بازدید 8846

برنامه‌های حوزه کتاب و نشر تا پایان هفته تعطیل شد

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی برنامه‌های این معاونت در حوزه کتاب و نشر را تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام کرد. همچنین دو نمایشگاه استانی کتاب تعطیل شدند.
کد خبر: ۹۶۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳ 22 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا در اطلاعیه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

«پیرو اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعطیلی برنامه‌های هنری به دلیل توجه توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و یشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه به اطلاع می‌رساند تمامی برنامه‌های این معاونت در حوزه کتاب و نشر اعم از نشست‌های نقد و بررسی و رونمایی کتاب، برنامه‌های کتاب‌محور و نمایشگاه‌های کتاب نیز تا پایان هفته جاری (۱۳۹۸/۱۲/۰۹) تعطیل اعلام می‌شود.

بدیهی است تدوام این وضعیت به بررسی مجدد شرایط و اخذ نظر مراجع ذی‌صلاحبستگی خواهد داشت. (۳ اسفند ۱۳۹۸)»

همچنین موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران نیز ذر اطلاعیه‌ای از تعطیلی نمایشگاه کتاب قزوین و ارومیه به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد. در اطلاعیه این موسسه خطاب به ناشران آمده است: «قابل توجه ناشران محترم منتخب نمایشگاه کتاب قزوین و ارومیه که براساس بخشنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به ابلاغ و تاکیدات وزارت بهداشت مبنی بر جلوگیری از بیماری کرونا، ضمن تشکر از همراهی‌های همه ناشران محترم نمایشگاه قزوین و ارومیه لغو شد.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی