بازدید 13146

ترکیب نمایندگان کدام استان به کلی تغییر کرد؟

هیچ یک از ۱۲ نماینده فعلی مازندران در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب نشدند.
کد خبر: ۹۶۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 24 February 2020

 

نتایج شمارش آرای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، ادامه کار هیچ یک از نمایندگان مازندران را نشان می‌دهد.

به گزارش تابناک به نقل  فارس، از بین نمایندگان استان مازندران صلاحیت محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود، علی اسماعیلی نماینده نور و محمودآباد، عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی محرز نشد، سه نماینده دیگر که از آوردن اسم‌شان چشم پوشی می‌شود با تک ماده در دقایق آخر تأیید صلاحیت شدند.

ترکیب نمایندگان کدام استان به کلی تغییر کرد؟

همچنین عبدالله رضیان، حسین نیازآذری، قاسم احمدی‌لاشکی، علی‌اصغر یوسف‌نژاد، ولی‌الله نانواکناری، شمس‌الله شریعت‌نژاد به نمایندگان کنونی نیز در رقابت‌های انتخاباتی موفق به کسب آرای لازم نشدند و از راهیابی به بهارستان بازماندند.

سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی از تهران ثبت‌نام کرد ولی مجدد نتوانست از مردم رأی اعتماد بگیرند.

همچنین علی نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی شورای اسلامی نیز ثبت‌نام نکرد.

در مجموع ۴۱۷ نفر به عنوان داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۷۱ نفر انصراف داده و ۷۵ نفر در هیأت‌های اجرایی صلاحیت‌شان احراز نشد.

از بین داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران که به رقابت‌های انتخاباتی پرداخته و ۱۲ نفر به بهارستان راه پیدا کردند که هیچکدام از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی نبودند و این به معنای یک " نه " پر معنا توسط مردم مازندران به عملکرد این نمایندگان بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر