بازدید 11050
۹
سوژه

افشای ریز ارقام طلب برانکو و دستیارانش از پرسپولیس

برانکو به خاطر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و همین طور جام حذفی ۳۴۰ هزار یورو نیز به اصل قرارداد ۸۰۰ هزار یورویی‌اش اضافه شد.با جمیع پرداختی‌ها، برانکو ۶۱۵ هزار و ۸۷۲ یورو از پرسپولیسی‌ها طلب دارد.
کد خبر: ۹۵۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ 16 February 2020

مربیان کروات فصل گذشته پرسپولیس به خاطر دریافت نکردن مطالباتشان مبلغ قابل توجهی طلبکار هستند که در صورت عدم توافق و صدور حکم از سوی فیفا، پرسپولیسی‌ها باید علاوه بر این مبالغ جریمه و تاخیر آن را نیز را پرداخت کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، فصل گذشته پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و همین‌طور جام حذفی، برانکو ایوانکوویچ به همراه دستیارانش ایران را ترک کرد و همان زمان در یک نامه رسمی از مدیران وقت باشگاه خواست تا مطالبات او و دستیارانش را پرداخت کنند. البته پرسپولیسی‌ها نتوانستند در موعد مقرر مطالبات سرمربی کروات خود را بپردازند و او رسما به فیفا شکایت کرد.

بر اساس اطلاع دقیق ایسنا، برانکو ایوانکویچ در فصل ۹۸-۹۷ قراردادی به مبلغ ۸۰۰ هزار یورو با پرسپولیسی‌ها منعقد کرد که از این مبلغ طی یک فصل همکاری ۵۲۴ هزار و ۱۲۸ یورو دریافت کرد. او هم‌چنین به خاطر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و همین طور جام حذفی ۳۴۰ هزار یورو نیز به اصل قرارداد ۸۰۰ هزار یورویی‌اش اضافه شد.با جمیع پرداختی‌ها، برانکو ۶۱۵ هزار و ۸۷۲ یورو از پرسپولیسی‌ها طلب دارد.

زلاتکو ایوانکوویچ که به عنوان دستیار اول برانکو در پرسپولیس فعالیت می‌کرد، مبلغ قراردادش ۱۶۰ هزار یورو بود. او هم مانند برادرش به خاطر قهرمانی‌های پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر ۲۰ هزار یوروی دیگر به قراردادش اضافه شد.زلاتکو ۹۷ هزار و ۸۸۹ یورو از قراردادش را دریافت کرده اما در نهایت با طلب ۸۲ هزار و ۱۱۱ یورویی از پرسپولیسی‌ها جدا شد.

ریز ارقام طلب برانکو و دستیارانش از باشگاه پرسپولیس

ایگور پانادیچ هم که به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها چند سالی در پرسپولیس فعالیت می‌کرد بابت فصل ۹۷-۹۸ قرارداد ۱۳۰ هزار یورویی منعقد کرده بود. او نیز به خاطر موفقیت‌هایی که پرسپولیس به دست آورد ۱۵ هزار یورو به عنوان آپشن به قراردادش اضافه شد.پانادیچ نیز در نهایت با توجه به دریافتی ۸۱ هزار و ۲۵۲ یورویی که داشت با طلب ۶۳ هزار و ۷۴۸ یورو از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد.

مارکو اسکیلینویچ دیگر مربی کروات سرخپوشان در فصل ۹۷-۹۸ نیز با قراردادی به مبلغ ۱۰۰ هزار یورو به پرسپولیس آمد و ۱۵ هزار یورو نیز آپشن به این قرارداد اضافه شد.او هم بابت اصل قراردادش ۷۸ هزار و ۸۱۰ یورو دریافت کرده بود و در نهایت هم با طلب ۳۶ هزار و ۱۹۰ یورویی قرارداد خودش با پرسپولیسی‌ها را فسخ کرد.

ایسنا با جمع بندی این ارقام نوشته مربیان خارجی پرسپولیس در فصل گذشته در مجموع ۷۹۷ هزار و ۹۲۱ یورو از پرسپولیس طلبکار هستند اما با توجه به اینکه حالا دیگر برای دریافت مطالباتشان به فیفا شکایت کرده‌اند قطعا در صورت محکوم شدن پرسپولیسی‌ها به پرداخت مطالبات مربیان کروات مبلغ مذکور مبالغی هم تحت عنوان دیرکرد و همین طور هزینه‌های دادرسی اضافه خواهد شد که اگر این مبالغ را هم در نظر بگیریم پرسپولیسی‌ها احتمالا نزدیک به یک میلیون یورو به عنوان مطالبات به مربیان فصل گذشته خود پرداخت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
اشکال نداره تو این شرایط از بیت المال میدن حل میشه
بیچاره پول بیت المال، پس کی میخواین تیمهای وزارت ورزش را واگذار کنید که هم دست درازی به بیت المال نکنند و هم رقابتها عادلانه بشه
و البته هزینه آبرو ریزی در جام باشگاههای آسیا رو هم بهش اضافه کنید .
نا شكري نكنيد مگر وزير محترم گذاشته تاحالا پرسپوليس لنگ پول وامكانات بماند بازور مربي شهر خودرو را اوردند پرسپوليس حمايت از اين بيشتر
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
لنگیا کوشن
حلال تر از شیر مادر با 7 قهرمانی در طول 4 سال که تو ایران بی سابقه است.
این کشور فوتبالش هم مثل بقیه چیزهاش هست مربی یه تیمی رو که تو کورس قهرمانی هست بزور برمی دارن میارن یه تیم دیگه این شد برگزاری لیگ؟ بقول علی دایی کجای دنیا همچی چیزی هست
خخخخخ
لطفا اعداد و ارقام مارک ویلموتس واستراماجونی وکالدرون و... رو هم به برانکو اضافه کنین بعد ببینید مغزتان سوت می کشد یانه !! والله توی این مملکت کسانی هستن که قوت غالبشون نان خالی است ، ببینید از جیب کیا داره ریخت وباش میشه .تابناک نظرم رو حتما بزار مردم ببینن .ممنون
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان