بازدید 18010
۳
با پیگیری نماینده سازمان جهانی بهداشت انجام شد؛

تحویل چهارمین محموله کیت‌های ویژه کووید ۱۹ به ایران

چهارمین محموله کیت های آزمایشگاهی تشخیص ویروس کورنا به کشورمان وارد شد. این در حالی است که جز این محموله های دریافتی، پیشتر خرید کیت های تشخیصی هم در دستور کار وزارت بهداشت کشورمان قرار گرفته و محموله های خریداری شده از چند هفته پیش در دسترس پزشکان کشورمان است.
کد خبر: ۹۶۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ 21 February 2020
تابناک اجتماعیبا پیگیری دکتر کریستف هملمن، نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، کیت‌های ویژه آزمایشگاهی کووید ۱۹ به ایران تحویل داده شد.

به گزارش «تابناک»، نماینده سازمان بهداشت جهانی در کشورمان صبح امروز (جمعه ۲ اسفند ۹۸) در سفری فوری به دبی، چهارمین محموله کیت‌های ویژه آزمایشگاهی بیماری کووید ۱۹ را از انبار دارو و تجهیزات پزشکی سازمان جهانی بهداشت در امارات تحویل گرفت و در تهران به انستیتو پاستور ایران تحویل داد.



گفتنی است جز کیت‌های تحویلی سازمان بهداشت جهان به کشورمان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان از چند هفته پیش نسبت به خرید کیت‌های تشخیصی این ویروس اقدام کرده و در نتیجه کمبودی از این نظر متوجه کشورمان نیست.

این در حالی است که افزون بر کیت‌های خریداری شده و تحویلی به کشورمان، کیت‌های تشخیص بیماری سارس -که شباهت بسیار زیادی با کووید-۱۹ دارد و تا مدت‌ها بعد از شیوع ویروس جدید، تصور می‌شد که همان سارس بازگشته، هم در کشورمان موجود است و در صورت لزوم می‌توان از آن‌ها نیز بهره برد.
 

تشریح وضعیت کووید۱۹ از زبان دکتر تدروس، رییس سازمان جهانی بهداشت

تعداد بازدید : 217
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
الان مگه ما تحریم دارویی نیستیم؟؟؟
با این حرکت معلوم شد که اجازه ورود دارو به کشور رو خود مسئولین نمیدن و میگن آمریکا ما رو تحریم کرده.
خودمان که دروغ میگوییم وکتمان میکنیم بازدست بهداشت جهانی دردنکند
چقدر زیاد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر