بازدید 23647

توصیه همتی به مردم قبل از ورود به بازار ارز

رئیس کل بانک مرکزی نوشت: بانک مرکزی با هیجانات بازار، هیجانی برخورد نمی‌کند بلکه با رویکرد اصولی و استفاده از امکانات و روش‌های تجربه‌شده خود در طول ماه‌های گذشته، تلاش‌ها برای سفته‌بازی از طریق تحمیل شوک به بازار ارز را با تقویت اقدامات در دست اجرا، خنثی و ثبات لازم را به بازار اعاده خواهد کرد.
کد خبر: ۹۶۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 23 February 2020

توصیه همتی به مردم قبل از ورود به بازار ارز

به گزارش تابناک اقتصادی، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی خود نوشت: درخصوص آنچه که موجب تصمیم FATF برای اعلام اقدامات تقابلی علیه ایران شد و مطابق انتظار موجب خرسندی دولت آمریکا و موجه نشان دادن تحریم‌های ظالمانه آنها گردید، صحبتی نمی‌کنم.

به دنبال این اقدام، همانگونه که قبلا تاکید کردم، گروهی در تلاش بوده و هستند تا با ایجاد فضای روانی بی‌ثباتی و نیز اعلام نرخ‌های بی‌پایه و غیرمعاملاتی در فضای مجازی در چارچوب فشار حداکثری آمریکا، این تصمیمات را تکمیل کرده و ثبات بازارها از جمله بازار ارز را مجددا به هم بزنند. 

بانک مرکزی با هیجانات بازار، هیجانی برخورد نمی‌نماید بلکه با رویکرد اصولی و استفاده از امکانات و روش‌های تجربه شده خود در طول ماه‌های گذشته و با رهیافت صبر و تدبیر، تلاش‌ها برای سفته‌بازی از طریق تحمیل شوک به بازار ارز را با تقویت اقدامات در دست اجرا، خنثی و ثبات لازم را به بازار اعاده خواهد کرد. به هموطنان عزیز نیز توصیه می‌‌کنم از ورود به دام روانی سفته‌بازان و سودجویان پرهیز نمایند.

توصیه همتی به مردم قبل از ورود به بازار ارز

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
اگر ارز تک نرخی بشود بسیاری از مشکلات موجود برطرف می شود
پاسخ ها
reza1
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
این توضیحاتتان فایده ای ندارد . اگر به حرف خودتان ایمان دارید اعلام کنید اگر قیمت دلار به 16000 تومان رسید شمابدلیل عدم توانایی و مدیریت استعفا میدهید .
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
مردم هیجانی رفتارمیکنند و الکی به بازار جو روانی میدن ، شما چرا نرخ دلار صرافی بانکی را به 14750 تومن رسوندی؟
برو بابا
ما برای نون شبمون داریم میجنگیم
دیگه هیچی برامون مهم نیست، چون
دیگی که برای ما نجوشه، بذار سر سگ توش بجوشه..
توصیه می کنم توصیه نکنید شما هر چی هنر داشتید رو کردید . اجازه دهید با راهکارهای نیروهای تازه نفس پیش برویم ، جناب میر سلیم فرمودند اتحاد و همدلی با ملت راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است . ما منتظر می مانیم شما هم لطفا سکوت کنید.
fatf در سال 1400 با روی کار آمدن اصولگرایان تصویب می شود
ما که ورود کردیم و میکنیم ببینیم تو چه کار میکنی؟ اینقدر هم اخطار نده. دو صد گفته چون نیم کردار نیست.
اوضاع بدجور خرابه
سعدیا گر چه سخن­دان و مصالح­ گویی

به عمل کار برآید به سخندانی نیست
اقاي همتي از اول سال شما خيلي بمردم توصيه كرديد ...
موقعی که دلار 20 تومن شد بیایین توی میدون!
هیچکس ارز خریداری نمی کنه این شما هستید که به بهانه های مختلف سطح قیمت ارز رو بالا می برید نمونه آن ارزی است که صرافی ملی ارائه می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
بانک مرکزی با هیجانات بازار، هیجانی برخورد نمی‌نماید؟ پس چرا از شنبه تا حالا 600 تومن دلار در صرافی ملی بالتر رفته. شما که از مردم هیجانی تر هستید.
آقای همتی فکر میکنم شما خیل ساده هستی ... مگه تابحال قیمت دلار و سکه و ... بانک مرکزی و دولت تعیین کرده که میگوئید نگران نباشید؟؟
مگر با این وضعیت اسفناک اقتصادی چاره ای جز بالا بردن قیمت دلار دارید؟؟؟؟
کدام ثبات. اگر الان نرخ ارز را آزاد نکنید هرچه سود دلالهای خودرو و سهام به بازار ارز منتقل می شود و ارز را از کف بازار حارج کرده و حتی از کشور هم حارج می کنند . الکی روی تثبیت نرخ ارز مانور ندید. ببینید تو این چند رو دلالها چه پول باد آورده ای از بازار کاذب سهام و خودرو به جیب زدند.
گفته هایش ایشان در یک ماه گذشته را مرور کنید. دلار که گران شد اندک پایین آمد ادعا کردند بانک مرکزی را دست کم نگیرید. چند روز پیش ادعا فرمودند ارز ربطی به fataf ندارد و آرزوی بر جوانان عیب نیست که فکر می کنند ارز گران می شود. ...
والله ما ملت بدبخت داریم همه اجناس رو با دلار 30 تومنی میخریم
خسته شدیم از حرف های بدون عمل!!!!!!!!!!!!!
رئیس بانک مرکزی یک بار گفت پیش فروش سکه ها معاف از مالیات است و ما باور کردیم. الان پشیمانیم چرا که برای سکه های پیشفروش مالیات وضع کرده اند.دولت به مسئولیتهای خودش پایبند نیست , هرگز سخنانشان را باور نمیکنم.
همتی
من به حرفت گوش کردم دلار نخریدم الان پولم بی ارزش شد
با سلام خداوند آخر وآقبت را خیر کند و خودش به این مردم لطف وعنایت کند که دستی بالاتر از آن دست نیست با تشکر از زحمتهای آقای همتی که اکثریت مردم قدر زحمات شما را میداند خداوند متعال برای شما یاری کنید
هر وقت آقای همتی در باره دلار صحبت کرده بالا رفته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار