بازدید 7462

هاشمی: نگاه جهانی به انتخابات دوخته شده است

رئیس شورای شهر تهران گفت: نگاه جهانی نسبت به ایران و سرنوشت کشورمان به همین انتخابات دوخته شده و آنها می‌خواهند تبلیغ کنند که انتخابات از رونق افتاده است.
کد خبر: ۹۶۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 21 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران صبح امروز بعد از انداختن رأی خود به صندوق رأی در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: در شرایطی که کشور ما در آن قرار دارد و تبلیغاتی که دشمن در حال انجام دادن آن است و برای آن که انتخابات را کم رونق نشان دهد از هر حربه‌ای استفاده می‌کند، همچنین با توجه به اهمیتی که انتخابات مجلس از نظر حضرت امام داشته به طوری که مجلس را در رأس امور می‌دانستند و نقش مهمی که این نهاد در تعیین سرنوشت مردم دارد، لازم است مردم در انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند عدم شرکت در انتخابات به معنی کم اهمیتی نسبت به تعیین سرنوشت و اجازه دادن به دیگران است تا کسانی را که می‌خواهند به مجلس بفرستند.

رئیس شورای شهر تهران اظهارداشت: مردم لازم است به پای صندوق‌های رأی بیایند و از میان کاندیداهایی که وجود داشته و می‌توانند نقش مؤثری در افکاری که آنها دارند بازی کنند، انتخاب را انجام دهند.

هاشمی افزود: الان نگاه جهانی نسبت به ایران و سرنوشت کشورمان به همین انتخابات دوخته شده و آنها می‌خواهند تبلیغ کنند که انتخابات از رونق افتاده و مردم اهمیتی به تعیین سرنوشت و نظام خود نمی‌دهند. هرچند مردم مشکلاتی دارند؛ ولی این موضوع ربطی به عدم شرکت در انتخابات ندارد.

گفتنی است، بیش از ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند. از این تعداد ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار نفر رأی اولی هستند. ۲۰۸ حوزه انتخابیه در کشور وجود دارد. انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان نیز همزمان در تهران، خراسان‌های شمالی و رضوی، قم و فارس برگزار می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر