بازدید 2940
۱

دور کاری کارکنان مدیریت شهری در صورت نیاز

کد خبر: ۹۶۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 23 February 2020

حناچی آخرین اقدام‌های انجام شده مدیریت شهری برای کنترل ویروس کرونا را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران که در صحن شورای شهر تهران حاضر شده بود در تشریح اقدام‌های انجام شده مدیریت شهری در کنترل ویروس کرونا گفت: از روز چهارشنبه و پنجشنبه که اولین علائم شیوع ویروس کرونا را دریافت کردیم جلسه‌های اضطراری را برگزار و تمرکز خود را روی مکان‌هایی گذاشتیم که جمعیت بیشتری در آنجا حاضر هستند.

شهردار تهران افزود: در جلسه با مسئولان وزارت بهداشت تلاش کردیم تمام اقدام‌ها بر اساس پروتوکول‌ها باشد تا جلوتر از دستور العمل‌ها حرکت نکنیم.

حناچی افزود: ایجاد اتاق‌های ایزوله در سامانسرا‌ها، ضدعفونی کردن تمام ناوگان حمل و نقل عمومی، پیش بینی سایت جدید جمع آوری و دفن زباله‌های بیمارستانی، گند زدایی در مکان‌های عمومی، اختصاص بودجه برای مقابله با کرونا، تمهیدات ویژه برای بازار روز‌ها و مراکز خرید و فروش پرنده، آموزش به شهروندان از طریق بیلبورد‌ها، مانیتور‌های سطح شهر برای مقابله و آموزش کنترل ویروس از دیگر اقدام‌های مدیریت شهری برای کنترل شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

شهردار تهران ادامه داد: بعضی از همکاران ما مشکوک به بیماری بودند و بنده با شهردار منطقه ۱۳ شب گذشته صحبت کردم صدای او پشت گوشی بهتر از روز‌های قبل بود.

حناچی تصریح کرد: ساختمان شهرداری منطقه ۱۳ نیز ضدعفونی شده است و راهکار دیگر ما برای کنترل مکان‌های پر تردد استفاده از روش دور کاری در مدیریت شهری است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این دور کاری فقط مربوط به مدیریت شهری است؟ خواهش می کنیم به نامه اساتید دانشگاه علوم پزشکی در مورد کنترل کرونا توج کنید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان