بازدید 6807

۳۰۰ هزار نفر امنیت انتخابات را تامین می‌کنند

معاون امنیتی وزارت کشور گفت: اولین بررسی های روز گذشته نشان می‌دهد مشکل خاصی از لحاظ امنیتی برای انتخابات وجود ندارد.
کد خبر: ۹۶۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 21 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حسین ذوالفقاری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: ما در ارتباطات با امنیت انتخابات از حدود ۶ ماه پیش برنامه‌ریزی‌هایمان شروع شد و ستاد امنیت در مرکز و استان‌ها با همکاری سایر کمیته‌های مربوطه کار خود را شروع کرد. امروز حدود ۳۰۰ هزار نفر از نیروهای انتظامی و نیروهایی از سپاه و بسیج امنیت انتخابات را در شعب اخذ رای و مسیر تردد صندوق‌های اخذ رای تامین می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر این در مرزهای کشور نیروهای مرزبانی، سپاه و ارتش و در تمام کشور نیروهای اطلاعاتی، انتظامی و بسیج در حال فعالیت هستند که امنیت انتخابات برقرار باشد.

معاون امنیتی وزارت کشور با بیان اینکه نیازهای بالگردی توسط ستاد کل نیروهای مسلح برای امر انتخابات تامین شده است، گفت: بالگردها و امکانات هوایی برای تامین انتخابات فراهم شده و همه نیازهای اطلاعاتی، امنیتی و الکترونیکی فراهم شده و در آمادگی کامل قرار داریم.

ذوالفقاری با تاکید بر اینکه تاکنون مشکل امنیتی خاصی نداشته ایم، ادامه داد: اشراف اطلاعاتی کاملا وجود دارد، اولین بررسی های روز گذشته نشان می‌دهد مشکل خاصی از لحاظ امنیتی برای انتخابات وجود ندارد. تنها چیزی که وجود دارد این است که بحث رقابت در برخی از حوزه‌ها بسیار بالاست و طرفداران برخی از کاندیداها شور و شوق بالاتری نسبت به سایر مناطق دارند که به خود کاندیداها و ستادهای انتخاباتی شان اعلام شده که مسائل را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مردم از این جهت که ممکن است کاندیدای مورد نظرشان رای نیاورند، تحت تاثیر شایعات و القائات قرار نگیرند، اظهار کرد: شمارش آرا با دقت و مرحله اعلام نیز با توجه و دقت انجام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان