بازدید 14246
۱
افشاگری کادنا سر کاتالونیا

رسوایی تاریخی و شگفت آور در باشگاه بارسلونا +سند

از جمله این انتقادات می‌توان به حمله به مسی به خاطر تاخیر و تعلل در تمدید قراردادش در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد و نیز انتقادات گسترده از جرارد پیکه به خاطر نقش فعالش در تنیس جام دیویس
کد خبر: ۹۵۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ 17 February 2020

خبر بسیار عجیب و باورنکردنی است اما طبق اطلاعات منتشر شده در رسانه های رسمی اسپانیا، رئیس باشگاه بارسلونا به صورت هدفمند و با استفاده از یک شرکت اینترنتی اقدام به تخریب بازیکنان خودی و برخی رقبای خود در شبکه‌های اجتماعی کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی به نوشته مارکا، ساعتی قبل رادیو کادناسر کاتالونیا در گزارشی ویژه پرده از یک رسوایی بزرگ در باشگاه بارسلونا برداشت.

طبق این گزارش، باشگاه بارسلونا با دستور جوزپ ماریا بارتومئو (رئیس) با شرکت "I3 Ventures" قرارداد همکاری به ارزش یک میلیون یورو بسته و این شرکت در شبکه‌های اجتماعی اقدام به حمایت از بارتومئو و کادر مدیریتی فعلی باشگاه بارسلونا می‌کند. در عوض به صورت هدفمند بر علیه بازیکنان خودی، ستاره‌های سابق و رقبای مدیریتی اقدام کرده است.

این شرکت با ساحتن هزاران حساب فِیک (حقیقی و حقوقی) در توئیتر و فیسبوک، به شخصیت‌های بزرگی چون لیونل مسی و همسرس آنتونلا، جرارد پیکه، گواردیولا، ژاوی، پویول، خوان لاپورتا، رورس، ویکتور فونت و پوجدمونت حمله کرده و با انتشار پیام‌هایی ضد و نقیض و انتقادی بر علیه این اشخاص، سعی در حمایت از بارتومئو و تصمیمات مدیریتی او داشته است.

رسوایی تاریخی و شگفت آور درون باشگاه بارسلونا

از جمله این انتقادات می‌توان به حمله به مسی به خاطر تاخیر و تعلل در تمدید قراردادش در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد و نیز انتقادات گسترده از جرارد پیکه به خاطر نقش فعالش در تنیس جام دیویس. این حساب‌های دروغین همچنین به دیگر بازیکنان بارسلونا نیز انتقادات متفاوتی داشته اند.

نمونه‌ای از توئیت‌ها به شرح زیر است:

- چرا مسی تمدید قراردادش با بارسلونا را علنی نمی‌کند؟

- با وجود همه مانور‌های گواردیولا، اما مسی در بارسا ادامه می‌دهد

- مسی چه حیوان وحشی‌ای در خانه دارد. در مورد فرزندانش در شبکه‌های اجتماعی حرف زده می‌شود و آنتونلا مثل یک شیر از آن‌ها دفاع می‌کند!

- پیکه با وجود همه دیدگاه‌های سیاسی ضد اسپانیایی، اما به خاطر اهداف اقتصادی اش حاضر است هر کاری برای حمایت از اسپانیا انجام دهد

باشگاه بارسلونا عقد قرارداد با این شرکت را تایید کرده ولی حاضر نشد نقش آن در حملات انتقادی علیه بازیکنان و مخالفان کادر مدیریتی را قبول کند. پرداخت‌های بارسلونا به شرکت در شش فاکتور مجزا ارائه شده است. در ابتدای فصل بود که جرارد پیکه و بزرگان رختکن بارسلونا سران باشگاه را به این متهم کردند که از طریق رسانه‌های وابسته اقدام به تخریب چهره بازیکنان می‌کنند. این گزارش کادنا سر می‌تواند تایید کننده ادعای پیکه باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ای بابا
این چیزا واسه اونا رسوایی محسوب میشه.
اینجا یه چیز خیلی معمولی و روزمره اس
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر