بازدید 3987

شش نکته جالب لیگ قهرمانان درهفته اول از نگاه AFC

کد خبر: ۹۵۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ 17 February 2020

هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا (دوشنبه) پیگیری خواهد شدو در آستانه آغاز بازی‌های این هفته، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با بررسی بازی‌های هفته اول نکات و آمار جالبی را منتشر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در گزارش AFC آمده است: لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ هفته گذشته با حضور ۲۴ تیم در سراسر آسیا شروع شد و بزرگترین رقابت باشگاهی قاره کهن هجدهمین دوره خود را آغاز کرد.

هفته اول در ۱۲ بازی ۳۲ گل به ثمر رسید، از جمله پیروزی پرسرو صدای یک تیم تازه وارد به تورنمنت و باخت سنگین برای تیمی دیگر، ما به نکات و ارقامی که در هفته اول دوره جدید نگاه‌ها را به خود جلب کرد نگاهی انداخته ایم:

علی کریمی هافبک تیم فوتبال استقلال ایران با ۱۱۹ لمس توپ، بیشترین لمس توپ را داشت و ۹۳ پاس موفق او در برابر الشرطه هم آمار بالایی در هفته اول بود.
تعداد بازی‌های بدون برد العین در لیگ قهرمانان، پس از شکست ۴ بر صفر برابر سپاهان اصفهان به عدد ۹ رسید.
در بین ۲۴ تیم لیگ قهرمانان، الدحیل در بازی با پرسپولیس با ۶ بار لمس توپ در محوطه جریمه، کمترین لمس توپ را در این منطه داشت، اما موفق شد ۲ گل بزند.
لئوناردو بازیکن اف سی توکیو با خلق ۷ موقعیت گلزنی، بیشترین ایجاد موقعیت را در روز اول مسابقات داشت، ضمن این که او در تساوی یک بر یک تیمش برابر اولسان هیوندای کره پاس گل داد.
یوکوهامای ژاپن با وجود این که تا کنون از ۱۹ بازی در لیگ قهرمانان ۱۲ برد کسب کرده، هرگز نتوانسته از مرحله گروهی فراتر برود.
سباستین جوینکو ستاره الهلال با ۹ شوت به چارچوب شهرخودرو که ۶ مورد آن از بیرون محوطه جریمه بود، از این نظر بهترین آمار هفتگی را داشت.
تیراتون بوماتان بازیکن یوکوهاما در پیروزی ۲-۱ تیمش برابر جنبوک موتور ۲۴ پاس به منطقه یک سوم پایانی حریف ارسال کرد که بیشترین آمار هفته اول در نوع خود بود.
پس ازپیروزی ۵-۱ گوانگژو برابر جنبوک موتورز در سال ۲۰۱۲، پیروزی ۵-۱ ویسل کوبه ژاپن برابر جوهور دارالتعظیم مالزی پر گل‌ترین پیروزی یک تیم تازه وارد در بازی اول بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر