بازدید 6031
۵

لیگ برتر فوتبال تعطیل نمی‌شود؛ فقط بدون تماشاگر!

با توجه به تصمیمات اتخاذشده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا که مرجع تصمیم‌گیری در رابطه با مبارزه و پیشگیری از این بیماری است، به استحضار می‌رساند تا اطلاع ثانوی کلیه مسابقات لیگ‌های فوتبال کشور بدون تماشاگر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ 29 February 2020

سازمان لیگ اعلام کرد که تمام مسابقات لیگ‌های فوتبال کشور بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، متن اطلاعیه سازمان لیگ در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال باشگاهی به‌شرح زیر است:

با توجه به تصمیمات اتخاذشده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا که مرجع تصمیم‌گیری در رابطه با مبارزه و پیشگیری از این بیماری است، به استحضار می‌رساند تا اطلاع ثانوی کلیه مسابقات لیگ‌های فوتبال کشور بدون تماشاگر برگزار می‌شود. بدیهی است در صورت اتخاذ تصمیمات ابلاغی جدید از سوی ستاد فوق‌الذکر هرگونه تغییرات احتمالی در برنامه مسابقات متعاقباً اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است با توجه به ضرورت کنترل و حفظ بهداشت محیطی ورزشگاه‌ها، باید علاوه بر رعایت دستورالعمل مرکز پزشکی سازمان لیگ (ایفمارک) مورخ 98/12/9 تمامی موارد بهداشتی با نظارت و کنترل ویژه فدراسیون محترم پزشکی در تمامی استان‌ها انجام شود. بدیهی است به‌جهت حفظ سلامت ورزشکاران کلیه باشگاه‌ها موظف هستند ضمن انجام کنترل‌های لازم، در صورت مشاهده موارد مشکوک، مقدمات درمانی و ممانعت از شیوع ویروس را در اولویت قرار دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
فوتبال ایران اصلا چی هست. کلا جمع کنید این بازی کثیف را
بابا تعطیل کنید این فوتبال را؟ چه اصراری دارید برای انجام مسابقات؟ همه جا تعطیل کردند
کاپ را هم بدین پرپولیس و تمام
حالا این فوتبال کوفتی خیلی مهمه که تعطیل نمیکنید
الان دیگه وزارت ورزش خیالش از تیم محبوبش راحت هستش و قطعا لیگ رو تعطیل می کنه منتهی الان دست به دامن وزارت بهداشت شده که آقا ضایع است ما اعلام کنیم شما این خبر رو بدید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر