کودکان مظلوم سومالیایی و یمنی کودکان کولبر کپر نشین کردستانی و سیستانی و کرمانی و زلزله زدگان اهری و ورزقانی و سیلزدگان خوزستانی و گلستانی را بهتر ببینید و برایشان کاری کنید.
"از طلا گشتن پشیمان گشته ایم
مرحمت فرموده ما را مس کنید"
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
کشورهای غربی در عراق و افغانستان و سوریه و عربستان و یمن در حال جنگ هستند ؟ ۴۰۰ تا جوان عراقی را عربی ها کشتند ؟ اللن مردم یمن اگر بگویند ما میخواهیم اعتراض و تطاهرات کنیم که بابا داداش اشتباه کردیم اجازه دارند ؟ ....صد من حرف سیاسی میزنید ولی مسولیت ها را قبول ندارید کی بود کی بود من نبودم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
پیامبر ص
روزگاری بر مردم میگذرد که مومن از بزش خوارتر میشود
نهج الفصاحه ۳۲۰۶
جناب حاجی میرزایی
تا کی میخواهی به فرهنگیان ظلم کنی ، اگه ما نخواهیم افزایش ۵۰ درصدی رو اعمال کنیم کی رو باید ببینیم ، چرا دو مقوله جدا از هم رو به هم ربط دادید ، شما که ۴ سال فرهنگیان رو بخاطر رتبه بندی سر کار گذاشتید چرا حذفش کردید ؟؟ معلمان باسابقه حقوقشان کم شده و اکثر ایتم های حقوق رو کم کردید ؟؟ شما که نمیتونید از حقوق همکارنت دفاع کنی چرا امدی ؟؟؟ این مردک الهیار که همیشه داره سفسطه میکنه ؟؟ اختلاف یک نیروی اموزشی و اداری به یک میلیون رسیده در صورتی که قبلا یکی بود بعلاو نیروی اداری ماهی حداقل یک میلیون هم اضافه کار میگیره ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
در این وانفسا داره به فرهنگیان ظلم میشه وبیشتر از همه فرهنگیان با سابقه بالا .این وظیفه تابناک که صدای فرهنگیان را به این اقای وزیر برسونه .اخه مگه میشه یک فرهنگی که تمام رتبه ها را کسب کرده از یک فرهنگی که سابقه به مراتب کمتر داره حقوقش کمتر باشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
چند سال معلمان رو فیلم کردتد
در شهر ما یک ارگان روز انتخابات غذای نذری زیاد پخش میکرد؟؟؟
منم دو هفته هست ماسک و الکل پیدا نمیکنم
پاسخ ها
سیدحسنی3نیک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
این مریضی همانند طاعون ریوی شده البته سفیدش
مرگ سفید یا طاعون شنیع
شیرین بیان و سرخارگل برای تنفس معجزه میکن
اگر عامل مشارکت کم مردم در انتخابات عملکرد ضعیف دولت بوده ٬ خب با کسانی که برنامه های سیاسی و اقتصادی دولت را فلج کردند برخورد میکردید تا مردم با شور و شوق در انتخابات شرکت میکردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
این افراد مد نظر تو در بدنه دولت بودن دوست گرامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
کدوم برنامه بابا دلار درزمان زنده بودنبرجام هم هشتتومن شده بود جمع کنید خسته نشدید یادتون رفته رکود شدید را
اطاعت میشود و دستور دادم مسوول مربوطه دستگیر و همراه ترامپ به زندان اوین اعزام بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
احمدی نژاد هنوز فکر میکند
که رئیس جمهور منتخب مردم و در سر کارش است ؟
واقعا یکی این بوده خدا را توجیه و بیدار کند !؟
تمام شد
بیدار شو بیدار شو بیدار شو بیدار شو بیدار شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
احمدی نزاد اولین رئیس جمهوری بود که رسما سازمان ملل را دروغ و وهم جهانیان معرفی کرد
چی شد پس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
اگر در مورد ادعای ایشان مدرک کافی وجود داشت حتما چینی ها خودشان شکایت می کردند .
همیشه از مخالفان احمدی نژاد بوده ام اما در اینمورد با او هم عقیده ام.اگر به کسانی که این تئوری را تمسخر میکنند ۷۰ سال قبل گفته میشد بشر روزی به ماه قدم خواهد گذاشت و یا سی سال قبل میگفتی میتوانی وسط ناکجا اباد با دوستی در هزاران کیلومتر انطرفتر تصویری سخن بگویی یا میگفتی ماهواره ها کوچکترین حرکت روی زمین و حتی پلاک ماشینها را از فضا رصد میکنند و یا ارتش امریکا سلاحی سری بنام جی پی اس دارد بیگمان شما را تمسخر میکردند و شما را متهم به تئوری توطئه و خیالبافی!!!! غافل از اینکه علم بشر نامتنهایست و وای از روزی که از علمش در جهت شر استفاده نماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
در پیشرفت سریع وغافل گیر کننده علم جای شکی نیست ولی اینکه دکتر کا تفاقا رشته تحصیلی اش هم مهندس عمران هست در خصوص این نوع سلاح ها اظهار نظر میکنند وخود چینی ها تا کنون چیزی نگفته اند خود محل مناقشه فراوان است
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
قضیه ویروس کورونا واقعا مشکوک و احتمل بسیار زیاد کار امریکاست . شباهت به معنی شیوع که دقیقا (CONTAGION)فیلم
عامل ویروس ار انتقال (خون)خفاش ب انسان در هنگ کنگ و علاعم سرفه و مرگ را داردو در سال 2009 یغنی 11 سال قبل ساخته شده باور نکردنی است و احتمال حمله بیو لوژیکی امریک به رقیب جهانی ان یعنی پین و ایران است
ترکیه .‌ایران . روسیه . امریکا . عربستان .....در سوریه دنبال چه اهدافی هستند . آلان تکلیف سه میلیون شهروند با زن و بچه در این فصل سرما بدون سرپناه گرفتار شدند . واقعا سازمان ملل در کجاست . چرا انتخابات در سوریه انجام‌نمیگیرد . زیر پا گذاشتن د تمسخر گرفتن دمکراسی تبعات خطرناکی برای خاورمیانه رقم خورده است
اقای احمدی نژاد. چقدر خوب بلدید به خارج بنویسید و از ابرقدرتها صحبت کنید. لطف کنید این قدرت را برای داخل استفاده کنید.
چراغی که به خانه رواست..به مسجد حرام است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
اقای احمدی نژاد صدها نامه در مورد مسائل داخلی به مسئولین نوشته و می نویسد ولی کو گوش شنوا.در ضمن رقب همواره اورا با یکوت کرده اند...
اقای احمدی نژاد کلا تو چه هوایی هستی؟
اونا هم مثل خودت وقتی بقدرت رسیدند به حرف کسی گوش نمیدهند معترضین هم برای اونا خس و خاشاک هستند جنابتان با این جمله خیلی مانوس هستی زیادی تو فکر جهان و سلاح بیولوژیکی هم نباش بالاخره ی چیزی میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
احسنت
درود بر تیز بینی و شجاعت و فهم دکتر احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
احمدی نژاد یکمرتبه گول خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
بیدار شو بیدار شو بیدار شو بیدار شو بیدار شو بیدار شو بیدار شو بیدار شو بیدار شو بیدار شو
مموتی تمام شد
چند سال پیشگام شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
:02
ادب داشتن در نوشتن خصلت خوبیه که نداری و تندروی و افراط رو به جاش به کار بردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
صحیح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
براساس شایعات نمی شود به سازمان ملل نامه نوشت دلیل می خواهند
آفرین بر کسی که خبر راجع به قالیباف رو تنظیم کرده،نفر اول در انتخابات! دقیقا درسته،چون در انتخاباتی که اکثریت برای اعتراض رای ندادند فقط میشود نفر اول در انتخاباتی که چند درصد شرکت کردند درسته و نه منتخب مردم یا نفر اول انتخاب مرد و....گاهی دقت و انصاف در نوشتن خبر بیشتر اعتماد خواننده رو جلب میکنه تا دروغ و جعل
ماسک والکل هیچ جا گیر نمی آید چون یک عده دارند صادر می کنند
خدمت اقای وثوق باید عرض کنم بنده با توجه به شناختی که از فضای کشور دارم و قراردادهای مختلف از پیمانکاری شهرداری تا اداره راه و غیره را میبینم، بدون اینکه دسترسی به متن قرار داد فدراسیون داشته باشم از اینکه ان قرار داد تعمدا طوری نوشته شده که مربی بتواند شکایت کند و پولی بیش از حقش بگیرد شکی نداشتم و بارها در همین بخش نظرات نوشتم که اقایان در فدراسیون بیسواد نیستند بلکه با مربی ساخت و پاخت کرده اند وگرنه چه لزومی دارد که جلسات عقد یا فسخ قرار داد در خارج از ایران که امکان کنترل و شنود نیست برگزار بشود؟دوستمان در تابناک اوایل جرات انتشار کامل نظر بنده را نداشتند و حالا امروز این مساله تقریبا روشن شده.یقینا اگر به جاهای دیگر هم سر بکشید، هر جا موارد از این دست و بخور بخور زیاد خواهید دید.
گرانی سیر و زنجپیل و مرکبات و اسپند کم بود . پهن الاغ ماده جوان کمیاب و گران شد . وجود کرونا . سیل . زمین لرزه . سیل . ...... خیلی مسایل پنهان را نمایان کرد . حقایق روشن شد که مردم تلاش میکنند از بیسوادی خلاص شوند و بسمت عقلانیت و علم و کرامت و احترام حرکت کنند
غلامرضا مصباحی مقدم :اف ای تی اف برای بازگشتش حتی بعد از تحریم‌های آمریکا نیز پروسه طولانی نیاز است، باید بگویم که چنین حرفی درست نیست) اقای مصباح مقدم میشه بفرمایید چطور به زوایای پنهان ان پی برده اید و با این قاطعیت حرف می زنید که حرفتان حتی با همپیمانان ما یعنی چین و روس و هند هم متفاوت است ؟ بعد بفرمایید دولت چه نفعی بخاطر اصرار بر تصویب این لوایح می برد که دقیقا در تضاد با منافع مردم است چقدر جناح بازی ؟
خدایا ما را از شر کرونا، گرانی، دروغ، خشکسالی، سیل، زلزله، آلودگی ها، پراید، اعتدال گرایان، تدبیرگران، تندروها، دلواپسان، روشنفکران غربزده در امان بدار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
رشوه، پارتی بازی، اصولگرایان و اصلاح طلبان، بی عرضگان در اداره کشور و .... را هم اضافه کن.
محمود و هاله ی نور ،
بزودی .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
احمد جون ،کسی که سلاح بیولوژیک میسازد، اول فکر ضد است ،،ما در مقابل جهان سنگ روی آب نکن!
نماینده های مجلس ماسک میخوان چیکار

اینا الان باید تو بلاد کفر کنار سواحل اختصاصی هتل ها باشند .
ترکیه از داعش نا امید شد شخصا وارد میدان شد
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
احسنت . زدی توی خال
بنده قصد داشتم یک پراید بخرم ولی نتوانستم 30میلیون دادم یک الاغ ماده خریدم. الان در 2هفته اخیر فقط 30میلیون کود الاغ فروخته ام. و تا بازه زمانی مشابه به سود دهی میرسیم. کارآفرینی را باید از الاغ من یادگرفت. نشسته ام و فقط به این زبان بسته علوفه میدهم و میگم تولید کن و تولید کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
((((:
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
سرت کلاه رفته من 8 میلیون دادم الاغ نر گرفتم و پهن آن را با نام پهن الاغ ماده می فروشم کسی هم که نمی آد از نزدیک ببینه پهن ارسالی مال الاغ ماده است یا نه
یک دکتر و یک‌پرستار حتی نگهبان درب ورودی بیمارستانها و حتی کادری که بیماران را با ویلچر بین بخش های درمانی جابجا میکنند هیچ سلاح دفاعی ندارند بجز ماسک و دستکش ........آیا آنهای که هر شب به پرستار و پزشک حمله لفظی میکردند امشب و دیشب لال سیاسی بودند که حداقل تشکر نکردند . آیا گرفتن کارانه و پاداش ارزش این همه بی خوابی و ریسک خطر را دارد . آن افراد مغرض سیاسی الان در این شرایط بحرانی کجا هستند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
احسنت تکنسین هاو کادر پر تلاش و زحمت کش آزمایشکاهها و سایر رسته های درمانی را هم از یاد نبرید
ترابجان مادرتان تشکرازجامعه پزشکی رامنتشرنکنید درشان ومقام سایت شمانیست ماعادت داریم هروقتی عقده مان گرفت فورا بسایت شمامرجعه کنیم باتوهین هائی که خودوکاربرانتانبه پزشکان میکنیددلمان خنک میشوددرضمن درمان بیماری کووید۱۹ یاویروس کروناهمان عنبرنسارویا عنبرنثاراجهت نثارکردن است همانطورکه درمطلب شماآمده البته الاغها چقدرگرانفروشندازویزیت فوق فوق تخصص هم بیشتر ولی میارزد چون کارت خوان دارند راستی ماپزشک میخواهیم چه کنیم جهت اطلاع عرض شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
اشتباه نگیر اون پزشکایی که مورد مخاطب تو سایت تابناک هستن الان تو یه کشور خارج جا خوش کردن تو بیمارستان نیستن
وزیر احمدی‌نژاد در صف مدعیان ریاست بر پارلمان ایستاد) تخریب چی ها امدند . ببینم قالیباف چطور این قوم یجوج مجوج پایداری و احمدنژادی را کنترل میکنه فکر کنم کل دوره چهارساله بجای کار اصلی مشغول فهماندن قانون به اینها باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
این اقوام در بین دوستان شما بیشتر نباشه کمتر نیست
وزیر احمدی‌نژاد در صف مدعیان ریاست بر پارلمان ایستاد) تخریب چی ها امدند . ببینم قالیباف چطور این قوم یجوج مجوج پایداری و احمدنژادی را کنترل میکنه فکر کنم کل دوره چهارساله بجای کار اصلی مشغول فهماندن قانون به اینها باشه
پس در صورت بی ریخت شدن اوضاع اقتصادی ایران ، بدتر شدن و گرونی، فهمیدیم یقه کی را باید بگیریم. اقای اقتصاددان حجته السلام مصباحی مقدم
امیدوارم در این دوره در مجلس افرادی باشندکه به مردم دروغ نگویند-
آهاي ! رو اعصاب مردم راه نرو . بهتون گفتن مسافر چيني نيارين گوش نكردين . گفتن قم رو قرنطينه كنين نكردين ! الان يه چيزي هم طلبكار شدي ؟ اصلاً تو چكاره اي ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
این رو از دولتی که بهش رای دادی بپرس در ضمن بعید میدونم غیر از تندرو افراط گر کسی اظهار نظر دیگران رو منع کنه
کرونا ویروس اخر الزمان
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
دلت رو خوش نکن!
یک بار تو کاخ سفید تعامل برقرار می کردیم و نتیجه اش این بود که اف ۱۴ خریداری شود و یک بار در کاخ کرملین و البته با هزینه صد برابر و هزاران بدقولی تجهیزات نظامی دریافت می کنیم که سقف داشت و s400 هم خبری نشد. تلفات هم که در زمین سوریه بیشتر از روسها ما می دهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
موضوع رو کلا اشتباه گرفتی.
امثال من کارگر هم برای نیازهای اولیه زندگی همیشه باید عزای عمومی بگیریم همین الان بخاطر کرایه خونه عزا گرفتم،اصلاح‌طلب واصل گرا هم یکی هستید جالبه یه عده امثال خوانندگان تابناک ادعای سواد وتحصیلات دارن ولی بازم فکر میکنن باهم فرق دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
سانسورچی پس اصل مطلب کامنت کو؟؟؟؟
باز احمدی نژاد شروع کرد.
جناب فیلم های جنگ بیولوژیکی زیاد دیدی ،اونجا هم اول ضدش را تولید می کنند که خودشون در امان باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
به نظر تو بیشتر می بینی یه بار نظرت رو بخون
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
نکنه کتاب نویسنده تخیلی نویسده امریکایی را بنام یوهان ۴۰۰ را که چهل سال پیش نوشته را خواندی!
موضوع اینه که در آزمایشگاهی در یوهان اسلحه بیولوژی ساخته میشود و اشتباها به بیرون درز می کند،،ولی اون اسلحه بیولوژی ۱۰۰ در صد قربانی میگیره!
نامه احمدی نژاد به دبیر کل سازمان‌ملل در مورد بیماری کرونا ......که در آزمایشگاهای دول عربی برای جنگ با دیگر کشورها شکل گرفته است ........آقای احمدی نژاد کشتار هیتلر در جنگ دوم جهانی بر علیه یهدیان واقعیت نداشت ؟ . زدن برج های امریکا توسط خود امریکا به بهانه جنگ با عراق ......و حالا هم خفاش را در چین خوردند ما ایرانیان هم گرفتار این بلا شدیم .......چرا با بخش سلامت مردم هم بازی سیاسی و نامه نگاری و ارشاد و ترویج اخلاق و رهنمود میکنید ؟ بیایید ظرف یک هفته یک بیمارستان هزار تختخوابی ایجاد کنید . حداقل بیایید بیمارستلن نیمه کاره هزار تختخوابی شهر ما که در سال ۵۲ حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته تمامش کنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
خب الان ریش و قیچی دست شما تدبیریون هست
میزان مشارکت به دلیل نارضایتی از رای استصوابی شورای نگهبان است و کسی نبود که بتوان رای داد شایسته شما با مردم متفاوت است شرمنده رک گفتم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
رای بی رای
ربطی هم به رای استصوابی شورای نگهبان نداشت
آدم تموم شده بود احمدی نژاد از این کشور به نمایندگی از ایرانی ها و یا مردم دنیا حرف بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
دورا دوباره به دست طرفدارانش افتاده ،ختد را رئیس جمهور مخفی می داند!
آقای ابوالفضل سروش شما هم پزشک هستین و هوای همکاران خودتونو دارین. چاقو دسته خودشو که نمیبره.
پزشکان محترم اینقدر دگزامتازون تجویز نکنین. تورو خدا اگه بعد از دانشگاه مطالعه رو کنار گذاشتین حداقل تو سایتا بچرخین. دگزامتازون باعث مرگ بیماران کرونایی میشه. خواهشن دگزا رو کنار بزارین.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
انیشتن عزیز شما چه دارویی مد نظرتون اینقدر خودتون ناراحت نکنید دیگه بازم مراتب قدردانی از شما دارم که بهشون تذکر دادی و توجیهشون کردی از این به بعد قول میدم داروهای تولید شما برای درمان کرونا در اولویت تجویز باشه و اگر لطف کنید واکسن رو هم به تولید انبوه برسونید بسیار ممنون میشیم اگر هم فعلا وقت ندارین همون عنبر نسارای تولیدیتون رو تجویز میکنیم بازم بسیار ممنون از خدماتتون
این چه سرنوشتی بود که نصیب ما شد. مگر ما چه گناهی کرده بودیم.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
گناه تون این است که زیاد با چین رفت و آمد داشتید و کشور را قرنطینه نکردید
نتگ ما ننگ ما محتکر ماسک الدنگ ما ؟؟
جناب احمدی نژاد ماهیت سلطه انسانها برهم پایانی نخواهد داشت هر چند ابزار فرق کند. عقل سلیم ایجاب می کند که کشورها به فکر دفاع از خود باشند. زمان جنابعالی بجای سرازیر کردن بودجه مملکت به مسکن مهر باید مقداری از آنرا صرف تحقیق برای مقابله با همچین مسائلی می کردید.
چه اقدام غیرمتعارفی؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
هیچی فقط ضریح رو لیسیده که بگه ضد باکتریاله؟؟؟
وقتی درست قبل از انتخابات .بنزین رو سه برابر میکنید وسفره مردم رو کوچکتر میکنید دیگه چه توقعی داشتید که مردم بازم بیان رای بدن . واله نصف اون رای هم زیادی بوده
آقای مصباحی مقدم چرا دو پهلو حرف میزنید؟
اگر می خواستید لایحه پولشویی را تصویب کنید، چرا در طول یکسال گذشته اینکار را نکردید؟ مسلما همان ملاحظاتی که باعث شد تا امروز این لایحه تصویب نشود، موجب خواهد گشت تا در آینده هم تصویب نخواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
جناب مصباحی فرماید چرا ما دست به خود تحریمی زدیم در هرصورت التهاب بازار حاصل کار شما در مجمع تشخیص است
اگر بیرون مواد ضدعفونی و.. نیست برو مجلس یه ساک پر بگیر
خفاش را در چین خوردند . بیماری کرونا گرفتند . این بیماری ظرف یک ماه با فاصله ده هزار کیلومتر وارد خاک سرزمین های دیگر منجمله ایران شد . اتفاقی در یک شهری میفتد ظرف یک ثانیه به کره دیگر زمین منتقل میشود . آیا وقتش نرسیده است که چنین فکر کنیم که اقتصاد . سیاست . فرهنگ . روابط تجاری . ورزش . حقوق . اخلاق . تجارت . واردات و صادرات . بانک و بورس ......هواپیمایی و کشتی رانی . راه اهن . حتی اخلاق با رشد ارتباطات جهانی در همدیگر تاثیر میگذارند و تاثیر میبینند . حالا بیشترین تاثیر در مراتب بالا که نام بردم فرایندی هست که عقلانی تر علمی تر و اخلاقی تر باشد . دیگر اگر قرار باشد که قوانین بین المللی و جهانی را قبول نداشته باشیم ولی تاثیر گذار باشیم امکان‌پذیر نیست . برای مثال عرض میکنم‌مثلا در بخش فرهنگی و احلاقی فرض کنید فردی را در میدان انقلاب تهران در ملا عام در حال دار زدن یا شلاق زدن هستند اگر این فیلم در فضای مجازی جهانی در حال پخش باشد آیا این فرهنگ به دنیا چه پیامی میدهد تاثیر گذار هست یا نه تاثیرش را از دست میدهد . بی زحمت در این بحث چالشی شرکت کنید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
احسنت ... عالی بود دوره تکروی تمام شده و بایستی جهانی فکر کرد دولت ها و نظام ما هم همینطور
در حالی که روسیه نیروهای مزدور اردوغان را به هلاکت رسانده این امپراتور خودخوانده به جای پاسخ به روس ها به نیروهای مظلوم مقاومت و حزب الله حمله کرده
"عضو خبرگان رهبری: دلیل کاهش مشارکت در انتخابات، نارضایتی از دولت است"در ایران دولت یک تدارکاتچی است. آدرس غلط ندهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
خدمتی که دولت روحانی به انقلاب کرد این بود که تمام مشکلات و کم کاریهای ۴۰ ساله رو گردن این دولت انداختند ، هیچ دولتی چنین خدمتی به انقلاب نکرده بود
خدمت بزرگی هم به مردم کرد و آن اینکه حاکمان قبول کردند که مردم برای نان شبشان هم مشکل دارند
کیف قرمز روی میز نمایندگان چه بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
دولت تمام اختیارات مورد نیاز جهت اداره کشور را دارد ولی کاری غیر از حرف زدن بلد نیست فقط مونده لایحه بااصطلاح ضد پولشویی را اجرایی کند که خدمات ارزنده اش به مملکت تمام شود و بلایی سر آینده کشور بیاید که تا هزار سال دیگه نشه جبرانش کرد هرچند که با برجام روی قاجاریه رو هم سفید کردیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
ناشناس ۲۲:۵۲
یه بچه ابتدایی هم میدونه که دولت و مجلس هیچکاره است و تصمیمات اساسی در نهادهای حکومتی گرفته میشه
دیروز وقتی برای برگرداندن یکی از بستگانم به ترمینال شهرم میرفتم . در راه ه موقع رفت و چه برگشت میدیدم که اکثرا شهروندان ته سیگار . دستمال کاغذی استفاده شده . پوست میوه و موز را از پنجره خودرو به بیرون پرتاب میکردند . این کار باعث الودگی محیط زیست و انتقال بیناریها خواهد شد . دوم زباله های شهری به بیابانها و جنگل های بکر منتقل میشوند و این انتقال باعث بیماری برای حیاط وحش و حیوانات اهلی میشود و همینطور باعث الودگی رودخانه ها و سپس به دریا میریزد و ماهی ها و چشمه های زیر زمینی را الوده میکند . بیاییم به بهداشت و سلامت و محیط زیست و تجارب پزشکی و سلامت احترام و اجرا کنیم .
الان احمدی نژاد به چه دلیل و عنوانی با دبیر کل سازمان ملل مکاتبه میکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
توهم
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
متاسفانه این نوع افکارپوچ درجامعه زیاد رواج دارد حتی خیلی ازتحصیلکرده ها این افکار پوچ ومتوهمانه را قبول دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
21:48
21:57
22:39
یه سوال ؟ چرا آقای خاتمی به گوترش نامه نوشت این چیزایی که گفتید شامل حال ایشون نمیشه
این نامه را انگلیسی نوشته آقای دکتر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
لازم نیست اونا ترجمه اش می کنند.
باز هم توهم داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
همه مثل جنابعالی نیستن
از روزي كه رييس جمهور شدي اين مملكت يك روز خوش به خودش نديد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
از روزی که با رای مردم رییس جمهور شد روزی نبود که چوب لای چرخ دولت و کشور نذارین.
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
دمت گرم
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
رییس جمهورش کردن
در دولت بعدی که قطعآ از هم کیشان اصولگرایان خواهد بود باید دید تقصیرات را گردن کدام بینوایی خواهند انداخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
دولت گذشته و آمریکا
الان کی داره کشور اداره میکنه اعضای دولت که معلوم نیست کجای دنیا هستن مجلس هم تعطیل ففط یه عده پزشک و پرستار و کارکنان بیمارستان با یه کاور اتاق عمل و یه دستکش پلاستیکی و نگهبان بیمارستان که داره با تشت فلزی اسپند دود میکنه و کارکنان بهشت زهرا فعالن بعد از 3 ماه هم میان و درباره بودجه تصمیم گیری میکنن و حکایت همیشگی و این چرخه ادامه دارد
اگر هم بر فرض محال کرونا سلاح بیولوژیک باشد باز ما ملت ایران مقصریم که مسئولان اجازه داده ایم با کسانی
که این قدر به لحاظ علمی قوی هستند دشمنی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
ما هم از نظر دعا، زیارت و لیسیدن ضریح رودست نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
ویروس ساختن کار علمی برجسته ای نیست.
از کاربران این سایت میخوام برای اینکه صداقت و منطق علمی و عقلی احمدی نژاد را بهتر درک کنید یک ورق از دستمال کاغذی بردارید و آنرا روی نوک زبان خود به مدت سه ثانیه نگهدارید و سپس کمی فشار دهیید ببینید چگونه بعد از خیس شدن پاره میشود . نامه احمدی نژاد سرشار از گفتمانهای ارمانخواهی و بی پشتوانه علمی و احساسی هست . این احساس و ارمان های اصولگرایان باعث هزینه های سیاسی بسیار زیادی برای کشور ایجاد کرده است . اصولگرایلن ارمانهای اکثریت رای دهندگان دو سال پیش سرزمین خودشان را ول کردند و حالا به خواست اقلیت جامعه توجه دارند . احمدی نژاد ارمانها و خواستگاه بحق مردم ایران شامل دمکراسی و حقوق شهروندی را ول کرده چسبیده به نامه نگاری جامعه ملل .........
دوره تفکر قرون وسطایی جناب دکتر احمدی نژادعزیز تمام شده است. دوره این تفکرات خیلی وقت است که در سراسر دنیا برچیده شده است البته بجز برای عده ای محدود در ایران. در عصر حاضر انسان خود - آیین تفکر غالب است. autonomous human being فلسفه وجودی انسان ها را تشکیل می دهد، نه چیز دیگر. انقدر خودتان را اذیت نکنید. تا دیر نشده واقعیت را دریابید و بجای فلسفه بافی به دنیا بپیوندید و برای ملت ایران این دنیا را جهنم نکنید.
احمدی نژاد نامه را به کی تحویل داده ؟
.
.
.
لابد به دربان نمایندگی سازمان ملل در تهران !
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
نامه رو تحویل داد به افکار خوابیده شما اگه بیدار باشی
شما حساب کنید ۳۰۰ هزار نفر برای مراجعه به درب منازل بر سرشماری نفوس و مسکن که نیست بلکه معاینه بالینی شامل گرفتن فشار . دمای بدن . مشاهده زبان و حلق و گوش ....... آیا فکر نمیکنید نیروها باید اموزش کافی و لازم دیده باشند تا از بروز فاجعه دیگری مثل زونا . سل . ایدز و کرونا ...... مردم را دوباره درگیر نکنید . ایا این تجهیزات یکبار مصرف هستند یا نه . آیا به این افراد حقوق کافی میدهیید که با نجهیزاتی که همراه خود برای هر فرد ایرلنی برای معاینه در نظر گرفته شده است از استفاده لوازم همراه دریغ نمیکنند؟ آبا اموزش دیدند ؟ من بعید میدانم با انجام کارهای شتابزده بتوان در این شرایط برای مردم کاری مفیدی کرد . در این مراحل طبق اظهار کارشانسان و پزشکان این هست از منزل بیرون نروید . دست ها مرتب بشوید . از دست دادن و روبوسی و مجامع عمومی سر بسته ویروس پراکنده شده شرکت نکنید .
خداوند از دو سال پیش تا حالا چندین بار کشور مارا و مسولان ایران را در آزمایش قرار داده که ایده مدیریت جهادی و جهانی میکنید و برای اینکه سیل را مهار کنید نیازی به سینه زنی در باتلاق سیل نیست بلکه باید کار علمی و مهندسی کرد . برای برون رفت از مشکلات در بخش سلامت نیازی به لیسیدن زری نیست بلکه باید دید علم و عقل در این بخش چه نظری دارد . مسخره گرفتن عقل و شعور آسیبش به مردم میرسد . آسیب به باورهای خدلوند میزند . آسیب به باور اخرت انسان‌میزند . آسیب به این هست که مردم از گفتمان عقیده خود دست بکشند . آیا در کشور فرد عاقل و بالغ سیاسی نیست که جلوی تولید گفتمان های پوچ را بگیرد ؟ ایا دوران گذار فرا رسیده که سیاست و اقتصاد و احلاق به مرحله ای بن بست برسد که مردم نه راه پیش دارند نه راه پس .
درود بر محبوب قلبها دکتر احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
جوک با حال بود
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
هزاران درود
شعار مرگ و نفرین ... چند سال . آیا وقت این نرسیده که از طرف خدا شفای عاجل برای همه لنسانها کنیم . شفاعت برای ارتقای عقل روان و ارتقای سلامت جان
احمدکم الله
لطفا این چند نفر سالم رو کرونایی نکنید ؟؟
نوبخت و نوچه اش عامل بدبختی معلمان است میخواستند برای معلمانی که حقشون صایع شده بود حکم اصلاحی بزنتد که متاسفانه نوبخت نامه زو و جلوی انرا گرفت؟
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
قشر معلم بیشترین ادعا را دارد در حالیکه کمترین ساعات کاری را در میان کارمندان دارند
آقای احمدی نژاد می داند رییس سازمان ملل اصلا وقت وحوصله دیدن این کاغذ پاره ها را ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
احمدی داره خودش را برای ریسجمهوری دوباره یواش یواش گرم می کند!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
بله همه می دانند که رییس سازمان ملل خود دست نشانده آمریکا و صهیونیست است . و لیکن ظرافت کار دکتر در روشن نمودن افکار عمومی است که طالب حقیقت و باطن استعمار جهانی هستند
بقول میرزا تقی خان امیر کبیر ،‌اول فکر میکرده کشور پادشاه ،و یا رهبر دانا نیاز دارد ؟ سپس فکر کرده کشور به وزیر لایق و دانا نیاز دارد ،؟ لاکن در مرحلهٔ آخر به یقین رسیده که کشور به مردم دانا نیاز دارد ؟ در همین بحران ویروس کرونا ، چند درصد مردم همراه مسولین بهداشت و درمان هستند ؟ هر کسی آنچه را که دارد تبلیغ برای پیشگیری ،و درمان میکند حتی غرسقل الاغ ماده ( همان انبرنسأ ) که در گذشته های دور برای مبارزه با وبروس طاعون بکار گرفته میشده ؟ آیا با این چنین مردم سودجو و دنیاپرست میتوان به پیشرفت همه جانبه رسیده ؟ اعتماد جامعه نسبت به مسولین بهمین لحاظها از میان رفته ؟ ربطی هم به گروه و جناح خاصی ندارد ؟ چه اتفاقی رخ میدهد که هراز گاهی کمبود و گرانی وحشتناک رخ میدهد ؟ آیا واقعا حکومتگران در مقابله با اینگونه افراد ناتوان است ؟ یا اینکه خود حکومتگران بخشی از همین افراد هستند ؟ بدون شک با جک ،و طنز ،و ، مسامحه کاری در مبارزه با گسترش ویروس کرونا موفق نخواهیم شد ؟ مبارزهٔ مأثر عزم جدی و قاطعیت در عمل نیاز دارد ؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
پس بازم که مسئولیت تمام و کمال افتاد به عهده خودحکومتگران!!! چرا اولش پای مردم رو وسط کشیدی؟!
بله هموطن ناشناس این مسائل مسئول قوی و کاردان میخواد تا قوانین درست وضع کنه و در اجرای اون قوانین درست شدت عمل نشون بده دقیقا مثل اون جاهایی از دنیا که حسرتشون رو داریم....
جلودارزاده-نماینده مجلس: یک هفته است نتوانسته ام ماسک و الکل گیر بیاورم
تا الان کسی به تو گفته ساکت شو ×××××××××××××××؟؟؟
فقط به زخم مزدم نمک میپاشید
تحمل شنیدن دروغ شما رو نداریم
بشدت با عقیده عضو مجلس خبرگان مخالفم چون اگر مردم فقط از دولت ناامید بودند باید بیشتر میامدند وبه جبهه مخالف دولت رای میداند. در حقیقت رای ندادن مردم یکجور رای دادن اعتراضی بود. که امیدوارم مسولان جور دیگه توجیه نکنند
دکتر محمود احمدی نژاد بیانات مهمی به دبیر کل سازمان بین الملل ایراد فرموده اند باید این بیانات واکاوی شده و نگذارید فضای کشور مورد سو استفاده دشمنان ایران و اسلام قرار بگیرد. السلام علیک من طبع هدی
بارک الله به سردار دلها نمی دونستیم اهل سیاست هم بوده. فکر می کردیم فقط اهل دل بوده.
احمدی نژاد و کسانی که از تفکرات نابش حمایت کردن مسول این گندکاری ها هستن
"عضو خبرگان رهبری: دلیل کاهش مشارکت در انتخابات، نارضایتی از دولت است"
خیر برادر من ! علت ، نارضایتی از کل مسئولان است دولت یک سوم آنان است .شاید هم یک دهم !!! بیخود خودتونو کنار نکشید ....
جناب دادستان محترم کل کشور نمونه هایی از اخلال در نظام سلامت مردم :
1- اجازه ورود آزاد و بدون نظارت توریست های چینی در زمان اشاعه ویروس در آن کشور
2- عدم قرنطینه شهر قم بعنوان اولین مرکز شیوع بیماری در کشور
بنظرم من مردم فقط از دولت گلایه ندارند. از جاهای دیگه هم هست که سرشون زیر برف می‌کنند.
ضمن حمایت از ایده آقای احمدی نژاد برای محاکمه مسئولان ساخت اینگونه ویروس های آزمایشگاهی ، جا دارد دولت محترم طی نامه ای رسمی از سازمان ملل برای مبارزه با تولید کنندگان سلاح های بیولوژیک دعوت بعمل آورد
انتقاد از نامه احمدی نژاد ! قبل از اینکه سخنرانی یا نامه ای یا انتقادی از کسی یا سازمانی انجام دهیید قبلش فکر کنید انچه در متن نامه نوشتی خودت هم عمل میکنی . کرامت . انسانیت . مهربانی . مروت . عدالت . دروغ . ریا . احترام . ....... آیا در متن نامه آنچه نوشتید خودتان عمل نمیکنید . اتفاقات سال ۸۸ یادت هست ؟ سخنان دستگاهای مرتبط خودت در ان موقع یادت هست .؟ فقط با ساده پوشی و ساده زیستی ابزار لازم برای جذب مخاطب ابزار بروز شده اخلاق و سیاست نیست . امروز اخلاق و سیاست نیاز به لوازمی دارد که در مراتب بالا ذکر کردم . بدترین شکل اخلاق آن هست که انچه خود عمل نمیکنند به دیگران امر میکنند
تو اسمشو هر چی میخوای بزار. میخوای بزار لیست سیاه میخوای بزار عدم همکار به هر حال کشورهای عضو یا همان همکار دیگر با ما مراودات بانکی نخواهند داشت
جوووووونننن احمدی نژاد خودموووون
کرونا سگ وی باشه پاچه مارو بگیره مرگ بر آمریکا
چرا با اینهمه بلا که سر مردم میاد هنوز زنده اند اصلا کاهش جمعیت هم نداریم بیشتر هم میشه پس طبق قانون حشرات وضعیت خوبه که جمعیت زیاد میشه .
باسلام بعنوان یک کادر درمان.دگزا تضعیف کننده سیستم ایمنی هستش و ضدالتهاب.ممکنه دراوایل بنظر بهتر کنه ولی وحشتناک عارضه بیماری چندین برابر میشه.کورتونها تیغ دولبه هستن.ممکنه در استفاده های تکراری دیابت . پوکی استخوان و ضعف سیستم ایمنی میدن
با اشاره بافشاگری مقام سابق فدراسیون فوتبال و هزار دلیل دیگر باید گفت : در قراردادهای باشگاهها و خود فدراسیون با خارجی ها ،پای راههای فرار از قانون برای آنانکه در صدد کسب منافع نا مشروع هستند دیده میشود . لذااز مسئولین محترم و پاک خواهشمندم تا جای ممکن از نیرو های وطنی استفاده کنند .
هیچکس این بنده خدا رو جدی نمیگیره! این نامه هم رفت تو آشغالی!!
جناب شبستري ناكارآمدي دولتها صرفا به دولت مربوط نميباشد.
خودسريها - خودراي ها - و ... كه دست در سفره انقلاب دارند مسبب اين بدبختي ها و ناكارآمدي هستند.
البته بدانيد همه اينها به پاي نظام نوشته ميشود.
نرخ زاد و ولد در جوامع مختلف غرب و شرق بالاست. شعار "فرزند کمتر، زندگی بهتر" برای شیعیان و بخصوص شیعیان ایرانی ساخته شد که متاسفانه برایش بسیار تبلیغ شد. به همین دلیل جامه ایرانی زودتر از بقیه جوامع به سمت پیری می رود.
خانم نماینده مگه از مجلس پک رایگان ماسک و ماده ضدعفونی نگرفته؟ برای چی دوباره دنبال ماسک میگرده؟
بجای الکل میتوانید از این محلول استفاده کنید

50 سی سی آب سرد + 1 سی سی وایتکس

این محلول را روزانه تهیه کنید و می توانید برای ضد عفونی دستها و سطوح مورد استفاده قرار بدهید

بعد از 24 ساعت ته مانده محلول را دور ریخته و محلول تازه درست کنید

موفق و سلامت باشید
نه خیر جناب خبرگان عدم مشارکت تنها نارضایتی از دولت نیست .....
که مشارکت کم تقصیر دولته؟نه عزیز مجلس بیکفایا دولت بیکفایت و سیستم ناکارامد رانتی که شایستگان را بیرون میکند و بیکفایتها پست میگیرن و هر کاری میکنن هیچ قوا و نهادو...بهش کاری نداره پس این خانه از پایبست ویران است واسه خو تون نوشابه باز نکنید
جناب نماینده مجلس به شماها پک کامل تقدیم شد و پاداشلتون روهم میگیرین میرید تعطیلات و... امیدوارم حرفهات درست باشه اما شرمنده من نمیتونم باور کنم چون جز دروغ و تزویر از این مجلس ندیدم
متاسفم برای کشورم که یگ روزی احمدی نژاد رئیس جمهورش بود
تابي عزيز رسالت و قسم خودت در اطلاع رساني رو هميشه به ياد بيار
تکلیف نماینده‌ای که به واسطه کرونا فوت کرد چه می‌شود؟
آقای احمدی نژاد به قول خودتان شما چکاره مملکتی که نامه می نویسی و بعد هم با این امکانات می خواستی مدیریت جهانی بفرمایی جناب .......
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار