بازدید 100713
۳

فوت محمدرضا شجریان تکذیب شد

از صبح امروز (جمعه دوم اسفند ماه) خبری مبنی بر فوت محمدرضا شجریان در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد. به گفته منابع آگاه و نزدیکان محمدرضا شجریان، خوشبختانه این خبر شایعه است و صحت ندارد.
کد خبر: ۹۶۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ 21 February 2020

ایلنا گزارش داد، از صبح امروز (جمعه دوم اسفند ماه) خبری مبنی بر فوت محمدرضا شجریان در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد. به گفته منابع آگاه و نزدیکان محمدرضا شجریان، خوشبختانه این خبر شایعه است و صحت ندارد.

محمدرضا شجریان در حال حاضر طبق روال قبل و توصیه پزشکان در منزل بستری است و به صورت مجهز از او مراقبت می‌شود.

محمدرضا شجریان، خواننده موسیقی ایرانی که چند سالی است با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند، ماه گذشته برای انجام برخی معاینات پزشکی در بیمارستان جم بستری شده بود که چند روز عصر بعد با تشخیص و دستور پزشک معالجش به منزل انتقال یافت.

رییس بیمارستان جم علت بستری شدن شجریان را صرفاً تعبیه راه عروقی برای دارورسانی راحت‌تر دانسته بود.

همایون شجریان دیشب توییتی منتشر کرد که موجب نگرانی هواداران استاد محمدرضا شجریان در مورد ایشان شد و این شایعات را در پی داشت.

فوت محمدرضا شجریان تکذیب شد

متن توییت همایون شجریان در مورد پدرش به شرح زیر است: «مهربانان گرامی، سالها پیش پدر دیوان حافظی به من هدیه دادند که صفحه نخست آن برایم چنین نوشتند، فقط حافظ تو را به بلندای سخن عشق می برد. امروز برای پدر عزیز تر از جانم تفألی به دیوان حضرت حافظ زدم، و او این چنین فرمود. یکم اسفند ۹۸»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خود شما جز همون سايتهايي بودين كه خبر فوتش رو زدين ، حالا ميگين بعضي سايتها شايعه كردن .
حداقل بخاطر درج خبر عذزخواهي كنين
بلدين عذرخواهي رو
تابناک این آگهیهایی که از طرف mediaad بهتون داده می شه بعضیهاش بشدت مشمئز کننده هست. مخصوصا آگهی مربوط به کچلی و کاشت مو. بعضیها به عکسهای اینچنینی حساسیت دارند. به خاطر فوبیای اینگونه تصاویر وارد سایتتون نمی شویم. توی پایین هر خبرتون هم میاد، ول کن هم نیست. خودتون حالتون بد نمی شه وقتی می بینین واقعا؟
خدا تمامی هنرمندان و هنردوستان و افرادی کهد برای مرزو بومشان خدمت میکنند حفظ کنه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی