بازدید 10680

سندرز در نوادا بایدن را پشت سر گذاشت

آمارهای اولیه نشان می‌دهد که برنی سندرز توانسته فاصله زیادی با جو بایدن رقیب سرسخت خود در انتخابات درون حزبی دموکراتها در ایالت نوادا بدست آورد.
کد خبر: ۹۶۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰ 23 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، تارنمای هیل بامداد روز یکشنبه نوشت: براساس آخرین نتایج انتخابات درون حزبی، سندرز نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا توانسته با کسب ۳۶۴ رای در جایگاه اول قرار بگیرد.

براساس این گزارش، بعد از سندرز، جو بایدن دیگر نامزد برجسته حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ با کسب ۱۲۹ رای در جایگاه دوم قرار دارد و تام استایر میلیاردر و فعال لیبرال نیز با کسب ۶۰ رای در جایگاه سوم قرارداد.

پیش از این‌ای بی‌سی نیوز گزارش داد که نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که سندرز نامزد پیشروی انتخابات درون حزبی دموکراتها از جایگاه قدرتمندی در ایالت نوادا برخوردار است و می تواند پیروز سومین ایستگاه رقابت نامزدهای دموکرات باشد.

براساس این نظرسنجی‌ها، از هر ۱۰ نفر از اعضای انجمن‌های حزبی ۶ نفر از سیستم خدمات درمانی که برنی سندرز آن را تبلیغ و نمایندگی می‌کند حمایت می‌کنند.

شبکه‌ای بی‌سی نیوز می‌گوید، ۶۲ درصد رای دهندگان از سیستم خدمات درمانی که سندرز وعده داده است حمایت می‌کنند و ۴۳ درصد نیز گفته‌اند که مساله خدمات درمانی و سلامت از مسائل اصلی است که هنگام رای دادن به یک نامزد به آن توجه می‌کنند.

در بهمن ماه نیز برنی سندرز توانسته بود در انتخابات درون حزبی در ایالت آیووا در رقابت با دیگر رقبای دموکرات پیروز شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار