بازدید 129498
۶

مدارس کدام استان فردا یکشنبه ۴ اسفند تعطیل است؟

در پی شیوع کرونا و اقدامات پیشگیرانه برای کنترل این بیماری، فردا یکشنبه ۴ اسفند و پس فردا دوشنبه ۵ اسفند مراکز آموزشی برخی استان‌ها از جمله استان مرکزی، قم، گیلان، گلستان، قزوین، همدان، مازندارن، البرز، کرمانشاه، اردبیل، زنجان تعطیل است.
کد خبر: ۹۶۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ 22 February 2020

کدام مدارس فردا یکشنبه ۴ اسفند تعطیل است؟احتمال تعطیلی مدارس برخی استان‌های کشور فردا یکشنبه ۴ اسفند ماه به دلیل برودت و سردی هوا و احتمال شیوع کرونا وجود دارد.

به گزارش تابناک، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره تصمیم آموزش و پرورش برای تعطیلی و یا دایر بودن مدارس تهران برای فردا یک شنبه ۴ اسفند ماه گفت: تصمیم تعطیلی مدارس بر عهده کمیته بحران وابسته به استانداری است. اگر به هر دلیلی قرار باشد مدارس تعطیل شود کمیته بحران و استانداری مدارس را تعطیل خواهند کرد. 
 
مدارس تهران، یکشنبه و دوشنبه تعطیل شد
 
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی مدارس پایتخت در ۲ روز آینده (یکشنبه و دوشنبه) خبر داد. بیشتر بخوانید
 

تعطیلی مدارس استان مرکزی

اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مدارس این استان برای پیشگیری از بیماری‌های واگیردار و مراقبت در برابر ویروس کرونا تاپایان هفته جاری تعطیل است

در این اطلاعیه آمده است: به منظور پیشگیری از بیماری‌های تنفسی واگیردار و مراقبت در برابر ویروس کرونا تمامی آموزشگاه‌های زبان و علمی آزاد استان نیز تا پایان هفته تعطیل اعلام می‌شود.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های قم

مدارس، دانشگاه ها، مراکز علمی و حوزوی استان قم روز‌های یکشنبه و دوشنبه تعطیل است.

در پی شیوع بیماری کرونا و انجام اقدامات پیشگیرانه برای کنترل این بیماری، روز‌های یکشنبه و دوشنبه، ۴ و ۵ اسفندماه تمام مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، مهدکودک‌ها و مراکز حوزوی استان قم تعطیل است.

این گزارش حاکی است در پی شیوع بیماری کرونا، در استان قم و مرگ ۵ نفر بر اثر این بیماری، اقدامات و تمهیدات لازم در بخش‌های مختلف برای کنترل بیماری و جلوگیری از شیوع آن اندیشیده شده است.

مراکز آموزشی گیلان تا چهارشنبه تعطیل است

براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، به منظور افزایش آمادگی‌ها و جلوگیری موثر از گسترش شیوع کرونا ویروس تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های غیر دولتی، پیش دبستانی‌ها و مهد‌های کودک گیلان از یکشنبه چهارم اسفند تا پایان روز چهارشنبه هفتم اسفند تعطیل است.
 
تعطیلی مدارس گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان، فردا یکشنبه چهارم و پس فردا دوشنبه پنجم اسفندماه تمامی مدارس گلستان در همه مقاطع تعطیل است.
 
تعطیلی مدارس در تمامی نواحی و مناطق استان قزوین
 
باتوجه به تصمیم آموزش وپرورش استان، به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان عزیز و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس استان قزوین در روز‌های یکشنبه ۹۸/۱۲/۴ و دوشنبه ۹۸/۱۲/۵ تعطیل است.
 
مدارس همدان ۲ روز تعطیل شد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی استان طی دو روز آینده (چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸) خبر داد.
 
تعطیلی مدارس زنجان

رییس روابط عمومی و اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش زنجان اعلام کرد: به دلیل ضرورت ضدعفونی کامل مراکز و پیشگیری از شیوع هرنوع بیماری واگیردار تمامی مدارس استان (مناطق و نواحی ١٤ گانه) فردا یکشنبه چهارم اسفند در تمامی مقاطع صبح وعصر تعطیل خواهد بود.

رهبر طوماری گفت: طبق تصمیم اتخاذ شده و برای جلوگیری از شیوع هر گونه بیماری واگیردار این تصمیم در این استان اتخاذ شده است.
 
تعطیلی مدارس مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از تعطیلی دو روزه مدارس استان به دلیل اتخاذ تصمیمات لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.

علیرضا سعدی پور اظهار داشت: تمامی مدارس استان روز یکشبنه و دوشنبه به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل خواهد بود و هرگونه جلسه و گردهمایی آموزشی در سطح ادارات آموزش و پرورش نیز ممنوع است.
 
تعطیلی ۲ روزه مدارس استان اردبیل

براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، کلیه مدارس استان در روز‌های یک‌شنبه و دوشنبه هفته جاری در نوبت صبح و عصر تعطیل است.
 
مدارس کرمانشاه ۲ روز تعطیل شد

مدارس کرمانشاه روز‌های یکشنبه و دوشنبه (چهارم و پنجم اسفند) تعطیل شد.
 
مدارس و دانشگاه‌های البرز تعطیل شد

معاون امور عمرانی استانداری البرز گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و توجه به سلامتی دانش آموزان و دانشجویان، فرهنگیان و خانواده‌های محترم و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی و دانشگاهی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان در روز یکشنبه چهارم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و عصر تعطیل است.
 
تمامی مقاطع تحصیلی کاشان فردا تعطیل است

حسین مقنی ضمن اشاره به تشکیل جلسه ویژه اظهار داشت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این جلسه مقرر شد تمامی مقاطع تحصیلی کاشان فردا یکشنبه چهارم اسفندماه تعطیل باشد.
 
مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان تعطیل شد

رشید قربانی با بیان اینکه در فرایند انتخابات، تعداد زیادی از مدارس استان محل شعب اخذ رأی بود، اظهار داشت: در راستای حفظ سلامت دانشآموزان، نظافت، پاک‌سازی و ضدعفونی کردن کلاس‌های درس، سرویس‌های بهداشتی و آبخوریها، تمام مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی و مراکز آموزشی آزاد شهری و روستایی استان کردستان در نوبت صبح و بعد از ظهر روز یکشنبه (چهارم اسفندماه جاری) تعطیل است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام میگردد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
یکی از همکلاسی های من در تهران کورونا داره تعطیل کنید
من نمی دونم این حرفامو کی می هونه ولی شما راضی هستید ما کرونا بگیریم من جز معدل های خوب مدرسه ولی پا میترسم
لطفا تعطیل کنید
امسال مدارس کلا تعطیل بود. بهتر بود بگن کی باز هست.
چی شد یکدفعه کرونا بعد از 2 بهمن و انتخابات اومد ؟؟؟؟؟؟
چقدر از مرجله پرتی تابناک! تهران تعطیل شد
خواهشٱتاآخرهفته مدارس کرمانشاه روتعطیل کنیدمادانش آموزان خیلی نگران هستیم
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی