بازدید 6228
۱

تست کرونا ابتکار مثبت اعلام شد

مدیرروابط عمومی و مشاور رسانه ای معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از ابتلای معصومه ابتکار به ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 27 February 2020

تست کرونا ابتکار مثبت اعلام شدمدیرروابط عمومی و مشاور رسانه ای معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از ابتلای معصومه ابتکار به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایرنا، خانم فریبا ابتهاج اظهار داشت: با توجه به وجود برخی از علائم آلودگی خانم ابتکار به ویروس کرونا در روز گذشته آزمایش تست این ویروس از ایشان به انجام رسید که صبح امروز جواب آزمایش وی مثبت اعلام شد.

مشاور رسانه ای معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده تصریح کرد: خانم ابتکار هم اکنون برای سپری کردن دوران بیماری خود در منزل بستری است.

وی اظهار داشت: با توجه به احتمال آلودگی اعضای تیم همراه ایشان از همه افراد همراه آزمایش های لازم به انجام رسیده و روز شنبه نتایج آن اعلام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چطور برای مسئولین امروز تست می گیرند و جواب فردا آماده است؟؟؟اما برای افراد بستری در بیمارستان چند روز نیاز به زمان هست؟برادرزاده من بعد از تعطیلی دانشگاه از تهران به شهرستان برگشته و با علائم تیپیک کرونا و تستهای اولیه و غربالگری مثبت. بیمارستان بدون اخذ تست کرونا ایشان را راهی منزل کرده است. اگر ای فرد آلوده باشد چند نفر را آلوده می کند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر