بازدید 2361

تقدیر دادستان مرکز سیستان و بلوچستان از شرکت کروز

کد خبر: ۹۶۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 18 February 2020

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان از شرکت کروز جهت همکاری در آزادسازی 20نفر از زندانیان جرایم غیرعمد سیل زده استان تقدیر کرد.

تقدیر دادستان مرکز سیستان و بلوچستان از شرکت کروز

به نقل از خبرگزاری میزان دادستان زاهدان از فراهم شدن زمینه آزادی ۲۰ نفر از محکومین مالی و زندانیان جرایم غیر عمد، با کمک ۱۴۰ میلیون تومانی شرکت صنایع تولیدی کروز خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از فراهم شدن زمینه آزادی ۲۰ نفر از محکومان مالی و زندانیان جرایم غیر عمد در روز‌های اخیر خبر داد.

وی در تشریح این مطلب گفت: محکومینی که آزاد می‌شوند از خانواده‌هایی هستند که در جریان سیل اخیر در استان منازلشان آسیب دیده بود.

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تقدیر از حضور فعالانه خیرین در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اظهار کرد: زمینه آزادی این افراد با کمک ۱۴۰ میلیون تومانی شرکت صنایع تولیدی کروز فراهم شده است.

گفتنی است؛ شرکت صنایع تولیدی کروز در سه سایت تولیدی خود در تهران انواع قطعات خودرو تولید می کند و توانسته با استفاده از دانش و تخصص مهندسان و نخبگان کشور، بسیاری از قطعات پیشرفته خودرو از جمله ECU، ACU ایربگ، مالتی مدیا و... را بومی سازی کند که سبب کاهش خروج ارز و میزان وابستگی به خارج از کشور شده است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان