بازدید ۳۱۹۸۷
مصوبات ستاد ملی کرونا؛
جلسه امروز ستاد ملی بیماری کرونا، در حالی به ریاست وزیر بهداشت با حضور تعدادی از وزرای دولت، مسئولان کشوری و لشکری آغاز شد که از جمله دستورکارهای مهم آن، تعیین تکلیف مدارس و مراکز آموزش عالی کشورمان برای هفته پیش رو بود؛ دستور کاری که نصفه و نیمه مورد تصمیم گیری قرار گرفت!
کد خبر: ۹۶۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ 26 February 2020
تابناک اجتماعیآیا مدارس در هفته آینده تعطیل هستند؟ دانشگاه‌ها چطور؟ این سوال مهمی است که این روز‌ها بارها پرسیده می‌شود و حتی حاشیه‌هایی نیز آفریده تا جایی که می‌بینیم مسئولان آموزش و پرورش تاکید دارند تعیین تکلیف نشدن ماجرا در نتیجه تعلل وزارت بهداشت است!

به گزارش «تابناک»؛ عصر امروز جلسه ستاد ملی بیماری کرونا در حالی به ریاست وزیر بهداشت با حضور تعدادی از وزرای دولت، مسئولان کشوری و لشکری آغاز شد که از جمله دستورکار‌های مهم آن، تعیین تکلیف مدارس و مراکز آموزش عالی کشورمان برای هفته پیش روی بود.

سوالی که سعید نمکی، وزیر بهداشت و رئیس ستاد مقابله با کرونا در پاسخ به آن گفت: دانشگاه‌های سراسر کشور طبق مصوبه کمیته ملی کرونا هفته آینده تعطیل خواهند بود. با توجه به اینکه دانشجویان یک هفته به دیدار خانواده‌ها رفته‌اند و تشخیص ابتلای آن‌ها دشوار است، مقرر شد یک هفته دیگر تعطیل باشند، به شرط اینکه اساتید به محل کار تشریف بیاورند و آموزش از راه دور ارائه شود.
 
دانشگاه‌ها تعیین تکلیف شدند، مدارس نه!/ اتخاذ تدابیر ویژه برای اماکن زیارتی و نمازهای جمعه/ تشریح طرحی که قرار است جایگزین قرنطینه شهرها شود

اما تکلیف مدارس چه خواهد بود؟ نمکی در این باره گفت: وضعیت دایر بودن و یا تعطیلی مدارس نیز جمعه شب مشخص خواهد شد. مدارس مناطقی که در آن‌ها موارد مثبت کرونا شناسایی شده در یک دوره سه روزه تعطیل خواهند بود و لیست این مناطق جمعه شب اعلام خواهد شد. در آموزش و پرورش نیز قرار شد، در روز‌های تعطیل دروس از راه دور به دانش آموزان ارائه شود.

وی با اشاره به طرح تقاضای قرنطینه کردن مناطقی که شیوع در آن‌ها زیاد بوده، گفت: در این جلسه مقرر شد، به جای قرنطینه شهر‌ها، محدودیت‌هایی برای افراد مشکوک و مبتلا اعمال کنند و اکیپ‌های ما در ورودی شهر‌ها مستقر می‌شوند و با تب سنج افراد مشکوک یا مبتلا را شناسایی کنند.

وزیر بهداشت در ادامه از مردم خواست از سفر پرهیز کنند و افزود: وقتی منع رفتن به مدارس اعلام می‌شود، از نقطه آلوده به غیر آلوده سفر نکنند، اگر شهروندی در مبادی شهری مشکوک تشخیص داده شود ۱۴ روز قرنطینه خواهد شد.

او در ادامه با تاکید بر این که همه مصوبات باید به امضا و تایید رئیس جمهور کشورمان برسند، درباره تدابیر اندیشیده شده برای اماکن زیارتی گفت: برای ورود به اماکن زیارتی، محدودیت ورود به حرم اعمال خواهد شد و در ورودی بین زائران ماسک توزیع می‌شود.
 
وی در پایان درباره برگزار شدن یا نشدن نماز جمعه در شهرهای مختلف کشور گفت: نماز جمعه به مدت یک دوره در شهر‌هایی که آلوده تشخیص داده شده برگزار نخواهد شد.
 
اشتراک گذاری
برچسب ها
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۴۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
چقدر ترس و تردید در تصمیم گیری وجود داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
چون نمیخوان واقعیت را بپذیرن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
! از این دولت بیش از این هم انتظار نیست متاسفانه
ناشناس
| France |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
دارن دودوتا چارتا میکنن ببینن چی به مصلحت خودشونه
ناشناس
| United States |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
هیچ کس نمیتونه مستقل عمل کنه و همه با یک نخ به بالا وصلند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
جناب وزیر ، لطفا شما فقط الکل و ماسک واسه مردم تهیه کن
و مدارس دانشگاه و ادارات را تعطیل کن
دیگر هیچ کاری نکن لطفا
انتظاری از هیچ کدامتان نداریم
شماها قادر به انجام هیچ کار موثری نبوده و نیستید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
خیلی دارید معطل می کنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
خدا وکیلی از بی تجربگی هست، زمانی که بخاطر چند دلار ناقابل پرواز ماهان را قطع نکردند، باید فکر نابودی کامل اقتصاد چند تریلیون دلاری یک کشور هم بودند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
یا اینکه دولت از مقامات بالا تحت فشار است

و یا به نوعی دوست دارد تا به هر دلیلی این بحران بزرگتر گردد !!؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
چون اقتصاد داغونه و هر تعطیلی طولانی مدت آن را به کل ویران می کنه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
از این طرف سال زودتر تعطیل کنید و بعد از تعطیلات عید کم کنید.
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
خودمون باید بیشتر توجه کنیم که تعطیلی به معنی راه افتادن توی خیابون و جاده نیست.

تعطیلی کشور هزینه های سنگینی رو به دوش مردم (خودمون) و دولت تحمیل می کنه. پس بعنوان مردم باید کمی بیشتر فکر کنیم و از مسافرت های بی مورد شهری و بین شهری خودداری کنیم و ضمنا باید به رعایت بهداشت و موازین ایمنی اعلام شده خیلی دقیق توجه کنیم.

حتی یک مورد بیماری بیمورد علاوه بر هزینه هایی که بر دوش ما تحمیل می کنه، جامعه رو هم بی مورد معطل می کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
موافقم.
ناشناس
| Romania |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
مردم در رانندگی هم اصول ایمنی رو رعایت نمیکنند چه برسه به کرونا که ویروسی هست که با چشم نمی بینند. طرف توی خیابون فاصله طولی با خودروی جلویی رو نمی فهمه! توقع داری ویروس رو بفهمه؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
بزرگان باید با مردم در این خصوص صحبت بیشتری کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
کاملا مشخص که بانگاه امنیتی تصمیم گیری شده.. واجبترازدانش آموزان پایه های ابتدایی هستند؟واقعاکه این مملکت همه چیزش خنده دارومسخره شده.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
هرجا رو تعطیل میکنید، بکنید .... ولی خواهشا نماز جمعه رو تعطیل نکنید تا باز هم بتونیم مشت محکم به دهان امریکای جهانخوار بکوبیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
رئیس استان قم از اجرای دستورات دولت مبنی بر عدم انجام نماز جماعت را خیلی محکم نپذیرفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
این بیماری برای کودکان خطرناک نیست و مثل یک سرماخوردگی معمولی رد می شه. تورو خدا کمی در باره این بیماری مزالعه کنید و همینطور الکی کامنت نگذارین!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
بروید سر راه قم را بگیرید که هم شلوغ است و هم مرکز ترانزیت....اینقدر هم رودربایستی نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
دولت اگر بخوهد هم توانایی اش را ندارد . مردم باید خودشان تعطیل کنند و از خانه خارج نشوند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
رو در بایستی نیست
و ترس است !؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
دولت همیشه بی تدبیر
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
بهتر است بفرمایید: حاکمیت بی تدبیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
پذیرش هتلها و ویلاها رو هم ممنوع کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
ترامپ هر یکساعت برای یک نقطه از جهان تصمیم قاطع می گیره ولی مسئولین ما ...! خخخخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
در کشور عزیز و انقلابی ما، تصمیمات‌ قاطع فقط در برهه های حساس زمانی گرفته میشه .....
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
آقا من یک معلمم. کلاس ها بشدت شلوغه و حدود 35 نفر داخل هر کلاس هستند. اگه یکی مریض بشه بقیه رو هم مبتلا میکنه. بهتره مدارس رو تعطیل کنن و امتحانات خرداد رو دیرتر برگزار کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
نه خیر. شما همش 5 ماه در سال کار می کنید، حالا هم میخواهید از زیر همین یک ذره کار هم در بروید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
آقا خیالتون تخت، مدارس هم تعطیل اند! فقط قراره دیر اعلام بشه و هر سه روز یکبار تا خانواده ها به فکر سفر نیافتند.
ناشناس
| United Kingdom |
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
اگر هیچکدام از فرزندان آقازاده ها در کلاس شما حضور ندارند
نیازی به انجام این کار نیست چون به بنیه علمی دانش آموزان لطمه می زند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
ناشناس 22 و 30 اگه این قدر تعطیلات دارن تو هم بیا برو معلم شو، و از این مزیتش بهره مند بشو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
منطقه بندی چیه ...
این همه تردد در تهران
روزی بیش از دومیلیون از شهرهای اطراف به تهران می‌آیند و می‌روند ... خوبی ؟؟؟؟
یه موقع که تاریخ می‌خواندیم بچگی، هر جا یه مشکلی بود میگفتند به دلیل «بی کفایتی دربار» الان میفهمم چطوری بی کفایتی، دروغ، دروغ، دروغ داره جون مردم رو به باد میده ....

نمیدونم آمار کشته‌های پراید بیشتره یا کرونا !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
با اختلاف زیاد پراید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
جدیدا کرونا یه کلیپ داده
من توی وتساپ دیدم
میگه آمار تلفات پراید از من بیشتره
چرا اینقدر استرس دارید مردم؟!
ناشناس
| United Kingdom |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
شما اول ثابت کن که جون مردم ارزش داره، بعدا اعتراض کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
حالا هی با این بیماری هولناک شوخی کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
چه اشکال داره، حرم ها تعطیل بشن؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
وقتی حرم ها شفا بخش هستند و ضریح آنها آنتی
باکتریال. به هیچ وجه نباید تعطیل بشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
خواهشاً بذارید ما کاسبیمونو بکنیم! اصلأ چیکار به کار ما دارید!؟
ناشناس
| Canada |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
سازه آنتی باکتریال را به سازه آنتی ویروس تغییر دهند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
متاسفانه هر کسی ساز خود را میزند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
گناه داره!
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
به نظر من با مدیریت صحیح و رعایت اصول ایمنی میتوان با خیال راحت نماز جمعه را برگزار کرد .
اینکه بعضی ها صحبت از عدم برگزاری نماز جمعه دارند ریشه در بی دینی و لامذهبی آنها دارد .
پاسخ ها
دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
برادر عزیز با سلام واحترام به نظر شما متاسفانه اینطور که که شما میفرمایید نیست چون هرچقدر در محل نماز اقدامات پیشگیری لازم صورت بگیرد معلوم نیست که نماز گزاران محترمی که انجا هستند از جایی دیگر حامل این ویروس نباشند چرا میگویند نماز در اماکنی که احتمال وقوع سیل ویا حدثه دیکری وجود دارد درست نیست این شرایط اضطراری هم دقیقا به همین صورت است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
شما با این تفاسیر مردم رو دین زده میکنن.
خدا و اهل بیت (ع) استفاده ی ابزاری از دین رو نمی پذیرن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
آقا جان خودت را حتما ارزش ندارد و مردی که مردی
مردم بیگناه را به کشتن نده !؟
ناشناس
| United Kingdom |
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
پیشنهاد خوبی است
ناشناس
| Canada |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
حفظ نفس از نماز واجب تر است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
من کاملاً با حسین موافقم.
Iran
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
مدارس یعنی پنجاه درصد ترافیک شلوغی شهر، و یک نکته دیگه، یعنی اگر استاد تو خونه بمونه، شما به عنوان کارمند دولت بهش حسودی می کنید که مگید اساتید باید بیان دانشگاه؟! با این اوضاع که صاحب نظر زیاد هست، البته تنگ نظر هم هستند، کرونا رو نمیشه جمع کرد
ناشناس
|
Turkey
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
با نمک، خانواده من خط قرمز من است . اگر بخاطر تعطیل نشدن مدرسه فرزندم کرونا بگیرد و‌اتفاقی برایش بیفتد ... . یک روز به مرگم هم باشد آن کار را خواهم کرد . اگر مدارس تعطیل نشود معنی آن این است که مسئولان در خط استکبار برای تضعیف شیعیان هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
مسئولین ما، خیلی وقته که توی این خط کار میکنن ، کرایه رو هم از خود ملت میگیرن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
زیاد حرص نخور. باید بیشتر مراقب خودت باشی تا بچه ها.
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
واقعا چرا نمی بندید اماکن زیارتی رو ؟؟؟
نه واقعا چرا؟
یکیتون توضیح بده ببینیم داستان چیه
مگه ویروس شوخی داره ؟
پاسخ ها
قصید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
اگه بخواهیم جلوی بزرگترین ویروس ها رو بگیریم باید در دهن امثال تو رو ببنیدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
قصید،وجودت آکنده از نفرته.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
اول خودت قصید جان یادت نره
ناشناس
| Canada |
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
قصید جون تو دیگه چه موجودی هستی...خیلی شوخی...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
آقا جون شما چرا جوش می زنید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
قصید چند وقته اینجا در افشانی می کنه و کلا اهل فکر کردن نیست
ولش کنید با کامنتهای خودش حال کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
یکی دهن خود قصید رو ببنده که ویروس پراکنی میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
احسنت به شرف و شجاعتت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
کاش این اماکن رو نبندد. به نظر من این مملکت نیاز به یه پاکسازی هدفمند داره و نیستن این اماکن شاید بتونه این مار رو بکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
از این دولت چه انتظاری داشتید !!!

خیلی ساده اید اگر فکر میکنید دولت به فکر شماست

دولت فقط به فکر جیب خودشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
با این که از دولت خوشم نمی آد ولی پر واضح است که دولت کاره ایی نیست و دولت در سایه داره تصمیم می گیره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
فقط دولت؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
واقعا مدیر با کفایت نداریم تو مملکت. این وزرا هیچکدوم مدیر نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
کی مدیر بودند مدیر باید دستش آزاد برای تصمیم گیری باشد و مسیولیت پذیر و جوابگو نه دنبال رو!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
خوشحالم رای ندادم

به همین دلیل هیچ انتطاری از این دولت و مجلس ندارم

اعصابم راحته.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
دوست عزیزم ما رسما داریم با مدیریت اینا میمیریم تو خوشحالی الان رای ندادی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
متاسفانه تر و خشک با هم میسوزیم
یعنی کسی که رای نداده با همه اونایی که رای دادن فرقی نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
الکی مثلاً مشکل اصلی دولت و مجلس هستند!!
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
در صورت برگزاری نماز جمعه و فاصله یک و نیم متری توصیه شده توسط وزارت بهداشت به هم پیوستگی صفوف نماز چطور رعایت خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
با امدادهای غیبی، درست میشه
ناشناس
| Canada |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
مثلا اگر یک ما ه در منزل نماز خوانده شود چه اشکالی دارد؟ نمازی که برای نمایش واهداف سیاسی خوانده شود اصلا نماز نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
جان مردم رو ول کردی فکر بهم پیوستگی صفوف نمازی؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
شكي نيست ك امكان انتقال عفونت در مكانهاي شلوغ زياد است. شكي نيست كه در مكاني مانند مسجد و حرم هم ريسك انتقال بالاست. بنا بر اين بايد علاوه بر سينما و ورزشگاه و مدرسه و دانشگاه حتما موقتا حرم ها و مساجد هم تعطيل شوند. كرونا شوخي بردا نيست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
کسی اگر خودش برای جان خودش ارزشی قائل نیست
به خودش مربوط است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
هر کس تو این کشور از مشکلات انتقاد کنه سریعا به بی بی سی و دشمن وصلش میکنند و سریعا ......

تا زمانیکه چنین تفکری در کشور هست هیچوقت مشکلات کم نخواهند شد

خدا را شکر که بی بی سی و آلبانی و صدای آمریکا و ....... هستند وگرنه علت مشکلات هیچوقت معلوم نمیشدند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
وقتی معاون وزیر جلوی دوربین عرق خشک می کنه و با سرفه ویروس پرتاب می کنه و قرنطینه را مسخره می کنه
و وقتی رئیس دولت تفاوت قرنطینه را جداسازی را نمی داند و حتی کاربرد آن را بلد نیست
نباید به این دولت مردان امیدی داشت
خودمان باید مراقب خودمان باشیم
اجتناب از تماس و حضور در مراکز تجمع و شستن دقیق و درست دستها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
اون فیلمشون بود داداش
که بگن کرونا خطرناک نیست
ما مبتلا شدیم و فوری خوب شدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
آموزش از راه دور و اینترنتی؟
مگه همه اینترنت دارن؟؟؟
تو رو خدا کیا بر ما حکومت می کنن. وزیر که اینه وای بر ما
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
میتونینم اینترنت موبایل رو چند ماه رایگان کنیم
ناشناس
| Canada |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
در این شرایط چاره دیگری نیست اگر بچه هایک
سال از درس عقب بمانند. بهتر است تا جانشان . به خطر بیافتد
سلیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
دانشگاه ها فقط انرژی جوون های این مملکت رو هدر میدن

هیچ چیزی در دانشگاه یاد جوون ها نمیدن که به درد زندگی و اشتغال بخوره

دیگه چرا این همه تردید میکنید

مطمئن باشید اگر تعطیلش کنید یک ماه به اقتصاد مملکت لطمه نمیخوره کمک هم میشه

یه ماه بنزین کمتر مصرف میشه

آلودگی کمتر میشه

دانشجو ها در این یکماه ممکنه حتی برن چند تا جمله از اینترنت یاد بگیرن که بیشتر بدرد اشتغال بخوره

شاید زبونم لال یک کتاب هم بخونن

اب و برق گاز تلفن دانشگاه ها هم پولش کمتر میاد

تو تا فیلم خارجی هم ببینن که از توش باز یک چیزی یاد میگیرن بدرد کار تعاملات اجتماعی هدف زندگی .. بخوره

هر جور نگاه کنی منفعته
پاسخ ها
علی
| - |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
اصلا خودتم میدونی چی میگی!؟!؟
خدایی چند کلاس فرستادنت مکتب خانه اینجوری آسمان ریسمان کردی!؟ دقیقا از چی ناراحتی، چرا نمیری دکتر شاید فرجی بشه!؟
بالاخره دانشجوا رو این وسط خوب میدونی یا بد!؟ کدوم طرفی، فازت چیه؟؟
کاش مثل زبونت دستتم ... میشد انقدر پرت و پلا ننویس
خط آخرتو میخام ببرم پیش روانشناس شاید فهمید تو چه حس و حالی نوشتیش
تابناک عزیز لطفا منتشر کن نظرمو. که چنین تنگ نظریای عجیب و غریب به جامعه القا نشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
علی حال خودت خیلی خراب تره.این دوستمون خیلی شفاف گفته تعطیلی یک ماهه نظام آموزش ناکارآمد آموزشی به نسبت خسارتهای کرونا واقعا ارزشش رو داره.اینکه دیگه اینهمه یقه جر دادن نداشت.یه گل گاو زبون بخور آرومت میکنه
مهران
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
دمت گرم جناب سلیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
با وجود سطح دانشجویان فعلی که در دانشگاه می بینیم تعطیل شود بهتر است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
علی آقا برو به یه روانپزشک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
مدارس خودبخود تعظيلن تا اخر سال
فكر اساسي كنيد

برنامه اساسي و فراكير بهداشتي اجرا كنيد
اين تصميم هاي مقطعي جاره ساز نيست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
جناب آقای روحانی
این سیستم آموزش و پرورش و آموزش عالی که شما مسئولین در طول این سالها ساختید اگر هم تعطیلش کنید اتفاقی تو مملکت نمی افته. نتیجه خروجی این سیستم در دولت شما به خوبی مشهود است. مسئولینی با مدارج علمی بالا ولی در واقع بی سواد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
این سیستم دانشگاهی ضعیف شده کار احمدی نژاد و کامران دانشجو است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
نه دادا
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
وزیر بهداشت میداند که قدرت اجرائی و عملی در کشور برای مهر کرونا ندارند با زبان بی زبانی می فهماند که هیچ کاری از دست مسئولین بر نمییاید اینها عرضه بستن مرزها را نداشتند حالا که ویروس در اکثر شهرها هست چه کاری میتوانند بکنند علاوه بر کشور خودمان کشورهای همسایه را هم الوده کردیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
کارمندای دانشگاهها که تکلیفشون مشخص نشد
فقط گفت دانشجو نیاد . استاد بیاد . پس کارمندا چی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
بجای اینکه کارمندها رو هم تعطیل کنند می گویند اساتید بیایند دانشگاه مجازی درس دهند. اگر قرار به درس مجازی باشد از خانه هم امکان پذیر است. باید تا جایی که می شود کارمندها را هم دورکار کنند.
یا کرونا از بیخ دروغ است یا وزیر میزان سرایت بالا را درک نکرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
مگه برای دورکاری ادارات بستری فراهم شده که الان امکان پذیر باشه!؟ دورکاری ادارات در زمان اوج آلودگی هوا در زمان احمدی نژاد هم مطرح شده بود تابحال چه اقدامی برای عملی شدن آن انجام شد؟ کاهش ساعات کاری عملی تر است.
احمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
آقا چرا به فکر سلامتی مردم نیستین
یک هفته کشور را تعطیل کنید
فقط مدارس چه فایده داره وقتی پدر خانواده می‌ره سرکار
چه چیز مهم تر از سلامتی
والا هیچ اتفاقی نمی افته بجاش تعطیل عید را بردارید
این یک حالت ویژه است اگر از روز اول یک جا را قرنطینه می‌کردید همه جا فراگیر نمی شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
الان دارم از شدت بدبختی گریه می کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
مشکل اصلی مردم ایران هستند ؟ اول اینکه رعایت نمیکنند ،و مسولیت پذیر نیستند ،دوم اینکه همه چیز را از دولت میخواهند ، تعطیلی مدارس بستگی به نفرستادن بچهها توسط اولیأ میباشد هر کسی بچهٔ خود را دوست دارد و به سلامتی او اهمیت میدهد بچه اش را به مدرسه نمی فرستد ، حتی اگر پدر و مادرها هردو در گیر کار باشند ، میشود به نوبت برای نگهداری فرزند خود مرخصی بگیرند ؟ بقول وزیر مدرسه را تعطیل نموده اند که رفت ،و آمد ،و تماسها انجام نگیرد ؟ اما خانواده ها یا به سفر میروند ،و یا دست بچه را گرفته ،و به بازار و پارک ،و مهمانی میروند ؟ فرهنگ و شعور اجتماعی در کشور تغییر پیدا کرده است ؟،در ایران دو کار همزمان باید صورت بگیرد ، اول فرمان ،و امر ، دوم اصلاح فرهنگ ؟،،تا توقف کامل اشاعهٔ ویروس کرنا بهترین راهکار کنترل مبادی ورودی ،و ، خروجی همه راههای کشور باشد ، و دیگر اینکه مایحتاح مردم را بصورت مجازی ،و یا محله ای برآورده نمایند ؟ و سوم اینکه با سود جویان و محتکرین ،و دلالان همانند جاسوس ،و خیانتکار برخورد قاطع ،و آنی در همان محل جرم صورت گیرد ؟ ستاد مبارزه با ویروس کرونا ، کمتر از ستاذ حنگ با دشمن مرعی نمیباشد ؟،،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
اینی که من دراوردی خلاقیت به خرج دادن همون قرنطینست فقط نمیدونم چرا از کلمه قرنطینه وحشت دارن!!!
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
ویروس حرم و دانشگاه نمی شناسه و مجبوریم از کسترش کرونا جلوگیری کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
تابناک تو رو خدا از آموزش و پرورش یا وزارت بهداشت پیگیر آموزشگاه های زبان و یا دیگر موسسات آموزشی هم باشید و اگر مدارس تعطیل اعلام بشن این موسسات رو هم تعطیل کنید.مدیر موسسه زبان بچه های من اصرار داره که حتما کلاس هاشون تا دو هفته دیگه هم برگزار بشه. بخدا قسم کلاساش در حد سه در چهار هست و در حدود ده یا بیشتر شاگرد تو این کلاسهای تنگ و کوچک هست.و چون امتحان فینال شون تو همین ماه هست تهدید به حضور بچه ها کرده. تو رو خدا به اینا هم بخشنامه بدین همزمان با مدارس تعطیل کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
تابناک،این خواسته جمعیت زیادی از جمله خود
من هم هست.آموزشگاه های زبان دارن ثبت نام میکنن و کلاس تشکیل میدن.تورو خدا پیگیری کنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
دقیقا همینطوره
چون اقتصاد آموزشگاه به ثبت نام وابسته است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
اشاعه فرهنگ صحیح کار حاکمیت است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
تابناک تو رو خدا پیگیر موسسات آموزشی به خصوص آموزشگاه های زبان باش که اینا هم به همراه مدارس تعطیل اعلام بشه. آموزشگاه زبان بچه های من اصرار داره کلاس هاش تا دو هفته دیگه ادامه پیدا کنه.با وجود اینکه کلاس هاش کوچک و تنگه ( سه در چهار) و تعداد ده و بالاتر تو هر یک از این کلاس ها هستند، در یک ساختمان فرسوده و نه چندان بهداشتی. تو رو خدا به اینا هم بخشنامه بدید تا موظف به تعطیلی بشن.
بی نشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
آقای وزیر بهداشت حال که تصمیم گرفتید اکیپ های شما در مبادی ورودی و خروجی شهرها مستقر شوند تا با دستگاه های تب سنج افراد مشکوک به ویروس کرونا را شناسایی کنند و قرنطینه نمایند آیا می دانید در بسیاری افراد علائم ویروس کرونا خاموش و پنهان است و قابل تشخیص و شناسایی نمی باشد. شما به عنوان وزیر از این نکته آگاهید و نیک می دانید علت شیوع ناگهانی ویروس کرونا در قم و سرایت آن به تمامی استان های کشور بدین دلیل است. لذا توصیه می کنم از آنجا که ویروس کرونا در کل استان های کشور اپیدمی شده است از سفرهای افراد از هر شهر به شهر دیگر و استانی به استان دیگر جز در موارد ضروری از جمله، تجارت، تحصیل، کسب و کار، بجد تا دوره ای حداقل یکماهه جلوگیری شود و نیروی پلیس جز این موارد از هر گونه تردد افراد به منظور سیر و سیاحت و بازدید از اقوام ممانعت نمایند. امروز در اصفهان دسته های سینه زنی ضد کرونا بر خلاف توصیه های شما در خیابان های این شهر براه افتاده بودند و مطابق اطلاعیه ای از سوی مدیریت حرم قم بشدت با توصیه های شورای تامین این استان در ایجاد محدودیت برای اجتماع مردم در حرم مخالفت شده است بایست این عناصر یاغی و خود سر را که سبب انتقال ویروس و سرایت آن به کل کشور شدند و مصداق بارز و محرز خیانت به امنیت ملی کشور هستند را صریحا دستگیر و مجازات نمایید و اگر رءیس جمهور شهامت این کار را ندارد این موضوع با مردم مستقیما مطرح کنید و استعفا بدهید. تمامی شما مدیران و مسولین دولتی و حکومتی در آینده ای نه چندان دور به دلیل مماشات و سازش با افراد و جریان هایی که سبب این فاجعه ملی شدن قضاوت خواهید شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
قشنگ معلومه هيچ برنامه اي ندارن
متاسفانه اين وزير هم مثل بقيه هيچ اختياري نداره و همه تصميم ها از جاي ديگه بهش ديكته ميشه
تنها چيزي كه در اين مملكت هيچ ارزشي ندارد جان آدمهاست
بخش درمان كيت هاي پزشكي ندارن
مرگ و مير داره تصاعدي بالا ميره بعد آقايون به هيچ كجاشون نيست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
من نمی فهم قرنتینه کردن شهرهای درگیر چه مشکلی داره؟؟؟
بابا اینکه چند تا شهر قرنتینه بشوند بهتره تا کرونا در کل کشور اپیدمی بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
مشکل اینه که آقایان قرنطینه را حبس مردم در خانه ها میدانند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
بابا به خدا ملت ميفهمن
بخدا ملت به تنگ اومدن
اينقدر دروغ نگيد
اينقدر با جان مردم بازي نكنيد
باور كنيد با اينكارا فرسنگ ها از مردم داريد دور ميشيد و ديگه به اين راحتي ها نمي تونيد اين فاصله ها رو پر كنيد
شما رو به هر چيزي كه اعتقاد داريد با دين و فرهنگ اين ملت بازي نكنيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
دولت هایی که در ایران بودند هستند و خواهند بود در تصمیم گیری ها با تردید و مشکل مواجه هستند به دو دلیل
مردم را اجتماعی و پرسشگر تربیت نکرده اند
اکثریت مردم دانش وآگاهی لازم برای یک کشور پیشرفته را ندارند
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
به روند کپی شدن این ویروس درون سلول دقت کنید می بینید که اصلا جالب نیس و فقط این سیستم ایمنی بدن می تونه کاری بکنه بدتر اینکه بچه ها می تونن نقش ناقل بیماری به بزرگترا باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
اونوقت میخوان مدرسه ها را باز کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
اموزش از راه دور خخخ در حد جوک هست
ایرانی
|
Germany
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
همچین میگن راه دور انگار در ژاپن یا کره زندگی میکنیم
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
تعطیلی بدون قرنطینه یعنی کشک ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
یعنی این ور اونور رفتن مردم و انتشار آن در کل کشور. کار آقایان بر عکس است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
آقای وزیر ویروس کرونا عضو مصوبه کمیته ملی کرونا نیست که با دستور شما تصمیم بگیرد چه کار انجام دهد، ویروسی است که به سرعت منتشر شده و اپیدمی می‌شود و وزیر و وکیل هم نمی‌شناسد.
خلیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
تعطیلی مدارس در شهرهایی که بیماری ویروس بیشتر نمایان شده در اولویت اول باید با توجه باینکه نمازگزاران شانه بشانه بصف در نماز هستند شیوع بیماری ویروس دران شهر بحدی بیشتر میشود که کنترل ان امکان پذیر نخواهد درخواست ما این است نماز عبادی بخاطر مسایل سیاسی از بین نبرید هر نماز گزار میتواند در منزل نماز بخواند تا پایان سال بمنظور کنترل بهتر ویروس نماز در خانه خوانده شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
فقط مردم باید توفکرخودشون باشن همین
امیدوار کسی نباشین
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
در اتریش یکی از کارمندان یک هتل کرونا مثبت در امده در هتل را قفل کرده اند و کسی حق ورود و خروج ندارد وخانه ان کارمند قفل شده است ما هنوز نفهمیده ایم چه کار کنیم چون حتی در مورد این مسئله حیاتی هم باید سیاسی بر خورد شود اگر رک وواضح از دنیا کمک نگیریم وتا حداکثر ۳ روز تصمیم اساسی گرفته نشود به روز چهارم مملکت بر باد است درست است مرگو میر ویروس ۲ الی۳در صد است ولی در ایران مثل طوفان درو خواهد کرد و همه چیز را نابود خواهد کرد مملکت ما هزاران مشکل انباشته دارد ای اگاهان زود تصمیم بگیرید
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
در اتریش یکی از کارمندان یک هتل کرونا مثبت در امده در هتل را قفل کرده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
عزیزان مسئول حتما دقت دارند که در کشور ما مراسم و اجتماعات زیادی وجود دارد . انواع و اقسام مراسم های مذهبی . مراسم های سنتی . دید وبازدیدها ی عید . برای این ها فکری کرده اند . من شک دارم فکری کرده باشند .
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
فرستادن بچه ها به مدارس جماقته.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
من یه سوال دارم. چرا منتظرید که مثلا دولت تصمیم بگیره
استاد دانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
فکر کنم وزیر ایران را با جهان دیگر اشتباه گرفته
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
تابناک جون اشعیای نبی وقایع صدها سالرا پیشبینی میکرد
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
مدیریت چینیها در مورد کنترل بیماری به نظر بی نظیر بود
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
دادگاههای صحرایی و اجرای حکم در محل با قاطعیت چاره کار است. باور کنید اینقدر موثر خواهد بود که هیچ حرف و توصیه و تهدیدی ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
من با وزیر بهداشت موافقم که بیشتر کشورها آمار در مورد کرونا را سانسور می کنند. شما تجهیزات پرسنل بیمارستان های ووهان را ببینید؟
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
باور کنید این ویروس از چین آمده پس مسلمان نیست و نباید ازش انتظار داشت حرمت اماکن مقدس و نماز جمعه را نگهدارد
یک پزشک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
من خودم تصمیم میگیرم که فرزندم را به مدرسه نفرستم. وقتی پای سلامتی فرزندم در میان است، به تصمیم هیچ مسئولی اعتنا نخواهم کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
تناقض در صحبتهای این بنده خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
سلامتی فرزندان این کشور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
منافقان البانیایی خودشان کرونایند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
به دولت اصلا اعتماد ندارم
خودم بچه رو مدرسه نمیفرستم
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
گویا در این کشور تنها چیزی اهمیت ندارد جان مردم است
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
وقتی سلامت دانشجویان و دانش آموزان نباشد ،آموزش به چه درد میخوره. تیرماه رو میتونید جایگزین اسفند کنید برای آموزش ، چه اشکالی داره ؟؟ ماسک و ضدعفونی کجا گیر میاد
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
برچسب منتخب
سامانه سعدی غلامرضا تاجگردون اعتبارنامه نمایندگی کاظم دلخوش حسین محمد صالحی